Εξηγήσεις για το “ξεπούλημα” των Airbus

default image

Περαιτέρω εξηγήσεις για την πώληση των τεσσάρων Airbus από το υπουργείο Οικονομικών μετά το σάλο που προκλήθηκε από το αντίτιμο πώλησης

Εκ νέου διευκρινίσεις για την πώληση των τεσσάρων Airbus που ανήκουν στο Δημόσιο και χρησιμοποιούσε η παλιά Ολυμπιακή Αεροπορία πριν την ιδιωτικοποίησή της παρέχει το υπουργείο Οικονομικών.

“Το Υπουργικό Συμβούλιο, στη συνεδρίασή του της 5.1.2012, μετά από εισήγηση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης, Εργασίας και Υποδομών, ενέκρινε ομόφωνα την απόφαση της ΔΕΑΑ για την ολοκλήρωση του ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού με αντικείμενο την πώληση των τεσσάρων αεροσκαφών που ακινητοποιήθηκαν το 2008 και την κατακύρωση στον πρώτο πλειοδότη.

Επίσης, το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα το θέμα να εισαχθεί με πρωτοβουλία της Κυβέρνησης στη Βουλή και σχετική διάταξη να περιληφθεί στο κατεπείγον νομοσχέδιο που εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο και θα κατατεθεί την ερχόμενη Τρίτη, 10.1.2012″, σημειώνει το υπουργείο με ανακοίνωσή του.

Η πώληση τεσσάρων Airbus A340-313 της παλιάς Ολυμπιακής προς 31 εκατομμύρια ευρώ, καθώς είχε απομειωθεί η αξία τους επειδή είχαν μείνει σε ακινησία από το 2009, προκάλεσε αντιδράσεις.

Λίγες ημέρες νωρίτερα είχε μάλιστα προχωρήσει σε διευκρινιστική ανακοίνωση για την πώληση των τεσσάρων Airbus η Γραμματεία της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων και Αναδιαρθρώσεων (ΔΕΑΑ), υποστηρίζοντας πως η πώληση ήταν απόλυτα συμφέρουσα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα