Σοβαρή κρίση στη βιομηχανία του σεξ

default image

Σοβαρή κρίση αντιμετωπίζει η λιανική πώληση της βιομηχανίας του σεξ καθώς, όπως σημειώνει η "Beate Uhse", η μεγαλύτερη γερμανική εταιρεία του κλάδου

Σοβαρή κρίση αντιμετωπίζει η λιανική πώληση της βιομηχανίας του σεξ καθώς, όπως σημειώνει η “Beate Uhse”, η μεγαλύτερη γερμανική εταιρεία του κλάδου. “Η εποχή όπου η κύρια λειτουργία του σεξ σοπ ήταν να πουλάει ταινίες πορνό σε άνδρες, έχει τελειώσει”, σημειώνει χαρακτηριστικά.

Η εταιρεία η οποία είδε τις πωλήσεις της το 2006 να υποχωρούν μετά από χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, αποφάσισε να επενδύσει 5 εκατομμύρια ευρώ για να ανακαινίσει τα καταστήματα της και ακόμη περισσότερα χρήματα σε αυτά που ελπίζει ότι θα αποδειχθούν “πιο μοντέρνα προϊόντα” καθώς το Ιντερνετ έχει επιτρέψει στους άνδρες να βλέπουν ταινίες πορνό στο σπίτι με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να έχουν πέσει στο 35% και να αναμένεται ότι θα πέσουν κι άλλο. 

“Θα υπάρξει μεγάλη οικονομική ύφεση στη λιανική πώληση της βιομηχανίας του σεξ και πολλά καταστήματα που εξαρτώνται από τις πωλήσεις των DVD δεν θα επιβιώσουν”, προβλέπει ο Ότο Κρίστιαν Λίντεμαν, επικεφαλής της οικονομικής υπηρεσίας της Beate Uhse, η οποία το 2006 έκανε πωλήσεις 271 εκατομμυρίων ευρώ, υψηλότερες του Playboy και της Larry Flint που εκδίδει το Hustler. 

Στο πλαίσιο αυτό προσπαθεί να προσελκύσει περισσότερες γυναίκες και ζευγάρια προσφέροντας άλλα προϊόντα όπως μπύρα και κρασί κάνοντας το ίδιο που κάνουν και άλλες εταιρείες που εκτείνουν το προϊόντα τους βαθιά μέσα στις ζωές των ανθρώπων. Η εταιρεία δηλώνει ότι επενδύει έτσι ώστε να προσαρμοστεί στις αλλαγές προτιμήσεων και ηθικής και σχεδιάζει να οικοδομήσει την εμπορική της εικόνα με νέα προϊόντα lifestyle συμπεριλαμβανομένων και ποτών. “Έχουμε τις τσάντες έρωτα, που είναι τσάντες με προϊόντα που κάνουν το σεξ πιο συναρπαστικό”, δηλώνει ο Λίντεμαν. 

To κεντρικό σύνθημα της νέας εκστρατείας είναι “πάρτε μία τσάντα έρωτα, έχετε μία εμπειρία έρωτα”, και αφορά σε τσάντες με ονόματα όπως “μία νύχτα” και “σεξπλορερ” που περιέχουν λιπαντικά, σοκολάτα βαφής σώματος, δονητές, σαμπάνια και CD με ερωτικές ιστορίες. Τα νέο κατάστημα της εταιρείας στο Μόναχο και το ανακαινισμένο στο Ντόρτμουντ έχουν 4 τμήματα. Κοντά στην είσοδο είναι το τμήμα των λιπαντικών, ακολουθεί το τμήμα των εσωρούχων, μετά είναι τα DVD και στο τέλος το “σκληρό υλικό” όπως δονητές, χειροπέδες και δερμάτινες στολές. 

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1946 από μία πρώην πιλότο που έδωσε το όνομα της και τώρα έχει 330 καταστήματα σε 11 χώρες, από τα οποία τα 130 στη Γερμανία είναι είτε δικά της, είτε τα έχει παραχωρήσει με το σύστημα φραντσάιζινγκ. Το 60% των μετοχών της ανήκει σε 5 επενδυτές και η μετοχή της κυμάνθηκε πέρυσι από τα 3.3 μέχρι τα 6 ευρώ, πολύ κάτω από την τιμή εισαγωγής της στο χρηματιστήριο, το 1999, όταν ήταν στα 7.2 ευρώ και τα 29 ευρώ που είχε αγγίξει το 1999 κατά την έξαρση του ίντερνετ. 

Σύμφωνα με τους αναλυτές, η επέκταση της στις αγορές της Πολωνίας, της Σλοβακίας, της Ισπανίας και της Τσεχίας αναμένεται να δημιουργήσουν σημαντική ανάπτυξη στις πωλήσεις.  H Beate Uhse, είχε και στο παρελθόν προσπαθήσει να προσελκύσει γυναίκες πελάτες με τα καταστήματα Mae B, τα τρία τελευταία των οποίων θα κλείσει όταν τελειώσει η περίοδος εκμίσθωσης τους. “Η πώληση του ερωτισμού είναι διαφορετική υπόθεση από την πώληση του πορνό και θα την κάνουμε σωστά”, δήλωσε ο Λιντεμαν.

(Πηγή: ΑΠΕ)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα