Emirates: Περισσότεροι από 10 εκατομμύρια επιβάτες ταξίδεψαν φέτος το καλοκαίρι

Emirates: Περισσότεροι από 10 εκατομμύρια επιβάτες ταξίδεψαν φέτος το καλοκαίρι
Emirates

Τα τελευταία 25 χρόνια, η Emirates έχει προσφέρει τις υπηρεσίες της σε περισσότερους από 4,5 εκατομμύρια επιβάτες στην ελληνική αγορά.

Περισσότερους από 10 εκατομμύρια επιβάτες με περίπου 35.000 πτήσεις σε 130 προορισμούς παγκοσμίως, μετέφερε φέτος το καλοκαίρι η αεροπορική εταιρεία του Ντουμπάι, Emirates.

Η εταιρεία προχώρησε σε περαιτέρω ενέργειες προκειμένου να ανταποκριθεί στη ζήτηση των επιβατών για ταξίδια κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, αποκαθιστώντας τις καθημερινές πτήσεις προς το αεροδρόμιο του Στάνστεντ στο Λονδίνο και αυξάνοντας τα δρομολόγια πτήσεων προς 33 δημοφιλείς προορισμούς σε όλη την Ευρώπη, την Ασία και τη Μέση Ανατολή, καθώς και σε προορισμούς που είναι φημίζονται για διακοπές όπως οι Σεϋχέλλες, οι Μαλδίβες, το Μεξικό και το Μαϊάμι.

Τον Ιούνιο, η Emirates προσέθεσε το Τελ Αβίβ ως προορισμό στο παγκόσμιο δίκτυό της, ενώ τον Ιούλιο προσέθεσε την τρίτη πτήση σε καθημερινή βάση προς το Γκάτγουικ του Λονδίνου, με σκοπό την εξυπηρέτηση των επιβατών που επηρεάστηκαν από την περιορισμένη χωρητικότητα στο αεροδρόμιο του Χίθροου.

Ταυτόχρονα, το αεροσκάφος τύπου A380 της Emirates, το μεγαλύτερο εμπορικό αεροσκάφος στον κόσμο, αξιοποιήθηκε ώστε να εξυπηρετήσει την υψηλή ζήτηση με πτήσεις σε περισσότερες από 30 πόλεις του δικτύου.

Όσον αφορά τις υπηρεσίες εδάφους, η αεροπορική εταιρεία προέβη στη λειτουργία 32 σαλονιών αναμονής, συμπεριλαμβανομένων 25 σαλονιών σε μεγάλα αεροδρόμια του δικτύου της. Η Emirates επανέφερε επίσης την υπηρεσία μεταφοράς με προσωπικό οδηγό από και προς το αεροδρόμιο για τους επιβάτες της Πρώτης και της Διακεκριμένης Θέσης σε όλες σχεδόν τις πόλεις που εξυπηρετεί. Μέσω των επενδύσεων σε υπηρεσίες και ψηφιακές πρωτοβουλίες, η αεροπορική εταιρεία παρείχε στους επιβάτες τη δυνατότητα να επωφεληθούν από τον μειωμένο χρόνο αναμονής στο αεροδρόμιο και τη διευκόλυνση των διαδικασιών.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού:

  • περισσότεροι από 3,8 εκατομμύρια επιβάτες προχώρησαν σε online check-in μέσω του emirates.com και της εφαρμογής της Emirates
  • περισσότεροι από 500.000 επιβάτες χρησιμοποίησαν τα 22 σημεία check-in αυτοεξυπηρέτησης και τις 38 σημεία παράδοσης αποσκευών (baggage drop) στον τερματικό σταθμό 3 του Ντουμπάι
  • περισσότεροι από 11.000 επιβάτες προέβησαν σε check-in από το σπίτι, το οποίο παρέχεται δωρεάν για τους επιβάτες Πρώτης Θέσης που αναχωρούν από το Ντουμπάι, και οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να παρακάμψουν εντελώς την ουρά στο check-in του αεροδρομίου

Με την άρση των περιορισμών στα ταξίδια, η Emirates συνεχίζει να επεκτείνει τόσο το δίκτυο όσο και τη χωρητικότητά της. Αυτή τη στιγμή λειτουργεί στο 74% του δικτύου/χωρητικότητας βάσει τα προ πανδημίας επίπεδα, ενώ το ποσοστό αυτό αναμένεται να φτάσει στο 80% μέχρι το τέλος του έτους. Επιπλέον, η αεροπορική εταιρεία ετοιμάζεται να θέσει σε εφαρμογή τον Νοέμβριο ένα έργο αναβάθμισης 120 αεροσκαφών του στόλου ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η παρουσία της Emirates στην ελληνική αγορά ξεκίνησε το 1996. Τα τελευταία 25 χρόνια, η εταιρεία έχει προσφέρει τις υπηρεσίες της σε περισσότερους από 4,5 εκατομμύρια επιβάτες στην ελληνική αγορά.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα