Σαλόνι Γενεύης (Μέρος 2o)

Το AUTO 24 σας μεταφέρει τα concept cars που αποκαλύπτονται στο Σαλόνι της Γενεύης
- 03 Μαρτίου 2010 02:56
Citroen Survolt
Το Survolt αποτελεί τη συνέχεια των αναζητήσεων της Citrtoen στο πεδίο των ξεχωριστών και πρωτότυπων ηλεκτρικών οχημάτων, όπως αυτή ξεκίνησε με το Revolte στην περσινή διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης.
Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποιεί το γενετικό υλικό του Revolte, ενώ ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι στο κοκτέιλ υπάρχουν και αρκετές δόσεις από τον κόσμο των αγώνων.
To Survolt κινείται με ηλεκτρική ενέργεια, συνδυάζοντας με αυτό τον τρόπο τις αγωνιστικές επιδόσεις με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, και την βιώσιμη ανάπτυξη. Εξαιρετικά σπάνια στον κόσμο των αγώνων, η συγκεκριμένη τεχνολογική επιλογή, εκπροσωπεί μία απροσδόκητη μέχρι σήμερα συμμαχία. Η Citroen όμως τολμά και δημιουργεί, υπερβάλλοντας τα εσκαμμένα. Ο κινητήρας με τα απαράμιλλα οικολογικά χαρακτηριστικά, χαρίζει οδηγική απόλαυση, συγκινήσεις, επιδόσεις και ζωντάνια και όλα αυτά με μοναδική άνεση καθώς το αυτοκίνητο κινείται χωρίς να ακούγεται το παραμικρό.
Porsche 918 Spyder concept
Εκπληκτικής ομορφιάς και με εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία η 918 Spyder concept. Ο κινητήρας βενζίνης είναι V8 τοποθετημένος στο κέντρο με 500 ίππους και συμπληρώνεται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Η μετάδοση στους πίσω τροχούς θα γίνεται μέσω του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK, ενώ εμπρός θα μεταδίδεται κατευθείαν από τον αντίστοιχο ηλεκτροκινητήρα.
Η ισχύς των δύο ηλεκτροκινητήρων φθάνουν τα 218 άλογα. Η τελική ταχύτητα υπολογίζεται σε 320 χλμ. / ώρα ενώ για τα 0-100 χλμ. χρειάζονται μόλις 3,2 δευτερόλεπτα.
Το υβριδικό σύστημα προσφέρει τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες. E-Drive (μόνο ηλεκτρική λειτουργία έως τα 25 χ.α.ω.), Hybrid (μειωμένη κατανάλωση), Sport Hybrid (γρήγορη οδήγηση), και τέλος Race Hybrid.
Seat IBE Concept
Ένα πειραματικό ηλεκτρικό σπορ μοντέλο από την ισπανική φίρμα. Είναι μεγαλύτερο από το Ibiza, αλλά κανείς δεν γνωρίζει αν, και κατά πόσο, θα μπει ποτέ στην παραγωγή.
Το ΙΒΕ είναι ένα δίθυρο 2+2 θέσεων σπορ μοντέλο. Εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων, ο οποίος αποδίδει 102 ίππους και αντλεί την δύναμή του από μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου φθάνει τα 160 χλμ. / ώρα, ενώ για να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα χρειάζεται 9,4 δευτερόλεπτα.
Honda 3R-C concept
Το επαναστατικό τρίτροχο ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας αποκαλύπτει μία μελλοντική εικόνα μινιμαλιστικού μέσου προσωπικής μετακίνησης. Ο ηλεκτροκινητήρας μπαταρίας τοποθετείται χαμηλά στο πλαίσιο του τρίτροχου, διατηρώντας χαμηλά το κέντρο βάρους και βελτιώνοντας την ευστάθεια.
Το 3R-C έχει διαφανή οροφή που καλύπτει το κάθισμα του οδηγού όταν είναι παρκαρισμένο και δεν χρησιμοποιείται. Όταν το 3R-C κινείται, η οροφή μετατρέπεται σε ανεμοθώρακα, ενώ το αμάξωμα και οι πόρτες παρέχουν σημαντική προστασία στον οδηγό που κάθεται χαμηλά στο όχημα.
Τα ψηλά πλαϊνά τμήματα του καθίσματος που λειτουργεί και ως κλωβός ασφαλείας παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια στον οδηγό, μειώνοντας την απειλή από πλευρικές συγκρούσεις και βελτιώνοντας την προστασία από τις καιρικές συνθήκες.
Μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ένας αποθηκευτικός χώρος για ασφαλή μετακίνηση των αποσκευών ή άλλων αντικειμένων. Οι σχεδιαστές του 3R-C δημιούργησαν ένα εύκαμπτο κάλυμμα που περιβάλλει το πάνω τμήμα του κορμού για να μην εκτίθεται στις κακές καιρικές συνθήκες αλλά και για μεγαλύτερη άνεση.
‘Sofia’ Sports Sedan Concept
Πρόκειται για το νέο δημιούργημα του σχεδιαστικού οίκου I.DE.A, που παραπέμπει σε ένα σπορ σεντάν τεσσάρων θέσεων. Εντυπωσιακό στην εμφάνιση, σύμφωνα με τους σχεδιαστές του αντικατοπτρίζει το ιταλικό στιλ και την ιταλική ομορφιά.
Hyundai i-Flow
Από πλευράς εμφάνισης το i-Flow αποτελεί τη μελέτη επανω στην οποία θα στηριχθεί η μεσαία μπερλίνα της φίρμας τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα όμως, το με πειραματικό μοντέλο, η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία δείχνει τις αναζητήσεις της για το μέλλον. Έτσι, εφοδιάζει το i-Flow με έναν τούρμπο ντίζελ κινητήρα χωρητικότητας 1.7 λίτρου και έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες πολυμερών λιθίου.
Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Με αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,25, το υβριδικό i-Flow πετυχαίνει, σύμφωνα με τη Hyundai, μέση κατανάλωση 3,6 λίτρα/100 km εκπέμποντας μόλις 85 gr CO2/km.
Audi A1 e-tron
Μετά την ηλεκτρική έκδοση του super car R8, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει και ένα μικρό ηλεκτροκίνητο μοντέλης πόλης. Ο κινητήρας που αποδίδει 75 KW είναι τοποθετημένος εμπρός ενώ οι μπαταρίες βρίσκονται στο πίσω μέρος.
Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του για 50 χλμ ενώ διαθέτει και ένα μικρό περιστροφικό κινητήρα βενζίνης 254 κ.ε. ο οποίος μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες όταν χρειασθεί. Ο Wankel κινητήρας είναι τοποθετημένος κάτω από τον χώρο των αποσκευών ζυγίζει 70 κιλά και διαθέτει ντεπόζιτο 12 λίτρων.
Το A1 e-tron έχει τελική ταχύτητα 130 χλμ/ώρα με την συνολική του αυτονομία να ανέρχεται στα 250 χλμ. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται μόλις στα 45 γρ/χλμ ενώ η μέση κατανάλωση του είναι μόλις 1.9 λίτρα/100 χλμ.