Η GM @ Detroit (13-27/1)

Η GM @ Detroit (13-27/1)
gmnaias11108small

Η GM παρουσιάζει αρκετά νέα ξεχωριστά μοντέλα στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ

Η GM δίνει έμφαση στα περιβαλλοντικά συμβατά μέσα μεταφοράς και στις μέγιστες επιδόσεις.



Το πρωτότυπο κυψελών καυσίμου
Cadillac Provoq είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα του επαναστατικού συστήματος E-Flex της GM και το επόμενο βήμα για τη μαζική παραγωγή αυτής της πρωτοποριακής φιλοσοφίας κίνησης.



Το crossover μοντέλο υιοθετεί ζωηρές, πρωτοποριακές γραμμές αμαξώματος, που το κάνουν να ξεχωρίζει αμέσως σαν μία σύγχρονη Cadillac. Αντίθετα με το Opel Flextreme με κινητήρα-γεννήτρια diesel που κέρδισε το ενδιαφέρον στο IAA 2007, το σύστημα κυψελών καυσίμου του Provoq και η μπαταρία ιόντων λιθίου δεν χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα και μοναδική εκπομπή είναι το νερό.



Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου του πρωτοτύπου είναι μόλις η μισή σε μέγεθος του προκατόχου του, ενώ επιτυγχάνει αυτονομία 480 χλμ. από ένα γεμάτο ρεζερβουάρ 6 kg υδρογόνου. Η συστοιχία κυψελών καυσίμου παράγει μέχρι 88 kW συνεχούς ισχύος, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να αποθηκεύσει συνολικά 9 kWh ηλεκτρικής ενέργειας προσφέροντας μέγιστη ισχύ 60 kW για πρόσθετες επιδόσεις.



Μία ακόμα πρεμιέρα για τη GM στο Ντιτρόιτ είναι το
Saturn Vue Green Line 2 Mode, το πρώτο προσθιοκίνητο συμπαγές SUV στον κόσμο που χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία δύο προγραμμάτων (2-mode) της General Motors.



Επιτυγχάνει περίπου 33% καλύτερη οικονομία καυσίμου από το μη υβριδικό Vue και προσφέρει αυτονομία πάνω από 800 km. Εφοδιάζεται με έναν προηγμένο V6 βενζινοκινητήρα 3.6-λίτρων με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Η παραγωγή θα ξεκινήσει στα τέλη του 2008.



Το λανσάρισμα της
Cadillac Escalade Hybrid στα μέσα του 2008 θα προαναγγείλει την είσοδο της υβριδικής τεχνολογίας 2-mode της GM στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών SUV.



Η έμφαση στις μέγιστες επιδόσεις υπογραμμίζεται από την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας
Corvette ZR1. Πρόκειται για το ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η General Motors.



Συγκριτικά με το βασικό μοντέλο και την προηγούμενη κορυφαία έκδοση Z06, πολλά εξαρτήματα έχουν ενισχυθεί, τροποποιηθεί ή είναι εντελώς νέα. Η νέα ZR1 φέρει επίσης high-tech υλικά όπως ανθρακονήματα και κεραμικά.



Ο υπερτροφοδοτούμενος V8 6.2-λίτρων παράγει 462 kW/620 hp (SAE) και ροπή 823 Nm. Συγκριτικά με τα παγκοσμίως καλύτερα και ακριβότερα σούπερ σπορ αυτοκίνητα, η ZR1 προσφέρει μεγαλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους από τις Porsche 911 GT2, Ferrari 599 GTB ακόμα και τη Lamborghini LP640. Έχει τελική ταχύτητα πάνω από 320 km/h.



Η
Cadillac CTS-V παρουσιάζεται επίσης για πρώτη φορά στο κοινό στο Ντιτρόιτ. Είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στα υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητα Cadillac ‘V-series’, που συνδυάζουν τις σοβαρές επιδόσεις ενός επίλεκτου σπορ αυτοκινήτου με τον αέρα και την κομψότητα ενός αξιόπιστου, πολυτελούς sedan.



Η CTS-V είναι η κορυφαία έκδοση του εντελώς νέου, πολυτελούς CTS sedan, που τα πήγε θαυμάσια σε πωλήσεις στην Αμερική και πρόσφατα λανσαρίστηκε στην Ευρώπη.



Το ανοιχτό SUV πρωτότυπο με καύσιμο βιοαιθανόλης
Hummer HX που κάνει την πρεμιέρα του στο Ντιτρόιτ, σχεδιάστηκε από τρεις νέους σχεδιαστές της GM. Είναι ένα όραμα για τη μελλοντική σχεδίαση των off-road οχημάτων που επιτυγχάνουν οικονομική κατανάλωση χωρίς να θυσιάζουν τη μοναδική ουσία της μάρκας Hummer – κυρίως τις έξοχες off-road ικανότητές της.



Χάρη στα δύο αφαιρούμενα πάνελ οροφής πάνω από τον οδηγό και το συνοδηγό, το HX μπορεί γρήγορα να μετατραπεί από κλειστό όχημα σε ανοιχτό SUT (Sport Utility Truck).



Το
Saab 9-4X BioPower crossover concept με βιοαιθανόλη (Ε85) κάνει επίσης την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Ντιτρόιτ. Οι κινητήρες BioPower της Saab, που ήδη διατίθενται σε μοντέλα μαζικής παραγωγής, λειτουργούν με καύσιμο E85 – ένα μίγμα 85% βιοαιθανόλης και 15% βενζίνης.



Από την παραγωγή μέχρι την κατανάλωση, αυτό το καύσιμο προσφέρει σημαντική μείωση στις εκπομπές CO2 σε σχέση με τα αμιγώς ορυκτά καύσιμα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα