NBA 2K20 Preview: Τι είδαμε στο demo

NBA 2K20 Preview: Τι είδαμε στο demo

Τα drives στο καλάθι όντως είναι πιο δυναμικά και δείχνουν πιο "μπασκετικά" δημιουργώντας ενδιαφέρουσες φάσεις, ενώ το dribbling φαίνεται πως θα έχει μεγαλύτερο βάθος.

Αναλύει το gr.ign.com – Γρηγόρης Βούλγαρης

To demo του NBA 2K20 είναι διαθέσιμο εδώ και λίγες ημέρες, συγκεκριμένα από τις 21 Αυγούστου για PS4, Xbox One και Switch, και προφανώς το δοκιμάσαμε για να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας. Παρόλο που έκανε 100 ώρες (ΟΚ, τόσες μου φάνηκαν!) για να εγκατασταθεί στο PS4, το περιεχόμενο του demo δεν ήταν και τόσο εντυπωσιακό όσο ο χρόνος που έφαγε για την πλήρη εγκατάσταση. Περιλαμβάνει ένα training mode για σουτάκια με τον Klay Thompson (το οποίο δεν έχει και πολύ νόημα καθώς ο Klay τα βάζει όλα), και πιο σημαντικό, μια πρώτη γεύση του MyPlayer, καθώς μας δίνει την δυνατότητα να δημιουργήσουμε τον δικό μας παίκτη και να παίξουμε ένα match-άκι Raptors-Warriors με αυτόν στο roster των πρωταθλητών.

Το ανανεωμένο MyPlayer Builder μου φάνηκε αρκετά εύχρηστο και πρακτικό, και θεωρώ πως θα οδηγήσει σε καλύτερη ισορροπία στο online ενδεχομένως. Υπάρχουν ορισμένα «αρχέτυπα» σύμφωνα με τα οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε τον παίκτη μας (πχ. «μπουκαδόρος» guard σαν τον Russell Westbrook ή ψηλός με σουτ σαν τον Porzingis), και επιλέγουμε τον αρχικό καταμερισμό των βασικών μας χαρακτηριστικών με ορισμένα προκαθορισμένα pie charts για κάθε κατηγορία (finishing, shooting, playmaking και άμυνα/rebounding) που φροντίζουν για έναν πιο «αυτόματο» διαμερισμό των skills στη συνέχεια. Εγώ ως λίγο πιο …τεμπέλης όσον αφορά τη δημιουργία του MyPlayer βρήκα το σύστημα πολύ πρακτικό στο να χτίσεις έναν ισορροπημένο παίκτη χωρίς πολλά-πολλά και αποφεύγοντας τις μη ρεαλιστικές υπερβολές. Ωστόσο, καταλαβαίνω γιατί μπορεί να «χαλάσει» κάποιον που θα ήθελε περισσότερο έλεγχο στην δημιουργία του φανταστικού in-game alter-ego του. Παρόλα αυτά, το τελικό στάδιο δημιουργίας του MyPlayer όπου επιλέγουμε τα Βadges κατά βούληση ξοδεύοντας πόντους που εξαρτώνται από τα skills μας σε κάθε κατηγορία, αφήνει μια ευπρόσδεκτη αίσθηση προσωπικού customization.

 

Το ζουμί της υπόθεσης για εμένα βρίσκεται στο ματσάκι Raptors-Warriors που μπορούμε να παίξουμε εν τέλει, όπου και παίρνουμε μια πρώτη γεύση από το actual gameplay του φετινού NBA 2K. Με κάθε επιφύλαξη καθώς πρόκειται για demo και επίσης έχουμε υπό τον έλεγχό μας μόνο τον δικό μας παίκτη, θεωρώ πως κατάφερα να δω αρκετά από τα νέα στοιχεία που ανέφερα παραπάνω και που υπόσχεται η Visual Concepts. Οι μεταβάσεις των animations, το footwork των παικτών, η «βαρύτητα» της κίνησης και της ταχύτητας, οι επαφές των σωμάτων και γενικότερα η όλη αίσθηση του gameplay δείχνει αυτή τη φορά κάπως περισσότερο δουλεμένη. Σίγουρα με τη πρώτη ματιά ίσως οι αλλαγές δεν είναι άμεσα εμφανείς, αλλά όσο περισσότερο παίζετε, τόσο θα αρχίζετε να αντιλαμβάνεστε τα όποια adjustments σε μικρούς τομείς του gameplay.

Τα drives στο καλάθι όντως είναι πιο δυναμικά και δείχνουν πιο «μπασκετικά» δημιουργώντας ενδιαφέρουσες φάσεις, ενώ το dribbling φαίνεται πως θα έχει μεγαλύτερο βάθος και πιο tricky mechanics για να εξασκηθούμε. Η πιο μεγάλη αλλαγή που «βγάζει μάτι» βρίσκεται στο turbo/sprint κομμάτι και στο θέμα της κούρασης των παικτών. Σύμφωνα με τους ίδιους τους devs, θέλησαν να αποτρέψουν το συνεχόμενο πάτημα του sprint και αυτό έχει επιτευχθεί θα έλεγα με δύο τρόπους. Πρώτον, το sprint περισσότερο μοιάζει με ένα boost στην ταχύτητα εν είδει επιτάχυνσης παρά σαν μόνιμο τρέξιμο. Δεύτερον, το stamina των παικτών εξαντλείται εμφανέστατα γρηγορότερα και μάλλον θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί φέτος με το κουμπί turbo.

Στην άμυνα η A.I. φαίνεται πως ακολουθεί ένα πιο σωστό spacing ανάλογα τη φάση, ενώ προς το παρόν δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το εάν η manual άμυνα λειτουργεί καλύτερα, θα χρειαστώ περισσότερο χρόνο με το παιχνίδι και επίσης να παίξω με κάποια ομάδα που δεν είναι οι Warriors, με τον Steph να βάζει τα τριποντάκια του έτσι κι αλλιώς. Σε γενικές γραμμές, με κάθε επιφύλαξη λόγω demo και περιορισμένου χρόνου δοκιμής, το NBA 2K20 δείχνει αν μη τι άλλο πιο ενδιαφέρον από πλευράς δουλειάς στο gameplay, με μεγαλύτερη simulation έμφαση σε τομείς που τα προηγούμενα χρόνια ήταν κάπως πιο «arcade». Όπως συμβαίνει συνήθως, μια τέτοια μετάβαση σε περισσότερο ρεαλισμό ίσως ξενίσει ορισμένους που γουστάρουν τα πιο «fun» mechanics, αλλά κατά την άποψή μου σε αυτή τη κατεύθυνση θα πρέπει να κινείται κάθε χρόνο η Visual Concepts. Αναμένουμε οπωσδήποτε το full game για περισσότερα, όπως και για να αποφανθούμε εάν οι αλλαγές έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο στο τελικό αποτέλεσμα. Τέλος όσον αφορά τον τεχνικό τομέα, έχουμε πολύ καλά γραφικά ως συνήθως αν και πάλι δεν βλέπω κάποια «τομή» στο θέμα.

To ΝΒΑ 2Κ20 θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου για PC, PS4, Xbox One, Nintendo Switch, iOS και Android. Μέχρι τότε διαβάστε το αφιέρωμα του gr.ign.com.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα