Suzuki Alto

Suzuki Alto
Suzuki_Alto_2009_sd

Το AUTO 24 οδηγεί το νέο Suzuki Alto και σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του (pics)

Από το 1979 που παρουσιάσθηκε για πρώτη φορά το Alto, η Suzuki έχει πουλήσει συνολικά 7,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα από αυτό το μοντέλο, που δικαιολογημένα θεωρείται ένα από τα δημοφιλέστερα της φίρμας.



Τον τελευταίο καιρό όμως, το Alto παρουσιαζόταν αρκετά γερμασμένο. Τόσο σε ότι αφορά τον σχεδιασμό και την αισθητική, όσο και τα στάνταρς άνεσης και ασφάλειας που δεν μπορούσαν να συγκριθούν με αυτά αντίστοιχων μοντέλων της κατηγορίας.



Το νέο Alto , με πέντε πόρτες, ελκυστικό σχεδιασμό, υψηλά στάνταρ άνεσης και ασφάλειας αλλά και έναν νέο κινητήρα, έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες του οδηγού που καθημερινά κινείται στις δύσκολες συνθήκες των μεγαλουπόλεων.



Σχεδιαστικά το μίνι της Suzuki , έχει .. παιχνιδιάρικο στυλ. Τα φωτιστικά σώματα είναι όμορφα σχεδιασμένα και προσδίδουν τα μέγιστα στην όμορφη και νεανική εικόνα που αποπέμπει το μοντέλο. Παράλληλα, το εμπρός τμήμα είναι ελκυστικό και το μήκος του αγγίζει τα 3,5 μέτρα.



Ότι πρέπει για κινείσαι στην πόλη με όπλο τον οικονομικό του κινητήρα που φροντίζει τη τσέπη του οδηγού. Έτσι, το σημείο ατού του μοντέλου είναι το 1.000αρη μοτέρ, τρικύλινδρο, με ισχύ 68 ίππους.




ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ

Χαρούμενο και αναβαθμισμένο ποιοτικά είναι το σαλόνι του Alto. O διαθέσιμος χώρος κρίνεται επαρκής για τέσσερις επιβάτες. Ο οδηγός έχει πολύ καλή περιμετρική ορατότητα ενώ ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι οριακός για τους ενήλικες μεσαίου αναστήματος. Ικανοποιητική είναι και η ποιότητα των υλικών στο ταμπλό και τα υπόλοιπα σημεία του σαλονιού, πάντα με γνώμονα τα δεδομένα της κατηγορίας. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 129 λίτρα αλλά μπορεί να μεγαλώσει με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.




ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ – ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ



Βεβαίως μπορεί να μην βγάζει φωτιές στο δρόμο. Άλλωστε κανείς δεν περιμένει κάτι τέτοιο από το Alto ή οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της συγκεκριμένης κατηγορίας. Το μικρό Suzuki όμως, έχει καλές επιδόσεις για την κατηγορία του, στη πόλη είναι σβέλτο ενώ χάρη στις περιορισμένες διαστάσεις του κάνει το παρκάρισμα εύκολη και άνετη υπόθεση.



Στον αυτοκινητόδρομο τώρα, ο κινητήρας είναι ελαστικός όμως γίνεται θορυβώδης στις υψηλές στροφές, χωρίς ωστόσο και να είναι ενοχλητικός. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 155 χλμ./ώρα ενώ για τα 0-100 χρειάζεται 14΄΄. Η οδική συμπεριφορά του νέου Alto είναι απόλυτα ασφαλής και προβλέψιμη, ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει η απόσβεση της ανάρτησης, η οποία βάζει τα γυαλιά σε πολλούς ανταγωνιστές του. Εκεί που ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο είναι στην αμεσότητα που προσφέρει το τιμόνι και το οποίο έχει τις λιγότερες στροφές από άκρη σε άκρη. Στα ατού συγκαταλέγεται και η κατανάλωση καυσίμου, η οποία αγγίζει τα 4,4 λίτρα/100χλμ ( εργοστασιακή τιμή).



Ένα στοιχείο που μειονεκτούσε το Alto της προηγούμενης γενιάς, αφορούσε τα στάνταρ ασφάλειας. Το νέο μοντέλο έχει κατασκευασθεί με όλες τις σύγχρονες μεθόδους. Διαθέτει έναν εξαιρετικά ανθεκτικό κλωβό ασφαλείας, 4 αερόσακους και ABS σε όλες τις εκδόσεις.




Στα συν



Ελκυστική σχεδίαση

Εξαιρετική τιμή αγοράς

Μικρή κατανάλωση καυσίμου

Εύκολο στην οδήγηση και το παρκάρισμα στην πόλη

Προβλέψιμη συμπεριφορά στο δρόμο




Μείον



Σκληρά πλαστικά στο κοκπιτ

Μικρός χώρος αποσκευών.



Suzuki Alto 1.0 GLX




ΤΙΜΗ: 9.650 €




ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


Μήκος: 3.500 mm


Πλάτος: 1600 mm


Ύψος: 1470 mm


Κινητήρας: Τρικύλινδρος 996 κ.εκ.


Ιπποδύναμη: 68 ίπποι


Μέγιστη ροπή: 9,2 Kgm


Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων


Μετάδοση κίνησης: Στους εμπρός τροχούς


Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 14 δευτερόλεπτα *


Τελική ταχύτητα: 155 χλμ./ώρα *


Κατανάλωση: 4,4 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτό κύκλο *



* Εργοστασιακές μετρήσεις




ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Αερόσακοι οδηγού – συνοδηγού

Πλευρικοί αερόσακοι

Αερόσακοι οροφής

ΑΒS

ESP

TCS

Αιρ κοντίσιον

Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω

Ραδιο-CD



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα