Διυπουργική Επιτροπή Έργων Υποδομής: Μετρό Θεσσαλονίκης, επεξεργασία λυμάτων και διαχείριση απορριμμάτων στο επίκεντρο

Στιγμιότυπα από τις εισόδους των υπουργών και υφυπουργών,για την πρώτη συνεδρίαση υπο την προεδρία του Πρωθυπουργού Αλέξη τσίπρα, του υπουργικού συμβουλίου της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ,Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015 (EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ)
Στιγμιότυπα από τις εισόδους των υπουργών και υφυπουργών,για την πρώτη συνεδρίαση υπο την προεδρία του Πρωθυπουργού Αλέξη τσίπρα, του υπουργικού συμβουλίου της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ,Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015 (EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ) EUROKINISSI

Τα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης καθώς και τα έργα επεξεργασίας λυμάτων και διαχείρισης απορριμμάτων σε ανατολική Αττική και Πελοπόννησο αντίστοιχα βρέθηκαν στο επίκεντρο της πρώτης συνεδρίασης της Διυπουργικής Επιτροπής Συντονισμού Μεγάλων Έργων Υποδομής

Την Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου η πρώτη συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής Συντονισμού Μεγάλων Έργων Υποδομής υπό τον Συντονιστή Υπουργό Επικρατείας κ. Φλαμπουράρη Αλέξανδρο.

Μετά από εκτενή  συζήτηση επί των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης και παίρνοντας υπ’ όψη τα δεσμευτικά χρονοδιαγράμματα  για την υλοποίηση των συναφών σχεδίων δράσης, πάρθηκαν ομόφωνα οι παρακάτω αποφάσεις:

Σχετικά με τα Έργα αποχέτευσης κ επεξεργασίας λυμάτων Δήμων Ραφήνας-Πικερμίου και Σπατών-Αρτέμιδας απορρίφθηκε η πρόταση των σχετικών Δήμων για χωροθέτηση στη θέση Λακαθέλα-Κήπι καθώς υπάρχουν απαγορευτικοί περιορισμοί. Η εν λόγω θέση είναι περιοχή Natura και σε θέση μεγάλης αρχαιολογικής σπουδαιότητας. Με βάσει τα παραπάνω δεδομένα αποφασίστηκε το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων (ΚΕΛ) να χωροθετηθεί στη θέση «Πλατύ Χωράφι» και καλούνται οι Δήμοι της περιοχής να συναινέσουν στην παραπάνω απόφαση.

Σχετικά με το Έργο Διαχείρισης Απορριμμάτων της Περιφέρειας Πελοποννήσου αποφασίστηκε να συνεχιστεί η τριμερής διαπραγμάτευση μεταξύ της κυβέρνησης του προσωρινού αναδόχου, του έργου και των εμπλεκομένων τραπεζών στη βάση των τεσσάρων όρων που συζητήθηκαν από την Επιτροπή. Οι όροι αυτοί είναι να χωροθετηθούν 2 επί πλέον μονάδες, να μειωθεί η συνολική δυναμικότητα των μονάδων, να μειωθεί η διάρκεια της Σύμβασης και να μειωθεί η τιμή (gate fee).

Σχετικά με το έργο μετρό Θεσσαλονίκης αποφασίστηκε να υλοποιηθεί ο σταθμός Βενιζέλου με ταυτόχρονη ανάδειξη των αρχαιολογικών ευρημάτων με ξεχωριστό έργο.

Τέλος συζητήθηκε να αναζητηθεί η βέλτιστη λύση τόσο για την τάχιστη τακτοποίηση των δικαστικών εκκρεμοτήτων των απαλλοτριώσεων που είναι αναγκαίες να γίνουν για την ολοκλήρωση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων όσο και για την ολοκλήρωση των αρχαιολογικών ερευνών, όπου απαιτείται, προκειμένου να τηρηθούν τα αυστηρά χρονοδιαγράμματα εκτέλεσης των εν λόγω έργων.

SHARE:

24Media Network