Kymco: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Kymco: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Ό,τι νέο έρχεται από την EICMA του Μιλάνου: δείτε όλες τις καινούριες μοτοσυκλέτες και scooters του 2020.

Kymco X-Town CT 300

Kymco: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Το X-Town CT 300 συνδυάζει την ευελιξία στην πόλη με την πρακτικότητα των αυξημένων χώρων. Κρίσιμο ρόλο για το τελευταίο παίζει η έλλειψη κεντρικού τούνελ και ο χώρος που απελευθερώνεται με την επίπεδη πλατφόρμα - χώρος που κάνει ευκολότερη τη μεταφορά αντικειμένων στα πόδια του αναβάτη, και επιτρέπει την αποθήκευση full-face κράνους κάτω από τη σέλα. Το νέο scooter της Kymco, που έκανε το ντεμπούτο του στη φετινή EICMA, αποτελεί την ισχυρότερη παραλλαγή της έκδοσης 125 με αρκετές αισθητικές παρεμβάσεις γύρω από το μεγάλο full LED προβολέα. Έτσι προσφέρει τώρα επιπλέον την αυξημένη ροπή και την ισχύ για όλες τις περιστάσεις, του γνωστού από το X-Town 300 μονοκύλινδρου τετράχρονου κινητήρα απόδοσης 25,4 hp και 25 Nm ροπής.

Kymco i-One DX

Kymco: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Το i-One DX, που η Kymco αποκάλυψε στη φετινή EICMA, είναι η σπορ παραλλαγή του ηλεκτρικού i-One X που είχε πρόσφατα παρουσιάσει στο Άμστερνταμ. Πρόκειται για ένα συμπαγές και ελαφρύ scooter μικρού μεταξονίου και τροχών 12 ιντσών, αποκλειστικά για την αστική καθημερινότητα. Χρησιμοποιώντας το σύστημα ηλεκτροκίνησης που η εταιρεία της Ταιβάν ονομάζει Ionex, με δύο μπαταρίες (βάρους 6+6 κιλών) και τον κινητήρα στο πλάι, μπορεί να πετύχει αυτονομία μέχρι και 90 χιλιομέτρων με ταχύτητα 30 km/h, ενώ η τελική του ταχύτητα μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 74 km/h. Η σέλα βρίσκεται σε ύψος 750 mm, ενώ ο αναβάτης μπορεί, αν δεν έχει μεγάλη απόσταση να διανύσει, να τοποθετήσει μόνο τη μία από τις δύο μπαταρίες, για να κερδίσει χώρο αποθήκευσης. Τέλος, τα φώτα είναι εμπρός-πίσω full LED, όπως και τα φλας.

Kymco CV3

Kymco: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Η τρίτροχη σπουδή της Kymco, που ακολουθεί πάνω στο δρόμο της επιτυχίας των Piaggio και Yamaha, αναμένεται -τρία χρόνια μετά την παρουσίαση του πρωτοτύπου- να βγει στην παραγωγή το 2020 με το σχεδιασμό που αποκάλυψε στη φετινή EICMA. Η εταιρεία της Ταιβάν αναμένεται να χρησιμοποιήσει, μάλιστα, δικύλινδρο κινητήρα, αυτόν του ΑΚ550, κάνοντας έτσι το CV3 παραγωγής το πρώτο τρίτροχο μεσαίου κυβισμού και δύο κυλίνδρων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Μοτοσυκλέτα
SHARE: