Peugeot SR1 – Audi e-tron – Revenge Verde

Το AUTO 24 παρουσιάζει τρία sport car που δείχνουν το μέλλον της αυτοκίνησης (pics)
- 17 Ιανουαρίου 2010 19:28
Peugeot SR1 Concept
Θα κάνει πρεμιέρα τον ερχόμενο Μάρτη, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και, όπως αναφέρει και η ίδια η Peugeot, τα επόμενα χρόνια θα αποτελέσει την βάση (τόσο στον τομέα της σχεδίασης, όσο και σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη) για τα μοντέλα που θα βάλει στην παραγωγή.
Ο λόγος για το SR1 Concept, ένα τριθέσιο roadster υβριδικής τεχνολογίας με τολμηρή και άκρως προοδευτική σχεδίαση.
Το SR1 Concept διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα turbo χωρητικότητας 1.600 κ.ε. που είναι τοποθετημένος στο εμπρός μέρος και αποδίδει 218 ίππους. Παράλληλα στο πίσω μέρος οι μηχανικοί της γαλλικής φίρμας έχουν τοποθετήσει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 95 ίππων, ο οποίος κινεί τους πίσω τροχούς. Με δεδομένο πως η δύναμη του βενζινοκινητήρα μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, είναι αυτονόητο πως το αυτοκίνητο διαθέτει πρακτικά σύστημα τετρακίνησης.
Συνολικά, το γαλλικό πρωτότυπο αποδίδει 313 ίππους, ενώ η υβριδική πλατφόρμα HYBRID 4 που χρησιμοποιεί είναι η ίδια με αυτή που θα εξοπλίζει το 2011 το 3008, με -όπως είναι φυσικό- μικρότερη ιπποδύναμη. Το SR1 θα έχει ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές CO2, μόλις 119 γρ/χλμ, ενώ στην ηλεκτρική λειτουργία του θα είναι φυσικά όχημα μηδενικών ρύπων.
Audi e-tron
Έκανε πρεμιέρα στις αρχές του περασμένου φθινοπώρου στην Έκθεση της Φρανκφούρτης και, τις τελευταίες ημέρες πέρασε τον Ατλαντικό για να εκτεθεί στο Σαλόνι του Λος Άντζελες. Το υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικό super car της Audi, το e-tron.
Είναι το πρώτο 100% ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο που παρουσιάζει η γερμανική φίρμα, όμως, λόγω του χαρακτήρα του , που είναι σπορ, δεν θα μπορούσε παρά να μην κάνει παραχωρήσει σε ό,τι αφορά ιπποδύναμη και επιδόσεις.
Το Audi R8 e-Tron Concept διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, από έναν σε κάθε τροχό. Η συνολική ιπποδύναμη φθάνει τα 313 άλογα με κατανομή της δύναμης κατά 30% στους εμπρός τροχούς και 70% στους πίσω. Τι σημαίνει στο δρόμο η ιπποδύναμη των 313 αλόγων (η ροπή φθάνει τα 450 κιλά);
Επιτάχυνση 0-100 χλμ. / ώρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ. / ώρα.
Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου, έχει αυτονομία 248 χλμ. ενώ για την πλήρη φόρτιση των μπαταριών (στο ηλεκτρικό δίκτυο της πόλης) διαρκεί από 6 έως 8 ώρες.
Revenge Verde Supercar
Ένα ακόμη αμερικάνικο super car. Το οποίο όμως –και εδώ είναι το ενδιαφέρον στοιχεία- προσφέρεται και σε υβριδική έκδοση. Το αμάξωμα του Revenge Verde Supercar που παρουσιάσθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ είναι άκρως εντυπωσιακό.
Το σασί βασίζεται σε αυτό του Ford GT και είναι κατασκευασμένο από ελαφριά υλικά όπως το αλουμίνιο και τα ανθρακονήματα. Έτσι, οι άνθρωποι της φίρμας έχουν καταφέρει να κρατήσουν το βάρος σε λογικά επίπεδα (1.600 κιλά).
Η αμερικάνικη φίρμα α χρησιμοποιεί κινητήρες V8 που έχουν απόδοση πάνω από 600 ίππους. Ο ένας είναι ο V8 της Ford Racing με 605 ίππους και ο δεύτερος ένας turbo της GM με 638 ίππους.
Πάντως η φίρμα φροντίζει να ικανοποιήσει και όλους εκείνους που θέλουν ένα οικολογικό super car. Έτσι, το Revenge Verde θα διατίθεται και σε υβριδική έκδοση ( Hp2g Hybrid). Αυτή θα εφοδιάζεται επίσης με μοτέρ V8. Ο εν λόγω κινητήρας θα χρησιμοποιεί σαν καύσιμο την βιοαιθανόλη θα αποδίδει 400 ίππους, και θα έχει κατανάλωση στα 2,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα!
ΟΙ τιμές της επιτάχυνσης για τα 0-100 χλμ. / ώρα θα είναι σε 3 ή 5 δευτερόλεπτα ανάλογα με την έκδοση. Όσον αφορά την τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 321 χλμ. / ώρα. Τώρα, για όσους αναζητούν ακόμη μεγαλύτερες συγκινήσεις, το αυτοκίνητο θα προσφέρεται και με κιβώτιο πιο μακριών σχέσεων, και με αυτό η τελική ταχύτητα θα είναι στα 386 χλμ. / ώρα.