BMW 316i

BMW 316i
BMW 316i sd

Το ΑUTO 24 οδηγεί το φετίχ του νεοέλληνα, την ανανεωμένη ΒΜW 316i (photos)

Η ανανεωμένη BMW 316i, που πρόσφατα άρχισε να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους και είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για μια εβδομάδα, χαρακτηρίζεται από δυναμική συμπεριφορά, ανώτερη ποιότητα και καινοτομική τεχνολογία. Όλα αυτά, όταν συνδυασθούν με το απαράμιλλο κύρος που συνοδεύει τα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας, το αποτέλεσμα δεν είναι άλλο από ένα, πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο.



Η ανανεωμένη 316i αποτελεί την επιτομή του σπορ ταμπεραμέντου στην κατηγορία της, ενώ επί χρόνια έχει διατηρήσει την κορυφαία θέση της σαν παγκόσμιο best-seller στην αγορά premium. Μέχρι και το τέλος του περασμένου χρόνου, η 3άρα της προηγούμενης γενιάς εξακολουθούσε να πουλά σε πολύ καλούς ρυθμούς. Και όχι άδικα, αφού, όπως και να το κάνουμε, ήταν ένα αυτοκίνητο που τα διέθετε όλα: μοντέρνο ντιζάιν, υψηλά επίπεδα ποιότητας κατασκευής, άριστη συμπεριφορά στο δρόμο και φυσικά το ξεχωριστό ίματζ που διακρίνει όλα τα BMW.



Έτσι λοιπόν, οι άνθρωποι της βαυαρικής φίρμας δεν επέλεξαν την στρατηγική της πλήρους ρήξης με το παρελθόν στο νέο μοντέλο, αλλά ακολούθησαν την γνωστή- δοκιμασμένη συνταγή: Σχεδιαστική φιλοσοφία στα χνάρια της προηγούμενης, αλλά σημαντικές παρεμβάσεις με μια σειρά από στιλιστικά στοιχεία που κάνουν το νέο μοντέλο να ξεχωρίζει από τον προκάτοχό του.








Η νέα φυσιογνωμία της 3άρας, διακρίνεται για το έντονο προφίλ με μεγαλύτερη έμφαση στις δυναμικές, επιμήκεις γραμμές. Το πίσω τμήμα έχει γίνει πιο ελκυστικό λόγω της χρήσης πιο λεπτομερών στοιχείων. Επανασχεδιασμένοι (και πιό ογκώδεις) προφυλαχτήρες, διαφοροποιημένη μάσκα και νέοι προβολείς είναι τα αλλαγμένα χαρακτηριστικά στο εμπρός μέρος του μοντέλου.








Η ισχύς και ο σπορ χαρακτήρας του οχήματος επισημαίνονται και στο πίσω τμήμα της νέας BMW Σειράς 3. Για το σκοπό αυτό, οι πίσω προφυλακτήρες, τα πίσω φανάρια και η λαβή του χώρου αποσκευών έχουν πλήρως ανασχεδιαστεί. Τα πίσω φανάρια δύο τμημάτων είναι τώρα δομημένα σύμφωνα με το χαρακτηριστικό σχήμα L της BMW. Τα συγκροτήματα πίσω φώτων LED και τα φλας με τεχνολογία LED είναι σχεδιασμένα για να δημιουργούν μία εντυπωσιακή, υψηλής ποιότητας, εμφάνιση.








Στο εσωτερικό τώρα, η αναβάθμιση έγινε με επίλεκτα λειτουργικά στοιχεία σε νέα σχεδίαση και πλήρως εναρμονισμένη γκάμα χρωμάτων και υλικών. Ο συνδυασμός κυρτών και κοίλων επιφανειών που χαρακτηρίζουν το εξωτερικό συνεχίζονται στο εσωτερικό. Εργονομικά βελτιστοποιημένη θέση του πάνελ ελέγχου παραθύρων στην πλευρά του οδηγού, νέοι και μεγαλύτεροι χώροι αποθήκευσης είναι ορατά στοιχεία της νέας εικόνα του αυτοκινήτου μαζί με κάποιες χρωμιωμένες επιφάνειες αλλά και την ακόμη καλύτερη ποιότητα κατασκευής.








Η νέα 316i, «φοράει» το γνωστό 4κύλινδρο σύνολο του 1.6 λίτρου με σύστημα άμεσου ψεκασμού -έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με το γκρούπ PSA (Citroen – Peugeot)-, που αποδίδει 122 ίππους και 16.3 Kgm. ροπής. Με αυτή την ιπποδύναμη, η τελική ταχύτητα της νέας BMW φθάνει τα 210 χλμ. /ώρα, ενώ για να επιταχύνει στα 100 χλμ. /ώρα από θέση στάσης χρειάζεται 10,8”. Το μοτέρ διακρίνεται για την ήρεμη και ομαλή λειτουργία του, σε όλη τη γκάμα των στροφών. Πάντως η έλλειψη δύναμης είναι εμφανής όταν το αυτοκίνητο κινείται σε δρόμους με στροφές και χρειάζεσαι ιπποδύναμη για μια σβέλτη προσπέραση. Σε τέτοιες συνθήκες βλέπεις και την κατανάλωση να … ανεβαίνει εύκολα, έστω και οριακά, πάνω από τα 10 λίτρα στα 100 χλμ.



Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και, το αυτοκίνητο κινείται στο δρόμο υποδειγματικά. Σε κανένα σημείο δεν ανησυχεί τον οδηγό (φροντίζουν γι’ αυτό τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει) ενώ η άνεση και η ασφάλεια βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο. Αυτό που εντυπωσιάζει στο δρόμο, είναι η αμεσότητα στον έλεγχο του αυτοκινήτου την οποία προσφέρει στον οδηγό η BMW 316i.



Το μοτέρ παλισιώνεται από το σύστημα EfficientDynamics που υπόσχεται ανώτερα επίπεδα οικονομίας καυσίμου και εκπομπών ρύπων έναντι των ανταγωνιστών τους με συγκρίσιμη ιπποδύναμη. Περιλαμβάνονται Brake Energy Regeneration (Ανάκτηση Ενέργειας Μέσω Πέδησης), Λειτουργία Auto Start/Stop, Shift Point Display (Ένδειξη Σημείου Αλλαγής Ταχύτητας), έλεγχος περιφερειακών μονάδων ανάλογα με τις ανάγκες, ηλεκτρομηχανικό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης, ελαστικά με μειωμένη αντίσταση κύλισης και ενεργή αεροδυναμική με Αυτόματα Πτερύγια Αεραγωγού – Automatic Air Intake Flaps.




Στα συν



Κύρος και προσωπικότητα

Υψηλό επίπεδο ποιότητας κατασκευής

Διαχρονικός σχεδιασμός

Ευρύχωρο σαλόνι

Προβλέψιμη – σπορτίβ οδική συμπεριφορά

Πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός

Πολύ καλή αίσθηση τιμονιού




Στα μείον



Αλμυρή τιμή για μοντέλο 1.600 κ.ε.

Μέτριες επιδόσεις κινητήρα




BMW 316i Comfort




Τιμή

30.700 €




ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ




Μήκος: 4,531 μ.


Πλάτος: 1,817 μ.


Ύψος: 1,421 μ.


Κινητήρας: 1.597 κ.εκ., τετρακύλινδρος 16βάλβιδος


Ιπποδύναμη: 122 ίπποι στις 6000 σαλ.


Μέγιστη ροπή: 16,3 kgm στις 4.250 σαλ


Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων


Μετάδοση κίνησης: Στους πίσω τροχούς


Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 10,8 δευτερόλεπτα *


Τελική ταχύτητα: 210 χλμ./ώρα *


Κατανάλωση: 5,9 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτό κύκλο *

* Εργοστασιακές μετρήσεις




ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ



Αερόσακος οδηγού –συνοδηγού.

Πλευρικοί αερόσακοι

Αερόσακοι οροφής τύπου κουρτίνας που καλύπτουν και τους πίσω επιβάτες.

Ενεργά προσκέφαλα

Brake Energy Regeneration (Ανάκτηση Ενέργειας Μέσω Πέδησης)

Λειτουργία Auto Start/Stop

Shift Point Display (Ένδειξη Σημείου Αλλαγής Ταχύτητας)

ABS (Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Φρένων) με ΕΒD

DSC

Διζωνικός κλιματισμός

Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό

Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες.

Υπολογιστής ταξιδιού

Ράδιο CD

Προβολείς ομίχλης



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα