Κουτσούμπας στο Υπ. Εργασίας: “Η νίκη είναι δική σας, είμαστε στο πλευρό σας”
Διαβάζεται σε 2'
Στην απεργιακή συγκέντρωση στο Υπουργείο Εργασίας βρέθηκε νωρίτερα ο Δημήτρης Κουτσούμπας. Η δήλωσή του.
- 24 Ιουνίου 2026 14:40
Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, παρευρέθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης (24/06) στο Υπουργείο Εργασίας, όπου συναντήθηκαν οι απεργιακές συγκεντρώσεις των εργαζομένων από τους κλάδους των Κατασκευών, Επισιτισμού-Τουρισμού, Γάλακτος-Τροφίμων-Ποτών και των εργαζόμενων στις Περιφέρειες, οι οποίοι διεκδικούν Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, αυξήσεις στους μισθούς, σύγχρονα δικαιώματα στην Υγεία και την ασφάλεια στην εργασία.
Ο Δημήτρης Κουτσούμπας μιλώντας στους συγκεντρωμένους απεργούς ανέφερε:
“Εκ μέρους της ΚΕ του ΚΚΕ απευθύνουμε θερμό, αγωνιστικό, συναδελφικό χαιρετισμό στον μεγάλο απεργιακό αγώνα σας. Οι σημερινές απεργιακές κινητοποιήσεις στον κλάδο των Κατασκευών, στις Οικοδομές, στον Τουρισμό, στα Ξενοδοχεία, στα Τρόφιμα-Ποτά, στις Περιφέρειες δίνουν μια πρώτη μεγάλη δυναμική απάντηση στην πολιτική της κυβέρνησης.
Οι εργαζόμενοι, με τον μεγάλο τους αγώνα σήμερα, δείχνουν ότι γράφουν “στα παλιά τους παπούτσια” την πολιτική της κυβέρνησης, την κοινωνική συμφωνία κυβέρνησης, ξεπουλημένης ΓΣΕΕ και ΣΕΒ.
Η νίκη είναι δική σας, είμαστε στο πλευρό σας. Καλούς αγώνες, καλή δύναμη, καλή υγεία. Προχωράμε μπροστά”.