2010 Chevrolet Equinox

Προσφέρει την ευρυχωρία και τις ικανότητες ενός crossover με μεγάλη οικονομία καυσίμου
- 29 Ιανουαρίου 2009 00:30
Η Chevrolet αποκάλυψε το Equinox, ένα συμπαγές crossover που συνδυάζει ξεχωριστή σχεδίαση με έξοχη απόδοση. Με ένα νέο κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.4L, αναμένεται να προσφέρει την καλύτερη στην κατηγορία του οικονομία καυσίμου σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου 30 mpg (εκκρεμεί πιστοποίηση EPA) – βελτίωση 25% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η Chevrolet εκτιμά ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των πελατών θα επιλέξουν τον κινητήρα 2.4L.
Η εξωτερική σχεδίασή του, εμπνευσμένη από το Chevrolet Malibu sedan και το Traverse crossover, δηλώνει το στυλ του με έμφαση στη λεπτομέρεια και απρόσμενα χαρακτηριστικά.
Το νέο Crossover θα αρχίζει να πωλείται στα μέσα του 2009 στις εκδόσεις LS, LT και LTZ, με προαιρετικό all-wheel-drive. Οι δύο κινητήρες χρησιμοποιούν άμεσο ψεκασμό και τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων.
Κύρια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου:
• Νέος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2.4L Ecotec I-4 με ισχύ περίπου 182 hp (135 kW), διανύει 30 mpg στον αυτοκινητόδρομο, 21 mpg στην πόλη (εκκρεμεί πιστοποίηση EPA)
• Νέος V-6 κινητήρας 3.0L DOHC με ισχύ περίπου 255 hp (190 kW), διανύει 25 mpg στον αυτοκινητόδρομο, 18 στην πόλη (εκκρεμεί πιστοποίηση EPA)
• Αυτονομία άνω των 800 km και με τους δύο κινητήρες, για λιγότερους ανεφοδιασμούς
• Έξι στάνταρ αερόσακοι: δύο εμπρόσθιοι, πλευρικοί τύπου κουρτίνας και προστασίας θώρακα/οσφυϊκής χώρας
• Στάνταρ τέσσερα δισκόφρενα με ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας StabiliTrak και έλεγχο πρόσφυσης
• Στάνταρ OnStar και XM Satellite Radio
• Ευφυές σύστημα εκκίνησης μέσω τηλεχειρισμού, που μπορεί να ενεργοποιεί το σύστημα HVAC και τα προαιρετικά θερμαινόμενα καθίσματα ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία
Λεπτομέρειες σχεδίασης
Η σχεδίαση βασίζεται στην παγκόσμια φυσιογνωμία – ταυτότητα της Chevy, τη μάσκα δύο επιπέδων και το έμβλημα του χρυσού παπιγιόν. Έντονα σχήματα φτερών, μία χαρακτηριστική πολυτελής οροφή, προβολείς που αγκαλιάζουν το αμάξωμα και διπλά πίσω φώτα αποτελούν πρόσθετα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Equinox.
Ανάμεσα στα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά είναι:
• Ένα πολυδιάστατο πορτμπαγκάζ, πίσω κρύσταλλα που αγκαλιάζουν το αμάξωμα και τροχοί στα άκρα του αυτοκινήτου
• Βελτιωμένη αεροδυναμική μέσω έξυπνων σχεδιαστικών χαρακτηριστικών, όπως η βάση του παρμπρίζ που είναι τραβηγμένη προς τα εμπρός περίπου 75 mm για τη δημιουργία ενός πιο λείου προφίλ
Τα μαρσπιέ του είναι ενσωματωμένα στις πόρτες για να διευκολύνεται η πρόσβαση στο όχημα. Η επιλεκτική χρήση χρωμιωμένων διακοσμητικών και τα επρός/πίσω παρμπρίζ χωρίς εσοχές, υποδηλώνουν την ποιότητα κατασκευής ενώ μειώνουν το θόρυβο του αέρα.
Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις, το Equinox χρησιμοποιεί το ίδιο μεταξόνιο 2857 mm, αλλά είναι περίπου 25 mm πιο μικρό σε μήκος και κατά μία ίντσα φαρδύτερο. Επίσης έχει φαρδύτερο εμπρός μετατρόχιο, που βελτιώνει την άνεση και την οδική συμπεριφορά.
Ανέσεις, αποθηκευτικοί χώροι και ευελιξία εσωτερικού
Στο εσωτερικό, η Chevrolet επιβεβαιώνει την προσοχή στη λεπτομέρεια – προσφέροντας άφθονους αποθηκευτικούς χώρους όπως ένα μεγάλο ντουλαπάκι, ένας κλειστός χώρος στο ταμπλό πάνω από την κεντρική κονσόλα και ένας θάλαμος κάτω από το κεντρικό υποβραχιόνιο, αρκετά μεγάλο για ένα laptop.
A κεντρική κονσόλα φιλοξενεί ένα μεγάλο αριθμό εργονομικών χειριστηρίων. Μοντέρνος φωτισμός περιβάλλοντος σε ice-blue – μέσα και γύρω από την κεντρική κονσόλα, γύρω από τις ποτηροθήκες της κεντρικής κονσόλας και μέσα από τις χειρολαβές θυρών – αναδεικνύει το περιβάλλον της καμπίνας. Τα εμπρός και πίσω καθίσματα, σε υφασμάτινες και πολυτελείς δερμάτινες εκδόσεις, προσφέρουν ανέσεις πρώτης κατηγορίας.
Το νέο Equinox διατηρεί το σύστημα πίσω καθισμάτων του MultiFlex, που επιτρέπει την μετακίνηση των καθισμάτων εμπρός/πίσω κατά 203 mm περίπου, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται ο μεγαλύτερος χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών στην κατηγορία. Με το διαιρούμενο 60/40-αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα τελείως τραβηγμένο προς τα εμπρός, ο χώρος φόρτωσης προσφέρει όγκο 889 λίτρων.
Η καμπίνα του φημίζεται για τον αθόρυβο χαρακτήρα της. Ηχομονωτικά στοιχεία ενσωματώνονται στο πλαίσιο, στο διαμέρισμα του κινητήρα και το εσωτερικό.
Επιπλέον, διάφορες τεχνολογίες ενσωματώνονται στο Equinox, όπως ένα προαιρετικό σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής επτά ιντσών.
Πρόσθετα χαρακτηριστικά:
• Συνδεσιμότητα τηλεφώνου hands-free μέσω Bluetooth
• Συνδεσιμότητα μέσω USB
• Σύστημα ψυχαγωγίας πίσω επιβατών βασισμένο σε DVD με δύο ανεξάρτητες οθόνες για την προβολή DVD στη μία και τη χρήση της άλλης για παιχνίδια
• Εσωτερική μνήμη/σκληρός δίσκος στα προηγμένα ηχοσυστήματα για αποθήκευση μουσικών αρχείων
• Ηλεκτρική, προγραμματιζόμενη πίσω πόρτα
• Κάμερα πίσω θέασης, με προβολή στον εσωτερικό καθρέπτη ή στην οθόνη του συστήματος πλοήγησης
• Γκάμα κορυφαίων ηχοσυστημάτων με (μέχρι) οκτώ ηχεία και ισχύ 250 watts
Πλαίσιο και ανάρτηση
Το 2010 Equinox κατασκευάζεται σε αυτοφερόμενο πλαίσιο με μονοκόμματα πλαϊνά πάνελ αμαξώματος και στρατηγική χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής. Τα στοιχεία αυτά αποτελούν τη βάση μιας αξιόπιστης, αθόρυβης οδηγικής εμπειρίας, σύμφωνα με τον Peper. Η ισχυρή δομή επέτρεψε στους μηχανικούς να ρυθμίσουν την ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς για καλύτερο έλεγχο και πληροφόρηση του οδηγού.
Ανάμεσα στα στάνταρ και προαιρετικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται:
• Προαιρετικό AWD
• Γκάμα ζαντών ελαφρού κράματος αλουμινίου 17-, 18- και 19-ιντσών
• Σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση για οικονομία καυσίμου
Η κρεμαγιέρα του συστήματος διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση μειώνει την κατανάλωση των μοντέλων με κινητήρα 2.4L, εξοικονομώντας περίπου 11 μίλια ανά ρεζερβουάρ βενζίνης, ή περίπου 572 μίλια το χρόνο (με ένα γέμισμα την εβδομάδα). Διανύοντας περίπου 30 mpg στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση του Equinox επιτυγχάνει οικονομία σχεδόν ενός ρεζερβουάρ βενζίνης το χρόνο.