Alfa 159 MY 08: Berlina και Sportwagon

Alfa 159 MY 08: Berlina και Sportwagon
Alfa 159 MY 08: Berlina και Sportwagon sd

Η Alfa Romeo 159 ανανεώνεται και γίνεται ακόμη πιο όμορφη, άνετη και γρήγορη...

Το πνεύμα του αυτοκινήτου, μένει αναλλοίωτο: στην πραγματικότητα η Alfa 159 είναι μια μπερλίνα που συνδυάζει το ιταλικό στιλ με την σπορτίφ κομψότητα της Alfa Romeo. Η Alfa 159 Sportwagon MY 08 επανερμηνεύει τους όρους του ιταλικού στιλ, των επιδόσεων και της σπορτίφ αίσθησης, προσθέτοντας ευελιξία στη χρήση ενός station wagon γοήτρου.




Ανανεωμένο ντιζάιν








Όσον αφορά στο στιλ, οι πιο αξιοπρόσεκτες αλλαγές έχουν γίνει στο κόκπιτ. Το Centro Stile Alfa Romeo έχει αναλάβει τη σχεδίαση του εσωτερικού, από την κεντρική κονσόλα (σε νέα απόχρωση Τιτανίου) ως την ταπετσαρία που στις εκδόσεις Ti έχει ένα εντυπωσιακό μαύρο χρώμα. Ο πίνακας οργάνων έχει αναβαθμιστεί με νέα γραφικά, ενώ το σύστημα πλοήγησης που βρίσκεται έχει γίνει πιο φιλικό στη χρήση. Ο διζωνικός αυτόματος κλιματισμός είναι σήμερα πιο εργονομικός και η χρήση του πιο εύκολη.








Η προσοχή στη λεπτομέρεια αναδεικνύεται σε κάθε παράμετρο, όπως για παράδειγμα στα νέα εργονομικά καθίσματα που παρέχουν βελτιωμένη στήριξη στο σώμα (τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω) και υπόσχονται αυξημένη άνεση και ιδανικά-ξεκούραστα μεγάλα ταξίδια. Ταυτόχρονα έχουν γίνει πιο λεπτά εξασφαλίζοντας μεγαλύτερο χώρο στους πίσω επιβάτες. Ειδικότερα θα πρέπει να αναφέρουμε τα δερμάτινα σπορ-bucket καθίσματα που ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων Ti, και είναι διαθέσιμα είτε σε μαύρο χρώμα, είτε στο χρώμα του δέρματος. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει ραμμένο το λογότυπο της Alfa Romeo στα προσκέφαλα.




Νέες εκδόσεις Ti



Οι νέες εκδόσεις Τi επεκτείνουν την γκάμα της 159 (Berlina και Sportwagon). Η σπορτίφ αίσθηση αναδεικνύεται στο εξωτερικό από τις αποκλειστικού σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών (17 ιντσών με 5 ακτίνες στις εκδόσεις 1.8 και 1.9JTS). Στο εσωτερικό, κυρίαρχο στοιχείο είναι το σπορ τιμόνι ειδικής σχεδίασης (που περιλαμβάνει και χειριστήρια του ηχοσυστήματος), ο μαύρης απόχρωσης ειδικά διαμορφωμένος δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων, τα αλουμινένια πεντάλ και τα σπορ-bucket δερμάτινα καθίσματα, τα οποία επιδέχονται πολλαπλές ρυθμίσεις, είναι θερμαινόμενα, έχουν ραμμένο λογότυπο στα προσκέφαλα και είναι διαθέσιμα σε μαύρο ή στο χρώμα του δέρματος.









Στο εσωτερικό, η επένδυση της οροφής και των κολώνων είναι επίσης μαύρου χρώματος, ενώ στην κεντρική κονσόλα, στο ταμπλό και τις πόρτες υπάρχουν ενθέσεις βουρτσισμένου αλουμινίου στην απόχρωση του τιτανίου. Ο πίνακας οργάνων έχει διαφορετική πιο σπορ γραμματοσειρά και λευκό φωτισμό. Όλα τα παραπάνω στοιχεία ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων Ti, όπως και το σύστημα ευστάθειας VDC με Brake Assist και Hill Holder, ο ηλεκτρονικός έλεγχος του διαφορικού (Εlectronic-Q2), ο διζωνικός κλιματισμός, οι αισθητήρες φώτων και βροχής, το ηχοσύστημα με δυνατότητα αναπαραγωγής mp3 και 8 ηχεία. Επιπρόσθετα στις εκδόσεις Τi με κινητήρα 2.2 Jts, 3.2 Jts, 1.9 Jtd και 2.4 JTD, το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αυξημένων διαστάσεων (330mm) κόκκινες τετραπίστονες δαγκάνες Brembo με σήμανση Alfa Romeo, καθώς και χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση.




Αλλαγές σε κινητήρες και μηχανικά μέρη



Στις νέες εκδόσεις της Alfa 159 MY 08, αρκετές αλλαγές έχουν λάβει χώρα: πρώτα, σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια, το νέο σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού “electronic Q2” ανήκει στον βασικό εξοπλισμό (εκτός από την έκδοση 1.8 Business). Δεύτερον, είναι διαθέσιμος ο V6 κινητήρας 3.2 με 260 ίππους και μπροστινή κίνηση (μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμος μόνο με το σύστημα τετρακίνησης Q4). Με αυτό το κινητήριο σύνολο επιτυγχάνονται πολύ καλές επιδόσεις, ενώ παράλληλα η τιμή παραμένει εξαιρετικά ανταγωνιστική (159 3.2 Distinctive: 43.000).



Επιπλέον, οι Alfa 159 MY 08 και 159 Sportwagon MY 08 εγγυώνται κορυφαία συμπεριφορά και απόλυτο έλεγχο από τον οδηγό, χάρη στο εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης και στο σύστημα αναρτήσεων που χρησιμοποιούνται και στα δυο αυτοκίνητα. Τα εμπρός διπλά ψαλίδια σε διάταξη υπερυψωμένου τετραπλεύρου εξασφαλίζουν τη βέλτιστη κινητική του τροχού, τη μέγιστη πλευρική πρόσφυση του οχήματος, και παράλληλα την ακρίβεια και αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εξασφαλίζει τη σταθερότητα του οχήματος στις υψηλές ταχύτητες αλλά και την ευελιξία που πρέπει να έχει ένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο στις

κλειστές στροφές.



Η έκδοση 3.2 V6 διατίθεται και με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Q4, με τρία διαφορικά. Το μέγιστο ποσοστό της ροπής που μεταφέρεται στον πίσω άξονα είναι 57%, μέσω του κεντρικού διαφορικού Torsen C.




Ασφάλεια πρώτης θέσης



Η Alfa 159 MY 08 επιβεβαιώνει τη μεγάλη προσοχή που δίνει η εταιρεία στον τομέα της ασφάλειας. Μια προσοχή που χαρίζει στο αυτοκίνητο 5 αστέρια στις δοκιμές Euro NCAP. Η 159 εφοδιάζεται με σύστημα αποφυγής μπλοκαρίσματος τροχών ABS, ηλεκτρονική κατανομή πέδησης EBD, σύστημα ελέγχου ευστάθειας και δυναμικής συμπεριφοράς VDC, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ΑSR (anti slip regulation), σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα Hill Holder και σύστημα υδραυλικής ενίσχυσης φρεναρίσματος πανικού ΗΒΑ (Hydraulic Brake Assist). Όταν τεθεί σε λειτουργία το ΗΒΑ, ανάβουν αυτόματα και τα Alarm για να προειδοποιήσουν τους επερχόμενους οδηγούς.








Αλλά και η παθητική ασφάλεια της Alfa 159 MY 08 είναι κορυφαία. Τα πιο σημαντικά στοιχεία είναι οι ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου, τα προσκέφαλα με σύστημα αποφυγής τραυματισμού anti-whilplash και οι 8 αερόσακοι (μετωπικοί, πλευρικοί, γονάτων αλλά και τύπου κουρτίνας που καλύπτουν τα πλευρικά παράθυρα.) Επιπρόσθετα η εξαιρετική ακαμψία του αμαξώματος είναι η κορυφαία στην κατηγορία του χάρη στις πλέον σύγχρονες μεθόδους κατασκευής και συγκόλλησης, στα πολλαπλά φύλλα μετάλλου διπλής επεξεργασίας, καθώς επίσης και στην προσεκτικά μελετημένη αρχιτεκτονική του πλαισίου.




Η απάντηση σε κάθε απαίτηση



Η γκάμα του 2008 προσφέρει εξαιρετικές και άφθονες επιλογές σε κινητήρες και συστήματα μετάδοσης. Οι διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης είναι: ο 1.8 των 140 ίππων και τρεις κινητήρες τεχνολογίας JTS με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό εισαγωγής και εξαγωγής: ο 3.2 V6 με 260 ίππους, ο 2.2 με 185 ίππους και ο 1.9 με 160 ίππους. Όλοι τους αποδίδουν από 81 έως 85 ίππους/λίτρο και προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις, ενώ ταυτόχρονα είναι και πολύ φιλικοί προς το περιβάλλον.



Επιπρόσθετα, η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων αποτελείται από τον 5κύλινδρο 2.4 JTDM με 210 ίππους και τον 1.9 JTDM με 150 ίππους. Και οι δύο προσφέρονται με φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων DPF χωρίς χρέωση. Στις εκδόσεις με τους κινητήρες 3.2 V6 JTS και 2.4 JTD, η κίνηση μεταδίδεται είτε στους μπροστινούς τροχούς, είτε και στους τέσσερις τροχούς. Επίσης ανάλογα με την έκδοση διατίθεται είτε αυτόματο κιβώτιο Q-Tronic 6 σχέσεων, είτε ημιαυτόματο Selespeed 6 σχέσεων.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα