Νίκη μέσω ελαστικών

Νίκη μέσω ελαστικών
tyres_sd

Η νίκη στη Βαρκελώνη θα κριθεί σε μεγάλο ποσοστό από τη σωστή χρήση των ελαστικών

Η συγκεκριμένη πίστα προσφέρει στροφές όπου η ταχύτητα θα μπορεί να είναι μεσαίου και γρήγορου επιπέδου. Έτσι οι λιγοστές τροφές που απαιτούν έντονη χρήση των φρένων σε συνδυασμό με τις στροφές υψηλής ταχύτητας, θα οδηγήσουν τις ομάδες στην λογική της στρατηγικής.




Αεροδυναμική



Πάντα η αεροδυναμική στην πίστα της Βαρκελώνης παίζει σημαντικό ρόλο και οι πιλότοι θα προσπαθήσουν να γίνουν με αυξημένη ταχύτητα προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα. Επίσης μία άλλη σημαντική παράμετρος που βάζει τους οδηγούς σε ιδιαίτερη σκέψη είναι το γεγονός για το ερώτημα για το αν μπορούν τα μονοθέσια να λειτουργήσουν σε χαμηλά επίπεδα έτσι ώστε να αποκτήσουν όσο το δυνατόν περισσότερη αεροδυναμική και προτεραιότητα αποτελεί η προοδευτική μετάδοση της δύναμης.




Μηχανικά



Η μηχανική γενικότερα δεν απασχολεί ιδιαίτερα τους ανθρώπους των κατασκευαστών στην συγκεκριμένη πίστα, μιας και μόνο στο 61% της πίστας χρησιμοποιείται ολοκληρωτική. Υπάρχουν σχετικά λίγες ζώνες που απαιτούν υψηλές ταχύτητες και έτσι η προτεραιότητα μεταφέρεται στη συντηρητική οδήγηση, προκειμένου να επιτευχθεί ο καλύτερος δυνατός χειρισμός στην διατήρηση των ελαστικών.




Ελαστικά



Στο Grand Prix της Βαρκελώνης υπάρχει μεγάλη φθορά στα ελαστικά, λόγω των μεγάλων στροφών υψηλής ταχύτητας και των επιφανειών λείανσης. Το ποιο απαιτητικό σημείο της πίστας, ίσως είναι η στροφή 3, όπως εξηγεί και ο πιλότος της Renault, Φερνάντο Αλόνσο… «η στροφή 3 είναι μια απαιτητική στροφή: θα περάσουν δύο ή τρία δευτερόλεπτα στα 250kph και θα είναι πολύ δύσκολα για τους μυς του αυχένα. Το κλειδί για να πάρεις καλά τη στροφή είναι να βρεθείς στη σωστή γραμμή, καθώς δεν υπάρχει περιθώριο λάθους στη γραμμή εισόδου. Αν μπεις σωστά τότε το αυτοκίνητο θα έχει καλή πρόσφυση, κάτι που δεν είναι και πολύ δύσκολο. Αλλά αν χάσουμε κατά την είσοδο τότε θα υπάρχει μεγάλη φθορά στα ελαστικά και θα χάσουμε χρόνο».



Επομένως, τα ελαστικά θα επωμιστούν ένα αρκετά μεγάλο φορτίο και ειδικότερα η Renault θα δουλέψει σκληρά στο εμπρός αριστερό μέρος του μονοθεσίου λόγω των στροφών 3 και 9. Ως αποτέλεσμα αυτού η Bridgestone θα προμηθεύει από σκληρές και μαλακές γόμες ελαστικών αυτό το Σαββατοκύριακο και η ομάδα θα δώσει μεγαλύτερη προσοχή στην φθορά των ελαστικών της κατά τη διάρκεια της ελεύθερης δοκιμής.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα