Super Cars

Super Cars
BMW_EfficientDynamics_Concept_sd_b

Στο AUTO 24 το top 10 των super cars που βγήκαν το 2009 και αποτελούν σημείο αναφοράς

Lexus LF-A



Αποτελεί εν δυνάμει ανταγωνιστή της Ferrari εφοδιάζεται από έναν κινητήρα που είναι τοποθετημένος εμπρός. Ένα μοτέρ V10, χωρητικότητας 4.8 λίτρων που αποδίδει 553 Hp στις 8.700 σ.α.λ.. Η μεγίστη ροπή είναι 480Nm στις 6.800 σ.α.λ., με το 90% της ροπής να είναι διαθέσιμο μεταξύ 3.700 σαλ. και 9.000 σαλ. Το κιβώτιο είναι εξατάχυτο, με αυτόματη αλλαγή σχέσεων. Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών επιλογών ενώ όταν το κιβώτιο λειτουργεί αυτόματα ο χρόνος αλλαγής σχέσης είναι μόλις 0,2 δευτερόλεπτα!








Η γιαπωνέζικης φίρμα (θυγατρική της Toyota) ανακοίνωσε πως το LF-A επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα των 325 χλμ. / ώρα.



Το σύστημα της ανάρτησης του LF-A αποτελείται απί διπλά ψαλίδια εμπρός και διάταξη multilink στο πίσω μέρος. Για την ασφαλή ακινητοποίηση του supercar φροντίζουν αεριζόμενα κεραμικά δισκόφρενα της Brembo με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω.



Η Lexus έχει ήδη άρχισει να δέχεται παραγγελίες για το LF-A ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν προς το τέλος του 2010. Η παραγωγή του μοντέλου θα περιοριστεί αυστηρά σε 500 κομμάτια, με μια κατ΄ αρχήν εκτίμηση της τιμής να βρίσκεται στα 250.000 ευρώ περίπου.




Mercedes-Benz McLaren SLR Sterling Moss



Το όνομά της το έχει δανεισθεί από έναν μύθο των αγώνων αυτοκινήτου, τον Σερ Στέρλινγκ Μος, ο οποίος οδηγούσε τα θρυλικά Mercedes Benz SLR από νίκη σε νίκη την 10ετία του 1950. Μάλιστα το 1955 νίκησε (με μια 300 SLR) στον περίφημο αγώνα Mille Miglia, ενώ ανάλογη επιτυχία είχε και σε έναν άλλο σπουδαίο αγώνα της εποχής, το Targa Florio.








Το αμάξωμα της SLR Sterling Moss είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Δύο τεράστιοι αεραγωγοί έχουν τοποθετηθεί πίσω από τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού. Μάλιστα αυτοί οι αεραγωγοί παίζουν και τον ρόλο των ρολ μπαρ. Έτσι ώστε το αυτοκίνητο να προσφέρει την απαιτούμενη ασφάλεια σε περίπτωση ανατροπής. Οι πόρτες ανοίγουν προς τα επάνω και το κάλυμμα για την προστασία του αυτοκινήτου βρίσκεται στο πορτμπαγκάζ.



Τόσο η εξωτερική εμφάνιση, όσο και η εσωτερική θεωρούνται σπαρτιάτικες. Και αυτό γιατί δεν υπάρχει οτιδήποτε περιττό. Στόχος είναι η οδηγική απόλαυση. Το εσωτερικό είναι ένα μείγμα από υψηλής ποιότητας υλικά, όπως, ανθρακονήματα, αλουμίνιο και εξαιρετικής ποιότητας δέρματα. Επίσης υπάρχει χαραγμένη σε ευδιάκριτο σημείο η υπογραφή του Στέρλινγκ Μος.



Σε αντίθεση με άλλα super car, η Mercedes Mc Laren ακολουθεί διαφορετική συνταγή σε ότι αφορά την τοποθέτηση του κινητήρα. Αυτός λοιπόν βρίσκεται εμπρός, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Το μοτέρ, είναι ίδιο με αυτό που «φορά» η SLR 722. Είναι V8, χωρητικότητας 5.5 λίτρων, supercharged και αποδίδει 650 ίππους. Με αυτή την ιπποδύναμη, η SLR Sterling Moss φθάνει σε τελική ταχύτητα τα 350 χλμ. / ώρα, ενώ από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα, επιταχύνει σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα.




BMW EfficientDynamics Concept



Το BMW EfficientDynamics Concept είναι ένα εντυπωσιακό coupe 2+2 θέσεων. Και η σχεδιαστική λεπτομέρεια με τις πόρτες να ανοίγουν προς τα επάνω κάνει το τελικό αποτέλεσμα ακόμη εντυπωσιακότερο.








Όμως, η εμφάνιση είναι μόνο η μία παράμετρος. Και για την φίρμα ίσως αυτή που έχει την μικρότερη σημασία στο συγκεκριμένο μοντέλο. Αφού με την παρουσίασή του θέλει να δείξει πως μπορεί να κατασκευασθεί ένα όχημα υψηλών επιδόσεων που δεν κάνει παραχωρήσεις σε τομείς όπως η οικονομία καυσίμου, οι μικρές εκπομπές ρύπων, η οδηγική ευχαρίστηση, η τεχνολογία αιχμής.



Η (συμβατική) κινητήρια δύναμη του concept της BMW είναι ένας τρικύλινδρος turbodiesel

κινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρου, ο οποίος συνδυάζεται με δυο ηλεκτροκινητήρες, που είναι τοποθετημένοι καθένας και σε έναν άξονα.



Το σύνολο της προσφερόμενης ισχύος φθάνει τους 356 ίππους ενώ η μέγιστη ροπή είναι της τάξης των 81,5 χλγμ.. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει δώσει στην δημοσιότητα η BMW η ονομαστική ισχύς του κινητήρα ντίζελ είναι 163 ίπποι. Ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα αποδίδει 33 ίππους με δυνατότητα να φτάνει τους 51 ίππους, ενώ αυτός που είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα θα ανέχει ισχύ 80 ίππων, ενώ για 30 δευτερόλεπτα μπορεί να φτάσει τους 112 ίππους και για 10 δευτερόλεπτα τους 139.



Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ. / ώρα και επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 4,8 ΄΄. Και αν οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές, τι να πει κανείς για την κατανάλωση. Που είναι μόλις 3,76 λίτρα (απίστευτη;) στα 100 χλμ. σύμφωνα με τα τεστ της Ευρωπαικής Ένωσης. Οι ρύποι CO2 που εκπέμπει κατά την λειτουργία του ο κινητήρας είναι της τάξης των 99 γραμμαρίων στο χιλιόμετρο.




Ferrari 458 Italia



Με την ονομασία 458 Italia και την μορφή της να μαρτυρά πως πρόκειται για την διάδοχη κατάσταση της F 430, η σχεδιασμένη από τον Πινινφαρίνα νέα δημιουργία της Ferrari θα εφοδιάζεται με έναν εντελώς καινούργιο κινητήρα V8, 4.2 λίτρων άμεσου ψεκασμού. Κινητήρα ο οποίος αποδίδει 570 ίππους στις 9.000 σαλ και έχει μέγιστη ροπή 54 κιλά στις 6.000 σαλ. Το 80% της ροπής θα είναι διαθέσιμο από τις 3.250 σαλ.








Με 127 ίππους στο λίτρο, ο νέος V8 κινητήρας παρουσιάζει τον μεγαλύτερο λόγο ισχύος προς λίτρο, από όλα τα μοντέλα της φίρμας. Όπως και η Ferrari California, έτσι και η 458 Italia θα είναι εξοπλισμένη με το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (ημιαυτόματο) των 7 σχέσεων, που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Για την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα χρειάζονται μόλις 3,4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 325 χλμ. / ώρα.



Φυσικά ένας τυπικός αγοραστής της Ferrari δεν δίνει σημασία στην οικονομία καυσίμου. Παρ΄ όλα αυτά, η ιταλική φίρμα υποστηρίζει πως η 458 Italia καταναλώνει 13,7 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ. σε μικτό κύκλο οδήγησης.



Βασισμένη σε πλαίσιο από αλουμίνιο, η 458 θα ζυγίζει 1380 κιλά με λόγο ιπποδύναμης προς βάρος, 2,45 κιλά στον ίππο. Και σχέση βάρους ανά άξονα, 42% μπροστά και 58% πίσω. Το νέο super car από το Μαρανέλο διαθέτει τα τελευταίας γενιάς συστήματα ελέγχου E-Diff, F1 Trac και ABS όλα ελεγχόμενα από την ίδια ηλεκτρονική μονάδα με στόχο να προσφέρει στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο σε όλες τις συνθήκες.




Lamborghini Reventon Roadster



Κινητήρας V12, χωρητικότητας 6.5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 670 ίππους στις 8.000 σαλ. με 66 κιλά ροπής. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, είναι φυσικό κι επόμενο οι επιδόσεις να βάζουν … φωτιά στην άσφαλτο. Έτσι, τα πρώτα 100 χλμ. / ώρα έρχονται από θέση στάσης σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ το αυτοκίνητο υπόσχεται … χαμηλές πτήσεις με (ανώτατη) ταχύτητα τα 330 χλμ/ώρα.








Η ανοικτή έκδοση της Lamborghini Reventon είναι κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα και υψηλής αντοχής ατσάλι. Και δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, αφού το αμάξωμα πρέπει να αντέχει στις υψηλές απαιτήσεις που δημιουργούνται από την μεγάλη ιπποδύναμη και τις εξαιρετικές επιδόσεις.



Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι 3 οθόνες LCD που μπορούν να προβάλουν τις πληροφορίες, ψηφιακά ή αναλογικά.



Όπως θα περίμενε ο … καθείς, η Reventon Roadster θα κατασκευασθεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, μόλις 20, με τιμή εκκίνησης 1,1 εκάτ. ευρώ (χωρίς τους φόρους).




Mercedes SLS AMG “Gullwing”



Η διάδοχος της SLR McLaren έχει αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με την 300SL Gullwing του 1950. Mε την οποία πέρα από το στυλ, μοιράζεται τις ίδιες πόρτες των οποίων ο μηχανισμός του ανοίγματος βρίσκεται στην οροφή του αμαξώματος και έτσι ανοίγουν προς τα επάνω (εξ ου και η ονομασία GullWing) καθώς και την ίδια μάσκα.








Οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας κατάφεραν να συνδυάσουν τις ρετρό γραμμές με την σύγχρονη αισθητική και το τελικό αποτέλεσμα που πέτυχαν είναι πραγματικά υπέροχο. Κάτω από το από της SLS AMG “Gullwing” θα τοποθετείται ένας θηριώδης κινητήρας V8, χωρητικότητας 6.3 λίτρων ο οποίος έχει εξελιχθεί από την AMG και αποδίδει 563 άλογα (κατ΄ άλλες πληροφορίες η ιπποδύναμη θα είναι στα 571 άλογα) με 65 κιλά ροπή. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος εμπρός ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.



Το βάρους 1587 κιλών αυτοκίνητο, έχει εντυπωσιακές επιδόσεις αφού χρειάζεται μόλις 3,7 ” για τα 0-100 χλμ/ώρα ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 320 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με μια σειρά ηλεκτρονικά βοηθήματα για την απρόσκοπτη συμπεριφορά στο δρόμο, ενώ για την ασφαλή ακινητοποίηση της SLS AMG “Gullwing” φροντίζουν carbon κεραμικά φρένα σε όλους τους τροχούς.




McLaren MP4-12C



Πέρασαν 18 χρόνια, από την παρουσίαση της θρυλικής McLaren F1 (1991) η οποία παράχθηκε από το 1993 έως και το 1998 σε μόλις 100 κομμάτια. Και η βρετανική φίρμα που έχει συνδέσει το όνομά της με την φόρμουλα 1, επανέρχεται με ένα νέο super car, την McLaren MP4-12C, η οποία χρησιμοποιεί τεχνολογικές καινοτομίες από τον χώρο της F1.








Η εξωτερική εμφάνιση της McLaren MP4-12C είναι εντυπωσιακή. Με λείες επιφάνειες και έντονες αεροδυναμικές γραμμές, διαθέτει πόρτες στην λογική των Gullwing ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχούν οι εξατμίσεις που είναι τοποθετημένες ψηλά, κάτω από την αεροτομή. Έντονα σπορ στοιχεία –όπως άλλωστε θα ήταν αναμενόμενο- υπάρχουν και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.



Με το τιμόνι και τα όργανα να θυμίζουν αγωνιστικό μοντέλο. Η κινητήριος δύναμη της McLaren MP4-12C είναι ένας biturbo κινητήρας V8, χωρητικότητας 3.8 λίτρων ο οποίος αποδίδει 600 ίππους με την μέγιστη ροπή να είναι στα 60 κιλά. Η φίρμα δεν ανακοίνωσε τις επιδόσεις του νέου μοντέλου της. Όμως από τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει λέγεται πως η τελική του ταχύτητα θα ξεπερνά τα 320 χλμ. / ώρα ενώ για τα 0-100 χλμ. / ώρα θα χρειάζεται λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.



Η κίνηση στην McLaren MP4-12C μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου, το οποίο είναι εφοδιασμένο με το σύστημα Pre-Cog που δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να «φορτώσει» την επόμενη ταχύτητα πατώντας το paddles μέχρι το μέσο της διαδρομής και έτσι οι αλλαγές σχέσεων να είναι αστραπιαίες.




Devon GTX



Κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ελαφρά υλικά, με εκτεταμένη χρήση carbon, το Devon GTX διαθέτει επιθετική και σπορτιβ εμφάνιση. Όπως άλλωστε θα περίμενε ο καθένας, από ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Η εξωτερική εμφάνιση του GTX χαρακτηρίζεται από μυώδεις και αθλητικές γραμμές, με ξεχωριστή αεροδυναμική και έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα.








Η … καρδιά του Devon GTX είναι ένας V10 κινητήρας, με την τεράστια χωρητικότητα, 8,4 λίτρα, την απίστευτη ιπποδύναμη των 650 ίππων και την αστείρευτη ροπή. Η δύναμη του κινητήρα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων και προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις.



Οι πρώτες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην πίστα της Laguna Seca ήταν άκρως εντυπωσιακές. Το GTX έκανε ρεκόρ πίστας με χρόνο 1:35.075. Και, αν το συγκεκριμένο νούμερο δεν λέει και πολλά πράγματα, θα καταλάβετε περισσότερα από την σύγκριση. Δεδομένου πως ο καλύτερος χρόνος που έκανε το Nissan GT-R είναι 1:39.62 και της Porsche 911 Turbo, 1:39.89.



Σε όλες τις εκδόσεις του το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Οι ζάντες είναι 18 ιντσών εμπρός και 19 πίσω. Ενώ για όσους αναζητούν κάτι παραπάνω, θα διατίθενται κατόπιν παραγγελίας ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 20 ιντσών πίσω. Για το ασφαλές φρενάρισμα φροντίζουν αεριζόμενοι δίσκοι, όσο εμπρός όσο και πίσω, με 6πίστονες δαγκάνες.




Lamborghini Murcielago LP670-4 SV



Πιο δυνατή, πιο ελαφριά, πιό γρήγορη η Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce είναι ένα από τα κορυφαία super car που υπάρχουν αυτή την εποχή στον πλανήτη. H απόδοση του V12, που έχει χωρητικότητα 6,5 λίτρα, έχει φθάσει στους 670 ίππους και σε συνδυασμό με τη μείωση του βάρους κατά 100 κιλά προσφέρει μια αναλογία κιλών/ίππων της τάξης του 2,3! Έτσι λοιπόν, τα 0-100 χλμ. /ώρα να έρχονται σε 3,2” ενώ η τελική της ταχύτητα φθάνει τα 342 χλμ. / ώρα.








Όπως και στις υπόλοιπες Murcielago η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς (χρησιμοποιείται ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που βασίζεται πάνω στο γνωστό Quattro της Audi). Το σύστημα τετρακίνησης και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά, προσφέρουν απλόχερα μέγιστη οδηγική απόλαυση αλλά την ασφάλεια.



Όπως σε κάθε super car που θέλει να σέβεται τον εαυτό του, το πλαίσιο και το αμάξωμα της Murcielago είναι κατασκευασμένα από ελαφρά κράματα μετάλλων και ίνες άνθρακα. Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων διπλά ψαλίδια που συνοδεύονται από αμορτισέρ με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση. Εντυπωσιακά είναι τα φρένα, όπως και η αίσθηση που προσφέρει το κιβώτιο 6 σχέσεων.




Chevrolet Corvette Stingray Concept



Με αυτό το μοντέλο η Chevrolet δείχνει την μελλοντική Corvette. Η Corvette Stingray Concept σχεδιάστηκε με γνώμονα τέτοιο ώστε να συνδυάζεται το απαράμιλλο κλασικό στιλ της Corvette, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Μοντέρνα και ποιοτικά υλικά καθώς και με μια εκπληκτική εξωτερική σχεδίαση που σε αφήνει στην κυριολεξία με την κάτω γνάθο κρεμάμενη, είναι μερικά μόνο από τα ατού της Stingray.








Οι περίεργες πόρτες έρχονται για να συμπληρώσουν την μοναδική εικόνα της Stingray, οι οποίες μόλις ανοίξουν, αποκαλύπτουν ένα επίσης εξαιρετικό εσωτερικό διάκοσμο. Εργονομικά καθίσματα με άριστη πλευρική στήριξη, κάμερα οπισθοπορείας η οποία διαθέτει και νυχτερινή όραση. Η ιδιαίτερη Stingray εξοπλίζεται με υψηλής απόδοσης υβριδικής τεχνολογίας χάρη στην οποία κινείται το πανέμορφο αμάξωμα.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα