Πόσο Squid Game αντέχεις;

Πόσο Squid Game αντέχεις;
Squid Game NETFLIX

Το Netflix αποφάσισε να επενδύσει ακόμα 2.5 δισ. δολάρια σε κορεατικές παραγωγές σειρών, shows και ταινιών, την επόμενη τετραετία.

To Netflix έκανε την πρώτη επένδυση σε περιεχόμενο made in South Korea το 2015, όταν τα K-drama είχαν βγει από τα στενά σύνορα της παραγωγού χώρας, αλλά δεν ήταν τα mega-hit που είναι σήμερα.

Την πενταετία που ακολούθησε, η πλατφόρμα έδωσε περισσότερα από 700 εκατομμύρια δολάρια, για να εξασφαλίσει περισσότερα από 80 shows κορεατικής παραγωγής.

“Ψώνιζε” κυρίως παραγωγές του Studio Dragon, με το οποία έκανε τριετές συμβόλαιο -εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων- το 2019, για κοινές παραγωγές στα στούντιο της εταιρίας και αποκλειστική χρήση παραγωγών, συν την άδεια για τα δικαιώματα streaming.

Το 2020 ήταν η πρώτη χρονιά αυτού του deal που έδωσε στο Netflix το δικαίωμα να αγοράσει το 4.99% των μετοχών του Studio Dragon, που ειρήσθω εν παρόδω ανήκει στον κολοσσό CJ Entertainment and Media (CJ E&M) των 671.137.530 δολαρίων για έσοδα το 2020. Τον ίδρυσε εκείνος που ‘έφτιαξε’ και τη Samsung.

Τον Ιανουάριο του 2021 η συνεργασία προεκτάθηκε στη μίσθωση δυο εγκαταστάσεων παραγωγής τηλεοπτικών σειρών που βρίσκονται έξω από τη Σεούλ. Το Netflix εξήγησε πως ήταν επιτακτική η ανάγκη, λόγω “της αυξημένης ζήτησης που είχαν τα συγκεκριμένα προϊόντα, από συνδρομητές σε όλον τον κόσμο που θέλουν να παρακολουθούν πιο πρωτότυπες σειρές και ταινίες της Κορέας”.

Για πρώτη φορά στην ιστορία τους, οι Κορεάτες δημιουργοί δεν ήταν δέσμιοι του συντηρητικού κοινού της Ασίας (και δη της Κορέας) και μπορούσαν να παρουσιάζουν ό,τι ήθελαν. Μαζί και τι συμβαίνει πραγματικά στη χώρα και τον κόσμο.

Στο τέλος αυτού του χρόνου, οι εξαγωγές της Κορέας σε περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της μουσικής, των βιντεοπαιχνιδιών και των ταινιών έφτασαν στο ρεκόρ των 12.4 δισεκατομμυρίων δολαρίων και ‘έριξαν’ στη δεύτερη θέση τις εξαγωγές οικιακών συσκευών και επαναφορτιζόμενων μπαταριών.

Ο στόχος της κυβέρνησης είναι να διπλασιαστεί η εξαγωγή αυτή, έως το 2027.

Η συνέχεια της ιστορίας ήθελε δυο προϊόντα (Squid Game και Extraordinary Attorney Woo) να είναι στα δημοφιλέστερα της πλατφόρμας σε όλον τον κόσμο και τη νέα συμφωνία που υπεγράφη προ ημερών.

Αυτή αφορά επένδυση της τάξεως των 2.500.000.000 δολαρίων την προσεχή τετραετία, για παραγωγή σειρών, ταινιών και shows χωρίς σενάριο.

Είναι διπλάσια από εκείνη του 2016 και κατά 2 δισεκατομμύρια μεγαλύτερη από τα 500.000.000 που επενδύθηκαν το 2021, μετά την επιτυχία του Squid Game και άλλων σειρών.

Το 2022 το deal αφορούσε 1.000.000.000 δολάρια και 34 παραγωγές για το 2023, μαζί με την είσοδο των Disney+ και Apple Inc στη χώρα. Η Amazon δεν ‘στέλνει’ τα προϊόντα της εκεί, αλλά αγοράζει από την Κορέα.

Η ανακοίνωση για τα νέα δισεκατομμύρια, έγινε μετά τη συνάντηση του co-CEO του Netflix, Ted Sarandos με τον πρόεδρο της Κορέας Yoon Suk Yeol, ο οποίος προσγειώθηκε στην Ουάσινγκτον τη Δευτέρα 24/4.

Οι παραγωγοί ταινιών και δράματος θα λάβουν οικονομική και υποδομή υποστήριξη από την κυβέρνηση. Για παράδειγμα, το Studio Cube στο Daejeon, όπου γυρίστηκε το Squid Game, θα είναι εξοπλισμένο με υποβρύχιες κινηματογραφικές εγκαταστάσεις.

Επίσης, το υπουργείο θα παρέχει εκπαίδευση σε 10.000 υποψήφιους δημιουργούς περιεχομένου σε όλη τη χώρα τα επόμενα τρία χρόνια.

Εκτός από τα κρατικά αποθεματικά, η κυβέρνηση θα στηριχθεί επίσης σε παγκόσμιο κεφάλαιο από ξένους επενδυτές.

Παρεμπιπτόντως, τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν του Squid Game θα γίνουν μέσα στο χρόνο που διανύουμε και το αποτέλεσμα θα το δούμε το 2024.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα