Honda CR-Z

Honda CR-Z
Euro_Honda_CRZ_Hybrid_Coupe_sd

Το AUTO 24 παρουσιάζει το υβριδικό 4 θέσεων κουπέ Honda CR-Z που «βγαίνει» στη Γενεύη

Σε αντίθεση με την έκδοση του ίδιου μοντέλου για την αμερικάνικη αγορά που παρουσιάσθηκε τον Γενάρη στην Έκθεση του Ντιτρόιτ και είναι αυστηρά διθέσια, η ευρωπαϊκή εκδοχή του CR-Z υβριδικό κουπέ διαθέτει 2 +2 θέσεων διάταξη. Αν και από τις λίγες πληροφορίες που έχουν υπάρξει, αυτό που προκύπτει είναι πως τα δύο πίσω καθίσματα θα είναι κατάλληλα μόνο για παιδιά, ή ενήλικες με μικρή σωματική διάπλαση.








Η εξωτερική εμφάνιση και των δύο εκδόσεων είναι ίδια. Η βασική διαφοροποίηση εντοπίζεται στα εμπρός φωτιστικά σώματα , όπου τα ημερήσια φώτα έχουν αντικατασταθεί από οκτώ λυχνίες LED. Αυτή είναι η εικόνα που θα έχει το αυτοκίνητο στην ευρωπαική του έκδοση.



Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου θα υπάρχει ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1.5 λίτρου , ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ενώ η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).








Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία δεν αποκάλυψε στοιχεία για τις επιδόσεις της ευρωπαϊκής έκδοσης του CR-Z, αλλά υποθέτουμε ότι η απόδοση του βενζινοκινητήρα θα είναι 113 ίπποι στις 6.000 σαλ. και 145 Nm ροπής που θα είναι διαθέσιμη από τις 4.800 σαλ. Όσον αφορά τον ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδει 13,4 ίππους στις 1.500 σαλ και άλλα 78 Nm ροπής στις 1.000 σαλ.








Το αυτοκίνητο θα επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 9,7 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η μικτή κατανάλωση του υβριδικού Honda CR-Z θα είναι, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πρόσφατα η Honda μόλις 5.0 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης στα 100 χλμ.








Όπως και μοντέλο που θα πωλείται στην αγορά της Βορείου Αμερικής , έτσι και το ευρωπαικό CR-Z είναι εφοδιασμένο με το 3-Mode Drive System που επιτρέπει στον οδηγό να μεταβάλει τις παραμέτρους που αφορούν στο σύστημα διεύθυνσης, τον έλεγχο του κλιματισμού και το επίπεδο της ενέργειας που παρέχεται από το υβριδικό σύστημα ΙΜΑ με το οποίο εφοδιάζεται το αυτοκίνητο.



Το CR-Z θα αρχίσει να πωλείται σε όλη την Ευρώπη το καλοκαίρι του 2010 με τις τιμές που θα ανακοινωθούν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα