Κούκλες στην βιτρίνα, με τρίχες... στα επίμαχα σημεία

Κούκλες στην βιτρίνα, με τρίχες... στα επίμαχα σημεία

Αυτό και αν είναι καλή διαφήμιση... Και όταν λέμε τρίχες, εννοούμε τόσες πολλές που φαίνονται μέσα από τα ρούχα

H American Apparel είναι μια γνωστή εταιρεία ρούχων με καταστήματα ανά την Αμερική. Ως εκ τούτου έχει να αντιμετωπίσει σκληρότατο ανταγωνισμό από άλλες φίρμες. Ομως οι υπεύθυνοι της εμπορικής στρατηγικής, βρήκαν ένα τέχνασμα που κάνουν όλους όσοι περνάνε από την βιτρίνα να καρφώνονται στο πεζοδρόμιο και όσοι περνάνε οδηγώντας να κινδυνεύουν να τρακάρουν.

Ποιο είναι αυτό; Σε δύο καταστήματά τους σε πολυσύχναστα μέρη του Μανχάταν αποφάσισαν να τοποθετήσουν κούκλες στην βιτρίνα που έχουν τρίχες στα επίμαχα σημεία. Και όταν λέμε τρίχες, εννοούμε τόσες πολλές που φαίνονται μέσα από τα ρούχα.

Η είδηση έχει κάνει το γύρο της Νέας Υόρκης και του κόσμου. Επισκέπτες και ντόπιοι σπεύδουν να πάρουν φωτογραφίες του θεάματος που τραβάει την προσοχή, από χιλιόμετρα.

Κούκλες στην βιτρίνα, με τρίχες... στα επίμαχα σημεία

Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία χρησιμοποιεί επιθετική τακτική. Φαίνεται ότι έχει μια συνέπεια στο συγκεκριμένο θέμα, καθώς στην διαφήμιση του 2011 είχε προτιμήσει ένα (ζωντανό) μοντέλο που φωτογραφήθηκε με εσώρουχα, μέσα από τα οποία διέκρινε κανείς εύκολα την τριχοφυΐα.

Πάντως, εκτός από αυτούς που θεωρούν ότι η επιλογή αυτή είναι άκρως αντιαισθητική, το κόλπο έπιασε. Υπάρχει τρομερή δημοσιότητα και οι πωλήσεις έχουν χτυπήσει κόκκινο. Άλλωστε όπως παραδέχθηκαν οι υπεύθυνοι, ο στόχος ήταν να πάρουν τα ηνία στην αγορά ενόψει της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου.

SHARE:

24Media Network