Παραπλανητικές ιστοσελίδες αεροπορικών εταιρειών

Έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής απέδειξε ότι τουλάχιστον 200 αεροπορικές εταιρείες παραπλανούν τους καταναλωτές στις ιστοσελίδες
- 13 Νοεμβρίου 2007 12:13
Έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής απέδειξε ότι τουλάχιστον 200 αεροπορικές εταιρείες παραπλανούν τους καταναλωτές στις ιστοσελίδες τους καθώς δεν αναφέρουν τους φόρους και τις επιπλέον χρεώσεις στην τιμή των εισιτηρίων. Αρνούνται επίσης να διαφημίσουν σωστά το πιο φτηνό εισιτήριο, όπως αναφέρεται στην έκθεση της Κομισιόν ενώ διαφημίζουν δωρεάν εισιτήρια, τα οποία τελικά πωλούν με χαμηλό τίμημα. Η Επιτροπή δεν κατονόμασε τις συγκεκριμένες εταιρείες προκειμένου -όπως ανέφερε-να τους δώσει την ευκαιρία να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους καθώς θα μπορούσε να υποχρώσει τις εταιρείες να κλείσουν τις ιστοσελίδες τους, την επόμενη χρονιά, εάν δεν συμμορφωθούν με τις υποχρεώσεις τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι συνολικά ελέγχθηκαν 400 ιστοσελίδες. Μια αντίστοιχη έρευνα διεξήγε τον περασμένο μήνα η αρμόδια αρχή της Ισπανίας και εντόπισε παραπλανητικές πληροφορίες σε επτά από συνολικά δώδεκα ιστοσελίδες που ελέγχθηκαν, ανάμεσα στις οποίες η Ryanair, η Vueling, η Iberia και η Spainair. Η υπηρεσία της Βρετανίας που ασχολείται με τις δίκαιες εμπορικές συναλλαγές έχει ήδη λάβει μέτρα για 13 αεροπορικές εταιρείες επειδή δεν είχαν συμπεριλάβει στις τιμές που διαφήμιζαν τους φόρους, τους επίναυλους καυσίμων και άλλες χρεώσεις.
Σύμφωνα με την έρευνα της Κομισιόν, τις χειρότερες επιδόσεις είχαν οι αερογραμμές του Βελγίου (με 46 από τις συνολικά 48 ιστοσελίδες να παραβαίνουν τους κανονισμούς) ενώ η Αυστρία βρίσκεται στον αντίποδα καθώς όλες οι εταιρείες ακολουθούσαν τους κανόνες για την προστασία του καταναλωτή.
(Πηγή:BBC)