Τσουνάμι καταγγελιών προς την ΥΠΑ

Τσουνάμι καταγγελιών προς την ΥΠΑ

Πενταπλασιάστηκαν το 2007 οι καταγγελίες ταξιδιωτών, εις βάρος αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν τους Κοινοτικούς κανονισμούς

Πενταπλασιάστηκαν το 2007 οι καταγγελίες ταξιδιωτών, εις βάρος αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν τους Κοινοτικούς κανονισμούς σχετικά με τα δικαιώματα του επιβάτη και συγκεκριμένα, για αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσεως για άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης και για απώλεια ή φθορά αποσκευών. 

Όπως ανακοινώθηκε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, την περασμένη χρονιά το αρμόδιο γραφείο της δέχθηκε 546 καταγγελίες, έναντι 110 του 2006. Στην ανακοίνωση προστίθεται ότι οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι της ΥΠΑ έδωσαν λύση υπέρ του επιβάτη σε 414 περιπτώσεις, ποσοστό 75%, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της διερεύνησης. Σε εταιρείες που δεν συμμορφωθήκαν ως προς την ικανοποίηση των επιβατών επιβλήθηκαν πρόστιμα.

Υπενθυμίζεται ότι, βάσει του Κοινοτικού κανονισμού οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να καταβάλουν αποζημιώσεις και να παρέχουν βοήθεια (ανάπαυση σε ξενοδοχεία, γεύματα κ.λ.π) σε περιπτώσεις που αδικαιολογήτως ματαιώνουν ή καθυστερούν τις πτήσεις τους ή θεωρηθούν υπεύθυνες για φθορά ή απώλεια αποσκευών. Το ύψος της αποζημίωσης αυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των μιλιών της πτήσης. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ΥΠΑ λειτουργεί γραμμή επικοινωνίας για τους ταξιδιώτες στην οποία μπορούν να προσφεύγουν για οποιαδήποτε πληροφορία ή καταγγελία, ή να απευθύνονται στο γραφείο του Αερολιμενάρχη σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας.

(Πηγή: ΑΠΕ)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα