Φωκάς Ευαγγελινός για Κλαυδία: Με συγκινούσε καθημερινά – Eίναι φωτεινό πλάσμα

Διαβάζεται σε 3'
Φωκάς Ευαγγελινός για Κλαυδία: Με συγκινούσε καθημερινά – Eίναι φωτεινό πλάσμα
Φωκάς Ευαγγελινός Papadakis Press

Για τις ημέρες που πέρασε μαζί με την Κλαυδία στην Βασιλεία όπου πραγματοποιήθηκε ο τελικός της Eurovisio, μίλησε ο Φωκάς Ευαγγελινός.

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο Φωκάς Ευαγγελινός για την Κλαυδία, που μάγεψε την Ευρώπη με την φωνή της και χάρισε στην Ελλάδα την 6η θέση στην Eurovision. Ο creative director της ελληνικής αποστολής αναφέρθηκε στις ημέρες που πέρασε με την ερμηνεύτρια στην Βασιλεία αλλά και στην ιδιαίτερη σχέση που ανέπτυξαν.

Ειδικότερα, ο Φωκάς Ευαγγελινός σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Πρωίαν σε είδον», είπε: «Πάντα νικάει το φως. Η Κλαυδία είναι φωτεινό πλάσμα. Έχει εσωτερική λάμψη, έχει φως, έχει αγάπη για τον κόσμο. Ακόμη και στα άσχημα πράγματα, καμιά φορά έλεγε “δεν πειράζει”. Είναι η ηλικία, είναι η παιδεία… Είναι ένα παιδί που έχει όλα τα φόντα για να πάει μπροστά. Είναι 22 χρονών. Ήταν τιμή μου και χαρά μου που συνεργάστηκα μ’ αυτό το πλάσμα. Την ήξερα, αλλά τώρα τη γνώρισα πραγματικά μέσα από αυτή τη διαδικασία». 

Ο Φωκάς Ευαγγελινός συνέχισε με θαυμασμό για την προσωπικότητα και τη συμπεριφορά της Κλαυδίας: «Είχε πάντα έναν καλό λόγο, πάντα έλεγε “ευχαριστώ” και πάντα άκουγε. Η Κλαυδία είναι ένα γήινο πλάσμα, ενώ συγχρόνως πετάει και στα σύννεφα, αλλά πατάει γερά στα πόδια της. Με συγκινούσε καθημερινά. Το ταλέντο που βλέπω είναι η δυναμική που έχει – σαν όρεξη, σαν φωνή και σαν διάθεση. Όχι όρεξη για να νικήσει, όρεξη για τη διαδικασία. Χάρηκε όλη τη διαδικασία. Μία φορά δεν τη θυμάμαι να είναι στεναχωρημένη. Ήταν πάντα με το χαμόγελο». 

Ο χορογράφος αναφέρθηκε επίσης στη διαδικασία της επιλογής: «Ξεκίνησε μια διαδικασία με την ΕΡΤ, που το λέω εγώ που έχω πάει με αναθέσεις και είναι καλό πράγμα – έχουμε πάρει και καλές θέσεις – αλλά φέτος άνοιξαν οι πόρτες. Νέοι άνθρωποι ήρθαν και κατέθεσαν τα τραγούδια τους. Έγινε ένας διαγωνισμός πολύ αντικειμενικός. Έκανα ραντεβού με όλους τους διαγωνιζόμενους και φτάσαμε στο σημείο το κοινό να ψηφίσει την Κλαυδία. Είναι πολύ σημαντικό που ο κόσμος την αγάπησε. Ήταν πολύ δύσκολο κομμάτι – και για μένα στην αρχή ήταν δύσκολο, γιατί δεν είχα κάτι στο μυαλό μου, δεν είχα κάποιο σύμβολο». 

Όσον αφορά στο σκηνικό εύρημα με το φόρεμα που εντυπωσίασε στη σκηνή της Eurovision, ο creative director της ελληνικής αποστολής εξήγησε: «Στην αρχή ξεκινήσαμε με το υλικό, με τη δωρικότητα που πρέπει να έχει αυτό, να είναι η συνέχεια του βράχου. Και του λέω: “πρέπει να έχουμε μια εναλλακτική λύση, γιατί έχω στο μυαλό μου κάτι που πρέπει να γίνει”».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα