Τηλεθέαση: Το Master Chef νίκησε το Survivor

Μάχη της τηλεθέασης μεταξύ Master Chef Και Survivor

Το μαγειρικό show κρατήθηκε πάνω από το reality επιβίωσης κατά τη διάρκεια που προβάλλονταν ταυτόχρονα στην ζώνη υψηλής τηλεθέασης

Η δυναμική του Master Chef είχε φανεί πολύ πριν την έλευση της δεύτερης σεζόν του Survivor. Την ίδια ώρα, το reality επιβίωσης δείχνει να διατηρεί μια δυναμική, ωστόσο δεν αποτελεί για την ώρα, τον οδοστρωτήρα που ισοπέδωσε κάθε ανταγωνισμό στο διάβα του την περασμένη σεζόν. Έτσι, στην Prime Time της Τρίτης, το Star είδε το πρόγραμμά του να προηγείται στην τηλεθέαση στο λεγόμενο δυναμικό κοινό (ηλικίες 15-44) στα περισσότερα τέταρτα που προβλήθηκε απέναντι στο Survivor, αλλά και στον μέσο όρο στο ίδιο ηλικιακό κοινό.

Έτσι, κατά μέσο όρο το Master Chef σημείωσε ποσοστό 25.5%, την ώρα που το Survivor ως τις 22.30 περιορίστηκε στο 22.9%. Το πρόγραμμα του Star βρέθηκε μπροστά στα περισσότερα τέταρτα, αγγίζοντας ως και το 30,4%. Το Survivor άλλωστε προβάλλει επί τρία τέταρτα highlights του περασμένου επεισοδίου. Ωστόσο και με την προβολή του νέου επεισοδίου, το Master Chef διατήρησε τα ποσοστά του και πέρασε μπροστά πριν το κλείσιμο με 25,9%, έναντι 23,1% για το reality επιβίωσης.

Αντοχή όμως δείχνουν και οι σειρές του Alpha, "Το Σόι σου" και "Τατουάζ". Η κωμική σειρά κατέγραψε 19,6% στα νεανικά κοινά και 22% στο γενικό Σύνολο και το "Τατουάζ" κατέγραψε 18,2% και 21% αντίστοιχα. Φαίνεται από τους πίνακες τηλεθέασης πως το Survivor ανεβάζει στροφές μετά τις 23.30, απόντος του ανταγωνισμού. Έτσι στο σύνολο προβολής του που ξεπερνά τις τρεις ώρες, το πρόγραμμα του ΣΚΑΙ καταγράφει ποσοστό 38,1% στο δυναμικό κοινό και 29% στο γενικό σύνολο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τηλεθέαση, Master Chef, Survivor
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Master Chef: Η σάλτσα που 'έκαψε' τους κριτές και τα... τούρκικα Ιωαννίδη

Survivor: Η Χατζίδου έκανε 'χειρότερη την κάθε ημέρα' των Μαχητών - Ισοφάρισε στο '90

ADVERTISING

SHARE: