Βιογενετικά καύσιμα BMW

Βιογενετικά καύσιμα BMW
bmwengine23108small

Όλοι οι βενζινοκινητήρες BMW, Model Year 1998 και μετά, θα μπορούν να λειτουργούν με καύσιμα E10

Οι παλιότερες BMW που κατασκευάστηκαν πριν από το 1998 μπορούν να λειτουργούν με καύσιμο με μέγιστη περιεκτικότητα σε αιθανόλη 5%, που θα διατίθεται στο μέλλον σαν premium plus βενζίνη στους σταθμούς ανεφοδιασμού της Γερμανίας.



Το καύσιμο B7 diesel (diesel με 7% μεθυλικό εστέρα από ελαιοκράμβη) που ήδη διατίθεται στους σταθμούς ανεφοδιασμού μπορεί να χρησιμοποιείται σε όλες τις πετρελαιοκίνητες BMW που έχουν κατασκευαστεί μέχρι τώρα με ή χωρίς φίλτρο σωματιδίων, στάνταρ ή εκ των υστέρων τοποθετημένο.



Με πάνω από 3,1 εκατομμύρια BMW ταξινομημένες στη Γερμανία, η μεγάλη πλειοψηφία είναι τώρα σε θέση να λειτουργεί με αυτά τα νέα καύσιμα, μειώνοντας τις εκπομπές CO2, χωρίς να απαιτούνται μετατροπές στα εν λόγω μοντέλα.



Ακόμα και στα μοντέλα που ήδη υιοθετούν την τεχνολογία μείωσης CO2, BMW EfficientDynamics, η χρήση των καυσίμων E10 και B7 συμβάλλει στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2. Και αυτό επειδή οι βιογενετικές ουσίες στα καύσιμα δέσμευσαν CO2 το διάστημα που αναπτύσσονταν σαν φυτά.




«Η χρήση καυσίμων με λογικά περιορισμένη αναλογία βιογενετικών ουσιών στα αυτοκίνητά μας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Αυτό είναι πραγματικά ένα σημαντικό στοιχείο της παγκόσμιας στρατηγικής μας εξέλιξης BMW EfficientDynamics για λιγότερες εκπομπές CO2 χωρίς να υπονομεύονται οι δυναμικές επιδόσεις, κλασικό χαρακτηριστικό όλων των BMW. Αυτό σημαίνει, πολύ απλά, ότι μπορούμε να προσφέρουμε τα καλύτερα των δύο κόσμων ταυτόχρονα», δηλώνει ο Dr. Klaus Draeger, Μέλος Δ.Σ. της BMW.




Χρήση εναλλακτικών καυσίμων

Καύσιμα με ακόμα μεγαλύτερη αναλογία βιογενετικών ουσιών όπως E85 ή καθαρό βιο-diesel θα περιόριζαν τη δυνατότητα χρήσης στην πράξη σε πολύ λίγα μοντέλα.



Εξάλλου, μεγαλύτερες αναλογίες βιογενετικών ουσιών στα 1ης γενιάς εναλλακτικά καύσιμα θα ενέτειναν περαιτέρω την υπάρχουσα παγκόσμια αναλογία χρήσης γης για παραγωγή αγροτικών προϊόντων και καυσίμων, που θα ήταν κάτι αρκετά ανεύθυνο.



Μόνο τα βιοκαύσιμα 2ης γενιάς θα προσφέρουν περισσότερες ευκαιρίες εδώ. Ωστόσο, δεν διατίθενται ακόμα εκτενώς. Επομένως, δεν προγραμματίζεται η χρήση E85 ή καθαρού βιο-diesel στους κινητήρες BMW και οι υπάρχοντες κινητήρες δε θα μπορούν να λειτουργούν με τέτοια καύσιμα.



Γενικά, η BMW τάσσεται υπέρ της χρήσης εναλλακτικών καυσίμων καθώς αυτά συμβάλλουν στη μείωση της γενικής εξάρτησης του ανθρώπου από πηγές ενέργειες βασισμένες στον άνθρακα, όπως το πετρέλαιο και τα αέρια καύσιμα, επεκτείνοντας έτσι το διάστημα μέχρις ότου αρχίσει η μαζική παραγωγή αυτοκινήτων που δεν εκπέμπουν CO2, όπως οι υδρογονοκίνητες BMW.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα