VW Scirocco R

VW Scirocco R
VW_Scirocco_R_sd02

Το AUTO 24 σας παρουσιάζει την εκρηκτική έκδοση του VW Scirocco με 0-100 στα 6.5''

Τις εκδόσεις με το διακριτικό R, τις είχαμε γνωρίσει από το Golf R32 με τους 250 ίππους από τον V6 κινητήρα των 3.2 λίτρων. Το επόμενο μοντέλο που φέρει το R είναι το Scirocco, με άλλον κινητήρα , έναν TSI 2.0 λίτρων τούρμπο με 265 άλογα που προέρχεται από το Golf GTI της προηγούμενης (5ης) γενιάς. Και το Scirocco αποτελεί τον προπομπό του επόμενου Golf R, το οποίο θα α «φορά» τον ίδιο κινητήρα (2.0 λίτρων – 265 άλογα).








Η εμφάνιση του Scirocco R έχει βασισθεί επάνω στο αγωνιστικό πρωτότυπο Scirocco GT24 . Με το οποίο έχει αρκετές ομοιότητες. Κυρίως σε ότι αφορά την εξωτερική εμφάνιση, η οποία χαρακτηρίζεται από τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός / πίσω, τα εντυπωσιακά πλαϊνά μαρσπιέ, μια μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος . Ακόμη να μην ξεχάσουμε τα φώτα ημέρας που είναι τεχνολογίας LED, τα σκούρα κρύσταλλα στα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος καθώς και τις καινούργιες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.



Στο σαλόνι τώρα, οι αλλαγές κινούνται σε δύο βασικούς άξονες. Τα καθίσματα, τα οποία είναι μπάκετ και προσφέρουν άριστη πλευρική στήριξη, καθώς και το τιμόνι, το οποίο έχει επανασχεδιασθεί, διαθέτει τρεις ακτίνες και έντονο σπορ χαρακτήρα. Παράλληλα νέα σχεδίαση ακολουθούν και τα όργανα ενώ σε ορισμένες λεπτομέρειες η VW έχει προσθέσει ορισμένες πινελιές αλουμινίου (μεταξύ αυτών και στα πεντάλ) για να τονίσει την επιθετική εικόνα του αυτοκινήτου.



Το σασί είναι χαμηλωμένο σε σχέση με το … γήινο Scirocco , η διάμετρος των δίσκων του συστήματος πέδησης έχουν μεγαλώσει (είναι πλέον 345 χιλ. εμπρός και 310 χιλ. πίσω), ενώ υπάρχει και το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS στον εμπρός άξονα. Με στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη πρόσφυση του αυτοκινήτου στο οδόστρωμα.








Ο κινητήρας που κινεί το Scirocco R είναι 2.0 λίτρων, τούρμπο και αποδίδει 265 άλογα ενώ η μέγιστη ροπή είναι στα 350 Nm και εμφανίζεται σε μια ευρεία γκάμα στροφών, από τις 2.500 έως τις 5.000 . Κάτι που σημαίνει πως το αυτοκίνητα διαθέτει περίσσεια δύναμη από χαμηλά.



Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ. / ώρα, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ. / ώρα είναι στα 6,5 δευτερόλεπτα (6,4’’ στην έκδοση με το κιβώτιο DSG).



Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβώτιο 6 σχέσεων. Ενώ για όσους αναζητούν μεγαλύτερο δείκτη άνεσης, υπάρχει και η έκδοση με το ημιαυτόματο κιβώτιο DSG.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα