Sir… Φέτελ

Στο Βρετανικό GP ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατέκτησε την πρώτη θέση, 2ος ο Γουέμπερ
- 21 Ιουνίου 2009 14:19
Γερμανικό χρώμα είχε το Βρετανικό GR, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να ευθύνεται γι’αυτό. Η ατμόσφαιρα που δημιούργησε το αγγλικό κοινό ήταν υπέροχη, αλλά οι Βρετανοί οδηγοί δεν κατάφεραν να τους το ανταποδώσουν μιας και ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Τζένσον Μπάτον βγήκε 6ος, ενώ ο Χάμιλτον συνεχίζει την καταστροφική χρονιά τερματίζοντας στην 16 θέση.
Ο Γερμανός πιλότος έμαθε από τα λάθη που έκανε στην πίστα της Κωνσταντινούπολης και με σοβαρότητα και σταθερότητα, οδηγήθηκε στην 2η φετινή του νίκη (η 1η στην Κίνα) ενώ η πρωτιά αυτή σηματοδοτεί και την 1η φορά που ο Φέτελ τερματίζει πρώτος σε στεγνό οδόστρωμα.
Ο ομόσταυλός του Μαρκ Γουέμπερ έκανε ό,τι μπορούσε για να φτάσει στην πρώτη του νίκη. Όμως, για ακόμα μια φορά ανέβηκε στο βάθρο ( 2η θέση), αλλά όχι και στο πιο ψηλό του σκαλοπάτι.
Ο αγώνας δεν έκρυβε μεγάλες συγκινήσεις, όμως είχε μερικές ενδιαφέρουσες κόντρες. Στα σημαντικά του αγώνα πέρασε και το ατύχημα που είχε ο Σεμπαστιάν Μπουρντέ με τον Χέικι Κοβαλάινεν.
Στον 24ο γύρο ο Γάλλος πιλότος προσπάθησε να προσπεράσει τον ατίπαλό του, όμως εκείνος πάτησε φρένο απότομα, με αποτέλεσμα την εγκατάλειψη και των δύο από την πίστα.
Ο Τζένσον Μπάτον… πλήρωσε ακριβά την επιλογή του να χρησιμοποιήσει την σκληρή γόμα. Το απέδειξε αυτό προς το τέλος του αγώνα, όταν και αποφάσισε να βάλει τα μαλακά ελαστικά. Εκεί ξεκίνησε μια αντεπίθεση από τον Άγγλο πιλότο, αλλά δεν είχε τον χρόνο για να καταφέρει κάτι καλύτερο και ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν έδειξε πρόθυμος να του παραχωρήσει την 5η θέση.
Θετική παρουσία είχε και ο Καζούκι Νακατζίμα, ο οποίος είχε φτάσει μέχρι και στην 4η θέση, όμως η έλλειψη ικανότητας διαχείρησης της θέσης του στοίχησε την 11η θέση.
Ο Αλόνσο που τελικά βγήκε 14ος, αποτέλεσε και τον μεγάλο πρωταγωνιστή στις σημερινές κόντρες. Ο Ισπανός πιλότος μας χάρισε μονομαχίες που έδωσαν διαφορετικό τόνο στον μονότονο αγώνα. Αρχικά τον είδαμε να μάχεται με τον Χάιντφιλντ όπου για πέντε περίπου γύρους προσπαθούσε να πλασαριστεί στην 12η θέση. Επόμενος… αντίπαλος, ο Χάμιλτον. Στον 29ο γύρο, ξεκίνησε μια μονομαχία με τον Βρετανό πιλότο και τον Αλόνσο να έρχονται μάλιστα και ρόδα με ρόδα.
Η Ferrari είχε καλή εκκίνηση με τους Μάσα και Ραϊκόνεν, αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Τελικά και τα δύο μονοθέσιά της κατέληξαν στις θέσεις των βαθμών. Ο Βραζιλιάνος πιλότος τερμάτισε στην 4η θέση, ενώ ο ομοσταυλός του βρέθηκε στην 8η θέση.
O Γιάρνο Τρούλι με την εμπειρία του, τερμάτισε στην 7η θέση χαρίζοντας στην Τοyota σημαντικούς βαθμούς στην μάχη των κατασκευαστών.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1 Σεμπάστιαν Φέτελ RBR-Renault 60 Winner 1 10
2 Μαρκ Γουέμπερ RBR-Renault 60 +15.1 secs 3 8
3 Ρούμπενς Μπαρικέλο Brawn-Mercedes 60 +41.1 secs 2 6
4 Φελίπε Μάσα Ferrari 60 +45.0 secs 11 5
5 Νίκο Ρόσμπεργκ Williams-Toyota 60 +45.9 secs 7 4
6 Τζένσον Μπάτον Brawn-Mercedes 60 +46.2 secs 6 3
7 Γιάρνο Τρούλι Toyota 60 +68.3 secs 4 2
8 Κίμι ΡαϊκόνενFerrari 60 +69.6 secs 9 1
9 Τίμο Γκλοκ Toyota 60 +69.8 secs 9
10 Τζιανκάρλο Φισικέλα Force India-Mercedes 60 +71.5 secs 16
11 Καζούκι Νακατζίμα Williams-Toyota 60 +74.0 secs 5
12 Νελσίνιο ΠικέRenault 59 +1 Lap 14
13 Ρόμπερτ Κουμπίτσα BMW Sauber 59 +1 Lap 12
14 Φερνάντο Αλόνσο Renault 59 +1 Lap 10
15 Νικ Χάιντφιλντ BMW Sauber 59 +1 Lap 15
16 Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 59 +1 Lap 18
17 Άντριαν Σούτιλ Force India-Mercedes 59 +1 Lap 20
18 Σεμπαστιάν Μποεμί STR-Ferrari 59 +1 Lap
19 Ret Σεμπαστιάν Μπουρντέ STR-Ferrari 37 +23 Laps 17 20
20 Ret Χέκι Κοβαλάινεν McLaren-Mercedes 36 +24 Laps 13
To Live του αγώνα:
0/60 Τελικά 6ος ο Μπάτον και 5ος ο Ρόσμπεργκ
1/60 Ο Φέτελ πήρε την καρό σημαία, πέρνοντας την 1η του νίκη σε στεγνό οδόστρωμα και την 3η νίκη του συνολικά
2/60 Ο Ρόσμπεργκ δείχνει αποφασισμένος να κρατήσει την θέση του
3/60
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας δεν δείχνει να συμβιβάζεται με την ιδέα της 6ης θέσης και προσπαθεί να περάσει στην 5η ρίχνοντας τον Ρόσμπεργκ
4/60 Ιδιαίτερη είναι η πίεση που ασκεί ο Μπάτον στον Ρόσμπεργκ
6/60 Ο Μπάτον έχει μαζέψει στον τελευταίο γύρω την διαφορά, με την μαλακή γόμα να το δίνει… φτερά
7/60 Η μάχη ανάμεσα στους Γκλοκ και Ραϊκόνεν για την 8η θέση είναι το κυρίαρχο στοιχείο του αγώνα
9/60 Λίγο πριν από το πέσιμο της καρό σημαiάς ο Φέτελ παραμένει σταθερά 1ος
10/60 Στη 7η θέση ο Τρούλι που έχασε την θέση τπυ από τον Βρετανό πιλότο
11/60 Ο Μπάτον στα pit και βγαίνει στην 6η θέση
11/60 Φιζικέλα και Γκλοκ παλεύουν για μια θέση στους βαθούς
12/60 Ο Γκλοκ στα pit stop
13/60 O Μπάτον βρίσκεται στην 3η θέση έχοντας όμως ένα pit
13/60 Και ο Μπαρικέλο στα pit stop, 6.5 δευτερ. και παραμένει μπροστά
14/60 Ο Μαρκ Γουέμπερ 6.8 δευτερ. στα pit stop
15/60 O Μάσα είναοι 7ος και ο Ρόσμπεργκ 8ος
15/60 Ο Μάσα στα pit, για να πάρει καύσιμα σε χρόνο 7.5 δευτερ.
15/60 Ο Μάσα έχει κολλήσει πίσω από τον Μπαρικέλο
16/60 O Φέτελ έκανε τον 2ο του ανεφοδιασμό και χάνει προσωρινά την 1η θέση
17/60 Ο Νίκο Ρόσμπεργκ βάζει μαλακά ελαστικά σε χρόνο μόλις 6.2 δευτερ.
18/60 Ο Ραϊκόνεν στα pit stop για ανεφοδιασμό
19/60 Τρούλι και Ραϊκόνεν βρίσκονται στην 6η και 7η θέση
21/60 Και ο Μπουρντέ εκτός πίστας
21/60 Ο Φέτελ οδεύει προς μια άνετη επικράτηση
22/60 Ο Κοβαλάινεν τελειώνει τον αγώνα μετά από από το λάθος του να φρενάρει, αναγκάζοντας τον Μπουρντέ να πέσει πίσω του
23/60 Φέτελ και Γουέμπερ βρίσκονται στο ένα δύο
24/60 Ο Μπουρντέ έπεσε πάνω στον Κοβαλάινεν, την στιγμή που φρέναρε ο Φιλανδός οδηγός
27/60 Ο Χάμιλτον στα pit stop
28/60 Οι Βρετανοί οδηγοί δεν δείχνου αντάξιοι των προσδοκιών του αγγλικού κοινού, που περίμενε κάτι καλύτερο αοό αυτούς και δη από τον Μπάτον
29/60 Βρισκόμαστε στα μισά του αγώνα και η μάχη του Χάμιλτον με τον Αλόνσο περνάει στα αξιοσημείωτα του αγώνα
30/60 Μπλε σημαία από τον αφέντη στους οδηγούς που οδηγούσαν… επικίνδυνα
31/60 Ο Φέτελ συνεχίζει να είναι πρώτος, η Renault του Αλόνσο με την McLaren του Χάμιλτον ήρθαν ρόδα με ρόδα
32/60 Ο Μάσα έχει εξαντλήσει όλη την ενέργεια του KERS
33/60 Η RedBull με τα μαλακά ελαστικά δείχνει πιο ευέλικτη σε σχέση με την Brwn GP, που χρησιοποιεί τη σκληρή γόμα
35/60 Ο Ρος Μπρον δείχνει ιδιαίτερα ανήσυχος
37/60 Με αυτή την στρατηγική ο Βραζιλιάνος οδηγός βρέθηκε στην 5η θέση
37/60 Τώρα ο Μάσα μπάινει στα pit stop, 8.2 δευτερ. ο χρόνος του
38/60 Ο Μπαρικέλο δεν δείχνει ικανός για να ακολουθήσει τον ρυθμό του Σεμπάστιαν Φέτελ
39/60 Ο Μάσα αποτελεί τον μοναδικκό οδηγό που βρόισκεται στην οχτάδα και δεν έχει κάνει χρήση των pit stop
39/60 O Φέτελ στα pit stop πέρνει καύσιμα για 12 γύρους
40/60 Γουέμπερ και Μπαρικέλο στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα δίνουν την δική τπους μάχη
40/60 O Γουέμπερ αργεί στα pit stop κάνοντας χρόνο 11.7 δευτερ.
41/60 Ο Μπαρικέλο κάνει χρόνο 9.7 δευτ. στα pit stop βάζοντας και αυτός την σκληρή γόμα ελαστικών
42/60 Στα pit stop οι Τρούλι Μπάτον με τον Βρετανό οδηγό να βάζει την σκληρή γόμα
43/60 Ο Ρόσμπεργκ έχει περάσει στην 4η θέση, πραγματοποιώντας μια πολύ καλή οδήγηση
43/60 Κουμπίτσα, Χάμιλτον και Πικέ προσπαθούν να πλασαριστούν όσο πιο ψηλά γίνεται
44/60 Και ο Ραϊκόνεν κάνει χρήση των pit stop
45/60 Στα pit stop ο Νακατζίμα
47/60 Η μάχη των Αλόνσο Χάιντφιλντ, καλά κρατεί με τον Ισπανό πιλότο να οδηγά με έντονη νευρικότητα
48/60 Ο Νακατζίμα είναι πιο γρήγορος στο γυρολόγιο μετά από τον Φέτελ, έχοντας το πιο ελαφρύ φορτίο καυσίμων
49/60 Ο Φέτελ με διαφορά είναι πάντα 1ος
49/60 O Ρόσμπεργκ θέλει να πιέσει τον Κίμι Ραίϊκονεν
51/60 Ο Αλόνσο στην στροφή Stowe προσπαθεί να προσπεράσει τον Χάιντφιλντ, αλλά κλείνεται και παραμένει στην 13η θέση
51/60 Η μάχη των Αλόνσο – Χάιντφιλντ είναι αυτή που ξεχωρίζει ατον αγώνα μέχρις στιγμής
51/60 Ο Μπάτον θέλει να ξέρει πότε θα μπει ο Μάσα στα pit stop
52/60 Ο Αλόνσο από την 13η θέση κυνηγάει τον Χάιντφιλντ
53/60 Οι Φέτελ και Μπαρικέλο βρίσκονται πάντα στις πρώτες 2 θέσεις
55/60 Ο ρυθμός του Νακατζίμα είναι λίγο καλύτερος από αυτόν του Μπαρικέλο
55/60 Ο Μπάτον είναι 8ος
56/60 Οι μηχανικοί λένε στον Χάιντφιλντ να περάσει στα pit για να αλλάξει αεροτομή, κάτι που δεν κάνει όμως ο έμπειρός πιλότος
56/60 Ο Νακατζίμα βρίσκεται στην 4η θέση
57/60 Ο Φέτελ με την μαλακή γόμα κατεβάζει το 1:22
57/60 Ο Χάμιλτον προσπαθεί να περάσει τον Αλόνσο
58/60 Λάθος από τον Μάσα
58/60 Η Renault του Αλόνσο γλιστρά
59/60 Μάσα και Ραϊκόνεν έχουν κάνει ένα πολύ καλό ξεκίνημα
59/60 Φέτελ, Μπαρικέλο και Γουέμπερ στις πρώτες τρεις θέσεις
60/60 Ο Μπάτον βρίσκεται αρκετά πίσω
60/60 Καλή εκκίνηση για Φέτελ, στην 5η θέση ο Ραϊκόνεν
Όλα είναι έτοιμα και… ξεκινάνε
Τα μονοθέσια πέρνουν θέση
Οι πιλότοι ήδη ξεκίνησαν τον δοκιμαστικό γύρο για να προθερμάνουν τα μονοθέσιά τους
Να υπενθυμίσουμε πως ο Τζένσον Μπάτον θα εκκινήσει από την 6η θέση, με τον Νακατζίμα να βρίσκεται στην καλύτερη θέση που είχε ποτέ, την 5η
Οι οδηγοί βρίσκονται στα μονοθέσιά τους και αναμένονται να πάρουν την θέση τους, για να ξεκινήσει ο αγώνας
Η παρουσία του κόσμου είναι αισθητή
Live… Σε 5 λεπτά θα ξεκινήσει ο μεγάλος αγώνας στην ιστορική πίστα του Σίλβερστοουν