Χρήστος Σπίρτζης: Δημόσιες από σήμερα οι συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

Η νέα εποχή για τις αστικές συγκοινωνίες ξεκίνησε με την παράδοση-παραλαβή των Δ.Σ. σε ΟΑΣΘ και ΟΣΕΘ. "Η Θεσσαλονίκη άλλαξε σελίδα και άλλαξε οριστικά σελίδα, για να πάψει να είναι η πρωτεύουσα του παλαιοκομματισμού" υποστήριξε στις δηλώσεις του ο Χρήστος Σπίρτζης
- 10 Αυγούστου 2017 19:22
“Οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, του δεύτερου μεγάλου μητροπολιτικού κέντρου της χώρας, από σήμερα και μετά είναι δημόσιες”. Αυτό δήλωσε, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης του νέου Δ.Σ. του ΟΑΣΘ, ο Χρήστος Σπίρτζης.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επανέλαβε ότι ο Στέλιος Παππάς θα είναι άμισθος πρόεδρος για αυτή τη μεταβατική περίοδο. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι ο ίδιος ο νέος πρόεδρος του Οργανισμού ζήτησε από την κυβέρνηση να μην αμείβεται και να παρέχει τις εργασίες που πρέπει να γίνουν εδώ αμισθί, όταν είδε ότι οι εργαζόμενοι είναι για δύο μήνες απλήρωτοι.
“Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να δομήσουμε με τους φορείς της πόλης, με την κοινωνία, με τους Θεσσαλονικείς, αστικές συγκοινωνίες στην υπηρεσία του κάθε πολίτη, στην υπηρεσία των ανέργων που τους δυσφημούσαν μέσα στον ΟΑΣΘ, γιατί ξέρουν καλύτερα οι Θεσσαλονικείς πώς μετακινούνταν και με ποιους όρους, των ατόμων με ειδικά προβλήματα, του περιβάλλοντος” σημείωσε ο κ. Σπίρτζης, ξεκαθαρίζοντας ότι στόχος είναι να εκκαθαριστεί ο ΟΑΣΘ και να λειτουργήσει το αργότερα ως 3/12/2019.
Μιλώντας, στη συνέχεια, στη συνάντηση με τα μέλη του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, στην τοποθέτηση του Δ.Σ. του ΟΣΕΘ, ο Χρήστος Σπίρτζης μίλησε για την πολύ καλή συνεργασία που είχε με τον πρόεδρο, κ. Παλαιστη, που αποδεικνύει, όπως υποστήριξε, ότι από την πλευρά του υπουργείου η καλή συνεργασία που είχαν, δεν είχε απολύτως καμία άλλη κομματική λογική. “Ο στόχος μας ήταν να υπάρχουν πραγματικά δομές στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης που θα τιμούσαν την πόλη και τους πολίτες. Δεν υπήρχαν.
Είναι ντροπή να υπάρχει ένα Συμβούλιο με οκτώ πολύ καλούς επιστήμονες και δύο άτομα διοικητικό προσωπικό για να ρυθμίζουν τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Όπως είναι ντροπή επίσης, ο φορέας αυτός, που ήταν ο ελεγκτικός φορέας των αστικών συγκοινωνιών, επί της ουσίας να χρηματοδοτείται από τον ιδιωτικό ΟΑΣΘ υποστελεχωμένος χωρίς να μπορεί να κάνει τη δουλειά του” είπε ο υπουργός Μεταφορών και ανακοίνωσε ότι ο φορέας που θα αντικαταστήσει το ΣΑΣΘ (ο ΟΣΕΘ) έχει πάρα πολλή δουλειά, έχει να σχεδιάσει μαζί με την Περιφέρεια, τους Δήμους, τους φορείς της πόλης που έχουν εκπροσώπους στο Διοικητικό Συμβούλιο, όλο το αστικό συγκοινωνιακό έργο του μητροπολιτικού κέντρου της Θεσσαλονίκης, να δει και τα αστικά δρομολόγια των ΚΤΕΛ και να έχει και το σχεδιασμό για διάφορα σενάρια σε σχέση με την πορεία του έργου στο μετρό”.
“Πρέπει άμεσα, την επόμενη εβδομάδα επιτέλους, ο παλιός ΣΑΣΘ, νυν ΟΣΕΘ, να έχει πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σύστημα, να ξέρει ποια λεωφορεία κινούνται και πού, για να κάνετε τη δουλειά σας, που για πόσα χρόνια δεν είχατε πρόσβαση”.
Το νέο ΔΣ του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ)
Εν τω μεταξύ ανακοινώθηκε το νέο ΔΣ του ΟΣΕΘ, το οποίο είναι:
Πρόεδρος: Κωνσταντίνος Αμπατζάς, δικηγόρος
Διευθύνων σύμβουλος, Ιωάννης Τσιωνάς, πολιτικός μηχανικός
Μέλη του ΔΣ
Ο οικονομολόγος Δρόσος Δρόσος, ο τραπεζικός Αντώνιος Ελευθεριάδης, ο δικηγόρος Αλέξανδρος Κιτικίδης, ο Ευστάθιος Αβραμίδης περιφερειακός σύμβουλος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ Πάρις Μπίλλιας, ο Θανάσης Παππάς αντιδήμαρχος του δήμου Θεσσαλονίκης και εκπρόσωπος της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας