Mazda6 1.8 Touring Clima HB

Το AUTO 24 οδηγεί το Mazda6 1.8 Touring Clima HB και σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του(pics)
- 29 Ιανουαρίου 2010 03:39
Μετά από μια εβδομάδα συμβίωσης με το Mazda6 1.8, ήρθε η στιγμή του απολογισμού. Τι άρεσε, τι δεν άρεσε, τι περισσότερο περίμενες. Και, πάνω στην σκέψη, ήρθε και η πληροφορία πως η γιαπωνέζικη φίρμα ετοιμάζεται να παρουσιάσει στην Έκθεση της Γενεύης στις αρχές του επόμενου μήνα, ένα Mazda6 που έχει υποβληθεί σε μικρής έκτασης λίφτινγκ.
Αυτό βεβαίως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αποθαρρύνει εκείνους που προτίθενται να αγοράσουν το υπάρχον Mazda6. Και γιατί το λέμε αυτό; Μα επειδή αποτελεί μια άκρως ελκυστική πρόταση, δεδομένου πως οι τιμές αρχίζουν κάτω από τα 20 χιλιάρικα ευρώ (19.990 ευρώ για την έκδοση touring sedan).
Πέρα πάντως από την τιμή, υπάρχουν και πολλοί ακόμη λόγοι για να αγοράσει κάποιος το γιαπωνέζικο οικογενειακό μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας. Ένα αυτοκίνητο που εκπέμπει δυναμισμό και επιθετικότητα στην εμφάνιση, ενώ στο δρόμο προβάλει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα ο οποίος καταφέρνει να ισορροπεί με ιδανικό τρόπο μεταξύ άνεσης και σπορτίβ οδηγικών χαρακτηριστικών.
Οι μηχανικοί της Mazda έδωσαν μεγάλη σημασία στον τομέα των αναρτήσεων. Τόσο με τις λύσεις που έχουν ακολουθήσει, όσο και με τις ρυθμίσεις που έχουν κάνει. Έτσι, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα και πίεση σε απαιτητικούς δρόμους (στροφιλίκια) οι κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα είναι μικρές δίνοντας στο αυτοκίνητο δυναμική εικόνα. Παράλληλα το σύστημα των αναρτήσεων λειτουργεί εξαιρετικά στην απόσβεση των ανωμαλιών των δρόμων κατατάσσοντας το 6 σε ένα από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας σε ότι αφορά την ποιότητα κύλισης.
Το ήλεκτρο-υδραυλικό τιμόνι διαθέτει σωστό βάρος, παραμένει σαφές σε όλες τις περιπτώσεις και προσφέρει στον οδηγό σημαντική πληροφόρηση. Το πακέτο υποστηρίζεται επίσης από πολύ καλά σε αίσθηση φρένα που εκτός των άλλων διαθέτουν και εξαιρετική απόδοση.
Ο κινητήρας που κινούσε το αυτοκίνητο που μας παραχωρήθηκε από την αντιπροσωπεία είναι ένα 4κύλινδρο, 16βάλβιδο σύνολο χωρητικότητας 1.8 λ. που αποδίδει 120 άλογα. Τιμή, που μπορεί να μην εντυπωσιάζει, μπορεί να υπολείπεται σημαντικά του ανταγωνισμού, όμως καταφέρνει να κινεί ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Αφού δίνει τελική ταχύτητα 198 χλμ. / ώρα και επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 11,6 δευτερόλεπτα. Και όλα αυτά την κατανάλωση να βρίσκεται στα 6,9 λίτρα στα 100 χλμ.
Η σύγχρονη εξωτερική του σχεδίαση του Mazda6 , συνδυάζει τις καμπύλες με τις “κοφτές” ανάγλυφες γραμμές, προσφέροντας έντονο δυναμισμό αλλά και κομψότητα στη γενικότερη εμφάνιση του μοντέλου. Η 5θυρη (hatchback) έκδοση του νέου Mazda6 ξεχωρίζει αισθητά από την έκδοση sedan – παρόλο που διαθέτουν ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις – χάρη στο πίσω κόψιμο της οροφής, το οποίο θυμίζει coupe μοντέλο και δίνει έναν sport χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.
Εσωτερικά το Mazda6 είναι ευρύχωρο και ελκυστικό. Η εμφάνιση του εσωτερικού προσφέρει μια αίσθηση ανώτερης ποιότητας η οποία γίνεται ακόμη πιο ξεκάθαρη όταν επεξεργαστεί κάποιος τα υλικά στο εσωτερικό. Η θέση οδήγησης και η κεντρική κονσόλα επιτρέπουν στον οδηγό να αισθάνεται ένα με το αυτοκίνητο, ενώ ο πίνακας οργάνων μοιάζει να “επιπλέει” προσφέροντας μια αίσθηση ευρυχωρίας.
Εν κατακλείδι
Το Mazda6 είναι ένα αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει, όχι μόνο για τα … κάλλη του, αλλά και για τα καλά κρυμμένα μυστικά που έχει. Γι’ αυτό, κανείς δεν μπορεί να πει πως το γνώρισε από την καλύτερή του πλευρά, αν δεν συμβιώσει για μερικές μέρες μαζί του. Αν δεν το απολαύσει στο ταξίδι, αν δεν εκτιμήσει την ευελιξία του στην πόλη.
Στα συν
Ελκυστική σχεδίαση.
Ευρύχωρο και ποιοτικό σαλόνι
Καλή οδική συμπεριφορά.
Ικανοποιητικές επιδόσεις.
Άνετο στο ταξίδι.
Στα μείον
Μέτρια ιπποδύναμη κινητήρα
Μοντέλο που αλλάζει
Mazda6 1.8 Touring Clima HB
ΤΙΜΗ: 24.435 ευρώ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μήκος: 4735 mm
Πλάτος: 1.795 mm
Ύψος: 1.440 mm
Κινητήρας: 4κύλινδρος 1798 κ.ε.
Ιπποδύναμη: 120 ίπποι στις 5.500 σαλ.
Μέγιστη ροπή: 16,8 Kgm στις 4.300 σαλ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Μετάδοση κίνησης: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 11,6 δευτερόλεπτα *
Τελική ταχύτητα: 198 χλμ./ώρα *
Κατανάλωση: 6,9 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτό κύκλο *
* Εργοστασιακές μετρήσεις
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Αερόσακοι οδηγού – συνοδηγού
Πλευρικοί αερόσακοι εμπρός
Αερόσακοι οροφής τύπου κουρτίνας
Δυναμικός Έλεγχος Ευστάθειας (DSC) με σύστημα Ελέγχου της Πρόσφυσης (TCS)
ABS με EBD
Ενεργά προσκέφαλα
Cruise control
Trip computer
Ηλεκτρονικός διζωνικός κλιματισμός
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
Χειριστήρια ελέγχου ηχοσυστήματος, κλιματισμού, υπολογιστή ταξιδιού και cruise control στο τιμόνι.
Κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό
Ραδιο-CD
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Ζάντες αλουμινίου
Προβολείς ομίχλης