Mercedes S Class AMG

Στο AUTO 24 το αυτοκίνητο των πλουσίων, η S- Class, στις πιο γρήγορες εκδόσεις της
- 27 Ιουλίου 2009 23:10
Είναι λίγος ο καιρός που αποφάσισε η Mercedes να προχωρήσει σε μερική ανανέωση της σειράς S, με στόχο – τι άλλο- η ναυαρχίδα της να παραμείνει ανταγωνιστική σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της πολυτελούς κατηγορίας (βλέπε ΒMW 7, Jaguar XJ κλπ).
Όπως ήταν φυσικό, από την γκάμα της σειράς S δεν θα μπορούσαν να λείψουν και οι γρήγορες εκδόσεις, για τις οποίες έχει φροντίσει η AMG. Πρόκειται για τις S 63 AMG και S 65 AMG και, όπως είναι φυσικό, το μυστικό της επιτυχίας κρύβεται κάτω από το καπό. Όχι όμως αποκλειστικά και μόνο εκεί, αφού μια σειρά από παρεμβάσεις και βελτιώσεις στο σαλόνι δίνουν στην ανανεωμένη κορυφαία μπερλίνα της Mercedes ακόμη πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού και φυσικά ακόμη μεγαλύτερη πολυτέλεια.
Στον τομέα της εξωτερικής εμφάνισης η γερμανική φίρμα δεν το…έψαξε πολύ. Έτσι, μία προσεχτική ματιά μας αποκαλύπτει πως οι αλλαγές αφορούν αποκλειστικά την σχεδιαστική ταυτότητα του μοντέλου που επαναπροσδιορίζεται από τους νέους προφυλακτήρες, την επανασχεδιασμένη μάσκα και τα φωτιστικά τεχνολογίας LED.
Το σαλόνι της S – Class ήταν και εξακολουθεί να είναι, φτιαγμένο για ανθρώπους που το … φυσάνε το χρήμα. Και είναι διατεθειμένοι να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο το οποίο να ανταποκρίνεται στο κοινωνικό τους στάτους. Στις αλλαγές που έχουν γίνει στο εσωτερικό εντοπίζουμε τη νέα κεντρική οθόνη η οποία αντικαταστάθηκε από μια καινούργια 6,5 ιντσών η οποία προσφέρει ακόμη καλύτερη ευκρίνεια προς τον οδηγό.
Αντιθέτως, τα μηχανικά μέρη παρέμειναν αναλλοίωτα με την S63 AMG να φοράει τον V8 των 6,2 λίτρων και 525 ίππων. Η S65 AMG εξοπλίζεται με έναν V12 612 ίππων, ο οποίος επιτυγχάνει τα 0-100 σε 4,4 δευτερολέπτα (4,6 δευτ. στην περίπτωση της S63). Σαφώς, λόγος δεν γίνεται για την κατανάλωση καυσίμου αφού αυτή δεν αγγίζει και πολύ τους ιδιοκτήτες μιας S-Class…
Επίσης, στο νέο τεχνολογικό υπόβαθρο το νέο μοντέλο θα φέρει το σύστημα Adaptive Highbeam Assist που ο ρόλος του είναι να αντιλαμβάνειται τα οχήματα από το απέναντι ρεύμα και να χαμηλώνει αυτόματα την ένταση των προβολέων.
Ακόμη, θα υπάρχει και το Night View Assist Plus ένα καινούργιο σύστημα που ενισχύει τον οδηγό στη νυχτερινή οδήγηση και το οποίο με τη βοήθεια μιας κάμερας υπερύθρων καταγράφει την εικόνα του δρόμου με μεγαλύτερη φωτεινότητα.
Video: