Οι bloggers προωθούν τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα

Οι bloggers προωθούν τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα

Στον "αέρα" το ανανεωμένο microsite της ψηφιακής πλατφόρμας Blogtrotters που εμπνέεται από το φετινό concept "Travel in Balance" και παρουσιάζει την εξέλιξη της ψηφιακής πλατφόρμας

Του Δημήτρη Μπαλή

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού του ΟΗΕ, έχει ανακηρύξει το 2017 ως Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης, και το αφιερώνει στην ανάδειξη και προώθηση πρακτικών αειφόρου τουρισμού στην Ελλάδα.

Και βέβαια, οι νέες μέθοδοι προβολείς, αξιοποιώντας το διαδίκτυο, είναι το καλύτερο εργαλείο προκειμένου να διεθνοποιηθεί η διαδικασία.

ADVERTISING

Διανύοντας ήδη τον τέταρτο χρόνο των Blogtrotters και σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean, βρίσκεται ήδη στο «αέρα» το ανανεωμένο microsite, www.blogtrotters.gr που αποτελεί τη σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών.

Η ψηφιακή κοινότητα των περισσότερων από 100 digital influencers από 15 χώρες, καθώς επίσης και το χρονολόγιο εξέλιξης του θεσμού, ξεκίνησε το 2014 με μια εκδήλωση στην Αθήνα με θέμα «What’s the story?» και συνεχίστηκε το 2015 με μια ακόμη εκδήλωση, μεγαλύτερης συμμετοχής, στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική με θέμα «Young at Heart».

Το 2016 ήταν χρονιά-σταθμός για το Blogtrotters: μέσα από το concept «Greece Beyond the Senses» κορυφαίοι digital influencers άφησαν ένα ισχυρό ψηφιακό αποτύπωμα 145 εκατ. social media impressions, 80 blog posts και 19 vlogs. Η σύγχρονη προσέγγιση στο digital storytelling και η αξιοποίηση της ψηφιακής κοινότητας οδήγησαν στην κατάκτηση δύο χρυσών βραβείων, στα Ermis Awards (Digital PR) και Tourism Awards (Storytelling Excellence).

Το ανανεωμένο microsite, τροφοδοτείται με φωτογραφικό υλικό από τις εμπειρίες των digital influencers, όπως αποτυπώνονται στα social media, με τη χρήση του hashtag #BlogtrottersGR. Ταυτόχρονα, ο δείκτης μέτρησης «Sustainability Footprint» μετράει κάθε λέξη και εικόνα από τις ταξιδιωτικές εμπειρίες των διαμορφωτών ψηφιακής κοινής γνώμης, και το κυριότερο, καταγράφει το engagement του κοινού με αυτές μέσα από likes, comments, shares, retweets, κ.α. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τουρισμός
SHARE:

24Media Network