Τέλος ο ΜακΚίσικ από τον Ολυμπιακό
Διαβάζεται σε 2'
Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας του με τον Σακίλ ΜακΚίσικ έπειτα από έξι χρόνια συνεργασίας.
- 25 Ιουνίου 2026 15:07
Παρελθόν αποτελεί και επίσημα από τον Ολυμπιακό ο Σακίλ ΜακΚίσικ, με την ΚΑΕ να ανακοινώνει το τέλος της συνεργασίας τους μετά από έξι χρόνια.
Θυμίζουμε πως Αμερικανός το απόγευμα της Τετάρτης (24/6) έκανε γνωστή την αποχώρησή του από τους ερυθρόλευκους, μέσω ανάρτησης στα social media.
Ο 35χρονος φόργουορντ έφτασε στο λιμάνι τον Φεβρουάριο του 2020 και με τα ερυθρόλευκα κατέκτησε 4 πρωταθλήματα (2022, 2023, 2025 και 2026), 3 κύπελλα (2022, 2023 και 2024), 4 Σούπερ Καπ (2022, 2023, 2024 και 2025) και φυσικά τη EuroLeague στο πρόσφατο Final Four της Αθήνας.
Μάλιστα, ο Αμερικανός είναι μεταξύ των παικτών που βρέθηκαν και στα πέντε συνεχόμενα Final Four των Πειραιωτών ξεκινώντας από το 2022 μέχρι το φετινό.
Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Σακίλ ΜακΚίσικ.
Μετά από επτά χρόνια κοινής πορείας, ήρθε η στιγμή να πούμε «ευχαριστώ» στον Σακ, έναν παίκτη που από το 2020 μέχρι σήμερα, φόρεσε με πάθος και υπερηφάνεια την ερυθρόλευκη φανέλα, αποτελώντας σημαντικό κομμάτι μιας ομάδας που πέτυχε σπουδαία πράγματα εντός και εκτός συνόρων.
Μαζί ζήσαμε μεγάλες στιγμές… Πανηγυρίσαμε τίτλους (μία Ευρωλίγκα, τέσσερα Πρωταθλήματα Ελλάδος 2022, 2023, 2025, 2026, τρία Κύπελλα Ελλάδος 2022, 2023, 2024 και τέσσερα Super Cup 2022, 2023, 2024, 2025) και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μας συνοδεύουν για πάντα.
Σακίλ, σε ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερες στον Ολυμπιακό και σου ευχόμαστε υγεία, ευτυχία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας σου.
Θα είσαι πάντα μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας.