Lamborghini Madura

Lamborghini Madura
lamborghinimadura_sd

Το AUTO 24 παρουσιάζει την υβριδική Lamborghini Madura δια χειρός του Slavche Tanevski

Από τα πιο σκοτεινά βάθη του νου ενός σχεδιαστή που ονομάζεται Slavche Tanevski έρχεται αυτό! Η Lamborghini Madura. Είναι μαύρη. Είναι αιχμηρή. Είναι απλώς υπέροχη.








Το όνομα Madura προέρχεται από ένα νησί ης Ινδονησίας, το οποίο είναι διάσημο για τους αγώνες που διεξάγονται εκεί με ταύρους. Και είναι ένα όνομα που ακολουθεί την παράδοση του έχει δημιουργήσει ο Feruccio Lamborghini (δημιουργός της συγκεκριμένης μάρκας super cars) «βαφτίζοντας» τα μοντέλα της φίρμας με ονόματα ταύρων. Πρόκειται για μια πρόταση, από το κακό αγόρι του ντιζάιν, για το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Lamborghini που έχει προγραμματιστεί να παρουσιασθεί από την εταιρία το 2016. Και κρίνοντας από τις φωτογραφίες, το αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο φανταχτερό, κραυγαλέο !








Και λέγοντας κραυγαλέο, ας μην πάει κατ΄ ευθείαν ο νους μας σε κάτι το κακό. Τουναντίον. Αυτό το super car, με το χαρακτηριστικό πίσω μέρος, φέρνει μια νέα αισθητική στον χώρο και η γενικότερη εμφάνισή του δείχνει πως μπορεί να είναι μια σύγχρονη Lamborghini.



Βλέποντας με μεγαλύτερη προσοχή το σχέδιο του Slavche Tanevski , διαπιστώνεις πως υπάρχουν αρκετά κοινά σημεία στην αισθητική του με τις παλιότερες Lamborghini Silhouette και Urraco. Η πρώτη ήταν στην παραγωγή από το 1976 έως το 1979 και ήταν ένα διθέσιο targa σπορ μοντέλο με κινητήρα στο κέντρο και κίνηση στους πίσω τροχούς, το οποίο κυκλοφόρησε σε μόλις 54 κομμάτια. Η παραγωγή της Urraco ξεκίνησε το 1970 και ολοκληρώθηκε το 1979. Κουπέ 2+2 θέσεων, που είχε τοποθετημένο τον κινητήρα στο κέντρο και κίνηση στους πίσω τροχούς.








Το αυτοκίνητο έχει αναλογικά μικρό μεταξόνιο, με εξίσου μεγάλους προβόλους. Στοιχεία που του δίνουν βέλτιστη ευελιξία και υψηλού επιπέδου οδηγικές επιδόσεις. Παράλληλα ο συγκεκριμένος σχεδιασμός έχει μειώσει τις Οι προεξοχές, από την άλλη πλευρά, έχουν μειωθεί με μια «λεπτή επίστρωση στις πλευρικές επιφάνειες που αποτελούν μέρος των επιμέρους στοιχείων του αμαξώματος».



Ο ηλεκτρικός κινητήρας που κινεί το αυτοκίνητο είναι τοποθετημένος εμπρός. Στο πίσω μέρος, υπάρχει μια αεροτομή σε σχήμα λεπίδες, ενώ οι ακμές προσφέρουν στο αισθητικό αποτέλεσμα ενώ παράλληλα συμβάλουν τα μέγιστα στην καλύτερη αεροδυναμική του αμαξώματος.



Στο εμπρός μέρος, οι προβολείς είναι σχεδιασμένοι με τέτοιο τρόπο ώστε να δίνουν έμφαση στο πλάτος στο αυτοκίνητο, ενώ ανάλογη είναι η σχεδίαση που ακολουθείται και στο πίσω μέρος.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα