AUDI TTS

Η Audi πρόσθεσε στα ΤΤ Coupe και Roadster το γράμμα “S” με... Sτόχο τους ανταγωνιστές του
- 22 Σεπτεμβρίου 2008 19:07
Το αν θα τα καταφέρει θα φανεί στην πορεία, όμως το μόνο σίγουρο είναι ότι το νέο Audi TT Sκοτώνει…
Μηχανικά
Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει… και οι μηχανικοί της Audi χωρίς να το πολυσκεφτούν τοποθέτησαν κάτω από το καπό του ΤΤ τον κινητήρα του S3.
To υπερτροφοδοτούμενο (με 1,2 πίεση Bar) τετρακύλινδρο 2λίτρο μοτέρ αποδίδει 272 ίππους με μέγιστη ροπή 350 Nm, η οποία από τις 2.500 στροφές (ως τις 5.000 σ.α.λ) αρχίζει και… κολλάει τις πλάτες στα καθίσματα. Έτσι, η ατελείωτη δύναμη έχει ως αποτέλεσμα να μετακινεί το ΤΤ σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα για τα 0-100, τη στιγμή που η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 250 χλμ/ώρα!
Αν πιστεύετε ότι η συγκεκριμένη ιπποδύναμη θα σας αναγκάσει να κάνετε αρκετές στάσεις στα πρατήρια βενζίνης για ανεφοδιασμό, τότε κάνετε λάθος. Η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε ότι η μέση κατανάλωση του ΤΤS δεν ξεπερνά 8 λίτρα για κάθε 100 χλμ!
Σχετικά με το κιβώτιο ταχυτήτων εκτός από το χειροκίνητο 6 σχέσεων υπάρχει και η δυνατότητα του σειριακού “S Tronic” με διπλό συμπλέκτη, το οποίο ουσιαστικά εκμηδενίζει τον χρόνο των αλλαγών.
Τέλος, αν κάποιος… ξεχαστεί τότε δεν πρέπει να ανησυχεί, αφού τα αναβαθμισμένα- σε σχέση με την απλή έκδοση- φρένα με τους αεριζόμενους δίσκους εμπρός (340 χιλιοστά) και πίσω (310 χιλιοστά) επαναφέρουν γρήγορα την τάξη.
Απόλυτη οδηγική συμπεριφορά
Ήδη τα πρώτα σχόλια για την οδηγική συμπεριφορά του TTS είναι εγκωμιαστικά και δεν είναι λίγοι αυτοί που αναφέρουν ότι «από τη στιγμή που θα επιβιβαστείς δεν θέλεις να αποβιβαστείς».
Αναμφισβήτητα η μόνιμη τετρακίνηση είναι το βασικό «όπλο» της Audi για το γεγονός ότι το ΤΤS στις στροφές μοιάζει με… τρένο. Παράλληλα, η ηλεκτρο-μαγνητική ανάρτηση που βρίσκεται στον στάνταρτ εξοπλισμό του TTS προκαλεί τον κάτοχο του οχήματος να ανακαλύψει τα νέο όρια του οχήματος. Το “Magnetic Ride System” αλλάζει το ύψος (-10 χιλιοστά) και τη σκληρότητα της ανάρτησης ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγηση, Standard ή Sport Mode, που έχει επιλέξει ο οδηγός. Με την επιλογή Sport το ΤΤS μετατρέπεται σε… αγρίμι, μετατρέποντας τις στροφές σε… ευθείες και προσφέροντας ατελείωτα περιθώρια πρόσφυσης.
Μέσα και έξω… «S»
Με το που συναντάς είτε το Coupe, είτε το Roadster TTS καταλαβαίνεις με την πρώτη ματιά ότι διαφέρει από τις απλές εκδόσεις. Η σπορ διάθεση των σχεδιαστών της Audi είναι ευδιάκριτη με τις εντυπωσιακές ζάντες 18 ιντσών (προαιρετικά και 19), τα φωτιστικά bi-xenon με LED ημέρας και τους εμπρός και πίσω… φουσκωμένους προφυλακτήρες.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι ολόκληρο το body kit έχει επανασχεδιαστεί με τον μπροστινό προφυλακτήρα να διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και το πίσω μέρος να… τραβάει τα βλέμματα χάρη στις τέσσερις απολήξεις εξατμίσεων στο σημείο του αεροδιαχύτη. Η σπορ διάθεση ξεχωρίζει και από τους εξωτερικούς καθρέπτες, οι οποίοι καλύπτονται με επένδυση αλουμινίου. Επίσης, με το που το αυτοκίνητο αναπτύξει ταχύτητα πάνω από 120 χλμ/ώρα ανυψώνεται αυτόματα στο πίσω μέρος η αεροτομή, η οποία βοηθάει τα μέγιστα στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό η Audi έχει… παντρέψει την πολυτέλεια με τη σπορ διάθεση. Οι επενδύσεις που συνδυάζουν το δέρμα με την Alcantara και τις διακριτικές… πινελιές αλουμινίου σε κάνουν να μην θέλεις να αποβιβαστείς. Σε αυτό αναμφισβήτητα βοηθάνε τα εντυπωσιακά ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα μπάκετ καθίσματα που σε… αγκαλιάζουν ακόμη και στις πιο απότομες στροφές.
Τιμές
Audi TTS Coupe 53.500 ευρώ (56.400 με S-Tronic)
Audi TTS Roadster 57.300 ευρώ (60.100 με S-Tronic)