Ισπανία και Ελλάδα στην κορυφή των ταξιδιωτικών προτιμήσεων

Θέα από το νησί της Αφροδίτης
Θέα από το νησί της Αφροδίτης EUROKINISSI

H χώρα μας ψηλά στις περιοχές που προτιμούν φέτος οι ταξιδιώτες του τουριστικού οργανισμού της ΤUI, με την Τουρκία να ανακάμπτει.

Οι επενδύσεις που έχει εξαγγείλει η TUI για την Ελλάδα, ήδη από πέρυσι, όσον αφορά νέα ξενοδοχεία και περισσότερους προορισμούς, αποδεικνύουν ότι η χώρα μας αποτελεί πολύ σημαντικό κεφάλαιο για τον γερμανικό τουριστικό οργανισμό.

Ωστόσο, η Ισπανία εξακολουθεί να είναι ο Νο1 προορισμός για την TUI, κάτι που έχει συμβεί από χρόνια λόγω των υποδομών της χώρας της ιβηρικής χερσονήσου, ενώ τα στοιχεία δείχνουν –και λόγω της υποτίμησης του νομίσματος (λίρα)- ότι η Τουρκία επανέρχεται στους τουριστικό χάρτη.

Σύμφωνα με τις κρατήσεις που πραγματοποιούνται με τον μεγαλύτερό ταξιδιωτικό όμιλο του κόσμου, την TUI, η Ισπανία κατατάσσεται πρώτη σε κρατήσεις, ενώ ακολουθεί η Ελλάδα. Την κορυφαία πεντάδα στη συνολική κατάταξη του ομίλου TUI συμπληρώνουν η Ιταλία και η Κύπρος καθώς και η Τουρκία η οποία επιστρέφει δυναμικά. Αφού για αρκετό καιρό η ζήτηση πολλών Δυτικο- και Βορειοευρωπαικών αγορών ήταν περιορισμένη, η Τουρκία βρίσκεται και πάλι σε ανοδική τροχιά και εμφανίζεται ως ο τρίτος πιο δημοφιλής ταξιδιωτικός προορισμός στη συνολική κατάταξη του ομίλου.

Εξάλλου, οι πέντε πιο δημοφιλείς χώρες και περιοχές της TUI βρίσκονται στη Μεσόγειο. Στη φετινή περίοδο η Κρήτη αποτελεί παγκοσμίως την κορυφαία επιλογή των επισκεπτών της TUI από όλες τις χώρες προέλευσης. Την πεντάδα των δημοφιλέστερων προορισμών συμπληρώνουν η Μαγιόρκα, η Αττάλεια, η Ρόδος και η Λάρνακα. Δυο από τους πέντε κορυφαίους επί μέρους προορισμούς του ομίλου TUI βρίσκονται στην Ελλάδα.

Παρά το γεγονός ότι οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες επιλέγουν κατά κύριο λόγο μεσογειακούς προορισμούς για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, παρατηρούνται διαφοροποιήσεις ως προς τις προτιμήσεις σε εθνικό και τοπικό επίπεδο- οι οποίες, σε μερικές περιπτώσεις προκαλούν έκπληξη. Για παράδειγμα, παρατηρείται ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό μεταξύ των Γερμανών παραθεριστών. Ενώ οι Γερμανοί τουρίστες εξακολουθούν να προτιμούν την Ισπανία και την Ελλάδα για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, επιλέγουν επίσης συχνά προορισμούς που βρίσκονται εντός της χώρας τους. Αυτό τους καθιστά τη μόνη χώρα προέλευσης που τοποθετείται ταυτόχρονα ως ένας από τους πέντε πρώτους προορισμούς για το καλοκαίρι. Οι Γερμανοί πελάτες του ομίλου κατατάσσουν τη Μαγιόρκα, την Αττάλεια, την Κρήτη, τη Ρόδο και την Κω, ως έναν από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς. Τρεις από τους πέντε επικρατέστερους προορισμούς των Γερμανών βρίσκονται στην Ελλάδα.

Η Ελλάδα είναι επίσης ιδιαίτερα δημοφιλής και στη Βόρεια Ευρώπη. Η Ελλάδα είναι ο υπ’ αριθμόν ένα προορισμός διακοπών για Νορβηγούς, Σουηδούς, Δανούς και Φινλανδούς, αλλά και για τους Πολωνούς και τους Γάλλους. Το ίδιο ισχύει για τους πελάτες της TUI από την Αυστρία, οι οποίοι επιλέγουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές ως επί το πλείστον την Κρήτη και τη Ρόδο. Οι Βρετανοί, οι Βέλγοι και οι Ολλανδοί αντίθετα προτιμούν την Ισπανία. Η Μαγιόρκα, η Τενερίφη και η Ίμπιζα είναι τα τρία ισπανικά νησιά που αποτελούν τους πρώτους σε προτίμηση προορισμούς των Βρετανών και Ιρλανδών. Τόσο οι Ολλανδοί όσο και οι Βρετανοί τουρίστες επιλέγουν και μακρινούς προορισμούς για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Για παράδειγμα, οι Ολλανδοί φαίνεται να επιλέγουν για τις διακοπές τους το 2018 το νησί Κουρασάο της Καραϊβικής, ενώ οι Βρετανοί και οι Ιρλανδοί το Κανκούν στο Μεξικό. Οι αγαπημένη χώρα των Γάλλων είναι η Ελλάδα και η Ιταλία, με το το Παλέρμο της Σικελίας να κατατάσσεται πρώτο στην πεντάδα των δημοφιλέστερων προορισμών.

«Σε επτά από δώδεκα αγορές προέλευσης πελατών της TUI στην Ευρώπη, η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση – ιδιαίτερα στις Σκανδιναβικές χώρες. Η Κρήτη μάλιστα είναι φέτος συνολικά ο πιο δημοφιλής προορισμός της TUI παγκοσμίως. Η μεγάλη αυτή επιτυχία είναι αποτέλεσμα των διαχρονικών προσπαθειών της TUIστην Ελλάδα και της στενής εταιρικής σχέσης μας με τους τοπικούς τουριστικούς παράγοντες και φορείς. Ο στόχος μας, τόσο στην τρέχουσα περίοδο όσο και μακροπρόθεσμα, πρέπει να είναι η εξασφάλιση ποιοτικών τουριστικών υπηρεσιών και η συνεχής βελτίωσή τους, με σεβασμό στον πελάτη, τις τοπικές κοινωνίες και το περιβάλλον στους προορισμούς της χώρας μας,» ανέφερε ο Μιχάλης Μαυρόπουλος, περιφερειακός διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου της TUIDestinationExperiences.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τουρισμός
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Η Ελλάδα γίνεται προορισμός και για τους γιατρούς της

Ρεκόρ επταετίας τα τουριστικά γραφεία - Παραμένει ψηλά η φοροδιαφυγή

ADVERTISING

SHARE: