57ο Ράλι Σουηδίας

57ο Ράλι Σουηδίας
citroen11208small

Ο Dani Sordo και ο Marc Martí ήρθαν στην 6 θέση με το C4 WRC, στο 57ο Ράλι Σουηδίας

Με την επίδοσή του αυτή το πλήρωμα χάρισε ακόμα 4 βαθμούς στη Citroen στην βαθμολογία του Πρωταθλήματος κατασκευαστών.



Οι απρόσμενα ήπιες για αυτή την εποχή θερμοκρασίες στην περιοχή του Värmland έκαναν το χιόνι να λιώσει, ενώ το λεπτό στρώμα πάγου που κάλυπτε τις ειδικές διαδρομές του αγώνα δεν άντεξε για πολύ τις συνεχείς επιθέσεις των ελαστικών με τα καρφιά.



Το οδόστρωμα μετατράπηκε γρήγορα σε μαλακό και λασπώδες με αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά γλιστερό. Ο αγώνας της Σουηδίας είναι συνήθως από τους αγαπημένους των οδηγών αλλά φέτος χαρακτηρίστηκε αρκετά βαρετός.




Δηλώσεις Dani Sordo


«Δεν είναι και πολύ ευχάριστο να αγωνίζεσαι με τέτοιες συνθήκες. Οι ειδικές ήταν πιο πονηρές από το συνηθισμένο» δήλωσε ο Dani Sordo.
«Ήταν αδύνατο να φανταστείς, τι είδους οδόστρωμα θα συναντήσεις στην επόμενη στροφή. Στις έξι σημερινές ειδικές για παράδειγμα, υπήρχε περισσότερη σκόνη παρά πάγος».

«Ακόμα κι έτσι όμως πρέπει να δηλώσω ότι είμαι ευχαριστημένος από τον αγώνα μας»

πρόσθεσε ο Ισπανός.
«Έχοντας αντικαταστήσει τον κινητήρα μας πριν την εκκίνηση σήμαινε ότι φορτωθήκαμε με «καπέλο» 5 λεπτών, πριν ακόμα ανέβουμε στην ράμπα! Δεδομένων λοιπόν των συνθηκών της εκκίνησης, πρώτο μου μέλημα ήταν να αποκτήσω αρχικά την αυτοπεποίθησή μου και κατόπιν να αρχίσω να ανεβάζω σταδιακά το ρυθμό μου. Οι σημειώσεις μου ήταν καλύτερες από την προηγούμενη χρονιά και αυτό έπαιξε ρόλο στο να αποκτήσω σιγά-σιγά εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι βοηθήθηκα και από τις όχι και τόσο χειμερινές συνθήκες ενώ και το αυτοκίνητο δούλεψε άψογα. Έτσι κατάφερα να κερδίσω αρκετές θέσεις και να τερματίσω τελικά στην έκτη θέση, γεγονός που δίνει στην Citroen κάποιους βαθμούς. Αισθάνομαι αναμφίβολα μεγαλύτερη σιγουριά σε τέτοιες γλιστερές συνθήκες και τα Pirelli Sottozero δούλεψαν θαυμάσια παρά τις περίεργες συνθήκες και το δύσκολο έργο που είχαν να επιτελέσουν. Τελικά ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο αλλά το μυαλό μου είναι πλέον στον αγώνα του Μεξικού».


Δηλώσεις Olivier Quesnel


«Αυτό το αποτέλεσμα βέβαια δεν μας δίνει αρκετούς βαθμούς, μπορούμε όμως να αποκομίσουμε κάποια θετικά στοιχεία» δήλωσε ο Olivier Quesnel.




«Αρχικά το Citroen C4 WRC ήταν ανταγωνιστικό και αξιόπιστο ενώ και η επίδοση των Dani και Marc μας έδωσε ένα καλό προμήνυμα για την υπόλοιπη χρονιά. Παρά την λιγοστή του εμπειρία σε αυτό τον αγώνα, ο Dani έδειξε την ικανότητά του να οδηγεί γρήγορα σε γλιστερές συνθήκες. Εκτίμησα ιδιαίτερα τον τρόπο που διαχειρίστηκε την ποινή του και ξεκίνησε να κάνει τη δουλειά που όλοι περιμέναμε από εκείνον. Ελπίζω και στο Μεξικό, αλλά και στους επόμενους αγώνες να συνεχίσει με τον ίδιο τρόπο και να κερδίσει ακόμα περισσότερους βαθμούς για την Citroen. Η εγκατάλειψη των Sébastien Loeb και Daniel Elena την 1η μέρα μας έδειξε ότι τίποτα δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο στους αγώνες, έχω όμως απόλυτη εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους καθώς και σε όλους στην Citroen Sport και θα ανακάμψουμε πολύ σύντομα».

«Σε ότι αφορά τους οδηγούς της Citroën Sport Technologies»

δήλωσε κλείνοντας ο Olivier Quesnel,
«οι Conrad Rautenbach και David Senior συνεχίζουν να βρίσκονται σε φάση εξοικείωσης με το Xsara WRC, ενώ οι Urmo Aava και Kuldar Sikk είχαν σαν στόχο να έχουν διαφορά 1δλ /χιλιόμετρο απο τους προπορευόμενους στην πρώτη τους εμφάνιση με το C4 WRC. Ωστόσο κατάφεραν να τερματίσουν με διαφορά μόλις 0.8 δλ/χιλιόμετρο αποτέλεσμα ιδιαίτερα ικανοποιητικό και ενθαρρυντικό για το μέλλον».


Τα στατιστικά του Ράλι

Νίκες στις ειδικές διαδρομές




Σκέλος 1: SS1: Petter Solberg (Subaru Impreza) – SS2, 3, 4, 5, 6 & 7: Jari – Matti Latvala (Ford Focus) SS8: Gigi Galli (Ford Focus).




Σκέλος 2: SS9: Sébastien Loeb (Citroën C4) – SS10: Dani Sordo (Citroën C4) SS11: S. Loeb – SS12 : Ακυρώθηκε – SS13: D. Sordo – SS14: Mikko Hirvonen (Ford Focus).




Σκέλος 3: SS15, 16 & 17: Henning Solberg (Ford Focus) – SS18: Ακυρώθηκε – SS19 & SS20: H.Solberg.




Καλύτερες επιδόσεις



– JM. Latvala, 6 ειδικές – H. Solberg, 5 – D. Sordo, 2 & S. Loeb, 2 – P. Solberg, G. Galli, M. Hirvonen, 1.



– Επικεφαλής του αγώνα : SS1: P. Solberg – SS2 μέχρι SS20: JM. Latvala.




Τελική κατάταξη του 57ου Ράλι Σουηδίας

1. JM. Latvala/M. Anttila (Ford Focus), 2 ώρες 46 λεπτά 41,2 δευτερόλεπτα

2. M. Hirvonen/J. Lehtinen (Ford Focus), + 58,3 δευτερόλεπτα

3. G. Galli/G. Bernacchini (Ford Focus), + 2 λεπτά 23,2 δευτερόλεπτα

4. P. Solberg/P. Mills (Subaru Impreza), + 2 λεπτά 59,4 δευτερόλεπτα

5. A. Mikkelsen/O. Floene (Ford Focus), + 5 λεπτά 46 δευτερόλεπτα

6. D. Sordo/M. Martí (Citroën C4), + 7 λεπτά 13,1 δευτερόλεπτα

7. T. Gardemeister/T. Tuominen (Suzuki X4), + 10 λεπτά 35,3 δευτερόλεπτα

8. J. Hänninen/M. Markkula (Mitsubishi Lancer), + 12 λεπτά 27,5 δευτερόλεπτα

9. M. Østberg/OK. Unnerud (Subaru Impreza), + 13 λεπτά 28,5 δευτερόλεπτα

10. J. Ketomaa/M. Teiskonen (Subaru Impreza), + 13 λεπτά 50,7 δευτερόλεπτα




Τελική κατάταξη FIA «Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών» (γύρος 2/15)

1. Ford, 26 βαθμοί

2. Subaru, 16 βαθμοί

3. Stobart, 16 βαθμοί

4. Citroen Total, 11 βαθμοί

5. Suzuki, 5 βαθμοί




Τελική κατάταξη FIA «Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Οδηγών» (γύρος 2/15)

1. M. Hirvonen, 16 βαθμοί

2. S. Loeb, 10 βαθμοί

3. JM Latvala, 10 βαθμοί

4. P. Solberg, 9 βαθμοί

5. G. Galli, 9 βαθμοί

6. C. Atkinson, 6 βαθμοί

7. F. Duval, 5 βαθμοί

8. A. Mikkelsen, 4 βαθμοί

9. D. Sordo, 3 βαθμοί

10. JM. Cuoq, 2 βαθμοί

11. T. Gardemeister, 2 βαθμοί

12. PG. Andersson, 1 βαθμοί

13 J. Hänninen, 1 βαθμοί

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα