Τηλεθέαση: Μουντιάλ οι άντρες; “Τατουάζ” και “Σόι” οι γυναίκες – Και στο βάθος “Survivor”

Τηλεθέαση: Μουντιάλ οι άντρες; “Τατουάζ” και “Σόι” οι γυναίκες – Και στο βάθος “Survivor”
Το ανδρικό κοινό επιλέγει μαζικά παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου, την ώρα που οι γυναίκες παραμένουν πιστές στη μυθοπλασία

Οι αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου ποδοσφαίρου από τη Μόσχα (με αγάπη) έχουν φέρει τα πάνω κάτω στους πίνακες τηλεθέασης. Πώς η μυθοπλασία προβάλει αντίσταση στην μπάλα...

Προφανέστατα και το καλοκαίρι έχει ξεκινήσει με τον υποδειγματικότερο τρόπο για τους ποδοσφαιρόφιλους. Το Μουντιάλ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και εκτός φυσικά από τους λάτρεις της μπαλας, χρυσές δουλειές κάνουν από νωρίς το μεσημέρι, ως και πολύ αργά τη νύχτα σουβλατζίδικα και πιτσαρίες. Ωστόσο, υπάρχουν και εκείνοι που δεν ενθουσιάζονται με αυτό το μπαράζ αγώνων που δεν έχουν τελειωμό. Αναφερόμαστε φυσικά στις γυναίκες, που παραδοσιακά δεν τρελαίνονται στην ιδέα του να ξοδεύει κανείς όλο του τον Ιούνη μπροστά σε μια τηλεόραση.

Στον ποδοσφαιρικό πυρετό της Ρωσίας, η ΕΡΤ διεκδικεί όπως ήταν αναμενόμενο θέση στις πρώτες θέσεις τηλεθέασης, τόσο στο σύνολο της ημέρας, όσο φυσικά και στην Prime Time μεταξύ 21.00 και 00.00 το βράδυ. Εκείνος που συμπιέζεται έτι περαιτέρω από αυτή την έφοδο του Μουντιάλ είναι όπως φαίνεται ο ΣΚΑΙ και το Survivor, αλλά και το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 με την τούρκικη σειρά “Μια Ζωή” να μένει σε μονοψήφια ποσοστά. Το μόνο κανάλι που φαίνεται να κρατά τα ποσοστά του είναι το Alpha, που στηρίζει την αντοχή του απέναντι στην μπάλα στη μυθοπλασία.

Άνδρες στο Μουντιάλ, γυναίκες σε κωμωδίες και σαπουνόπερες

Μια πιο προσεκτική ανάλυση στην τηλεθέαση, για την Τρίτη 19 Ιουνίου, φέρνει τον Alpha πρώτη στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης στο σύνολο, με ποσοστό 22,7%, μπροστά από το ΣΚΑΙ με 20.9% και την ΕΡΤ-1 με 20.3%. Στο δυναμικό κοινό 15-54, το κανάλι της Κάντζας διευρύνει την διαφορά του, εξασφαλίζοντας στην ώρα 21.00 με 00.00, 24,3% με δεύτερη την ΕΡΤ-1 με 21,4% και τρίτο το ΣΚΑΙ με 18,4%. Ο υπόλοιπος ανταγωνισμός παραμένει σε μονοψήφια νούμερα.

Αν τώρα εξετάσει κανείς πιο προσεκτικά τους πίνακες τηλεθέασης θα δει πως στην Prime Time, οι γυναίκες στράφηκαν μαζικά στο “Σόι” και το “Τατουάζ” σε ποσοστό 29,9%. Πιο αναλυτικά, η κωμική σειρά “Το Σόι σου” κατέγραψε ποσοστό τηλεθέασης 41,7% στις γυναίκες ηλικίες 15 – 24 ετών και 32,6% σε γυναίκες 46 με 64 ετών. Την ίδια ώρα, το 17,6% και το 18,1% των γυναικών στο δυναμικό κοινό γύριζαν στο Survivor και τον αγώνα της Ρωσίας απέναντι στην Αίγυπτο.

Αντίστοιχα το “Τατουάζ” κατέγραψε 30,3% στο δυναμικό κοινό 15-54 ετών, διατηρώντας ποσοστό πάνω από 30% στο γυναικείο κοινό σε όλες τις ηλικίες από 15 ως 64 ετών. Απέναντι, το Survivor κατέγραφε 20% στο νεανικό (με υψηλότερο ποσοστό 29,1 στις μεγαλύτερες ηλικίες 45 – 64 ετών) γυναικείο κοινό, και το ποδόσφαιρο στην ΕΡΤ 17,5% αντίστοιχα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα