Chevrolet Volt 2

Chevrolet Volt 2
chevolt224407s

Με το E-Flex της Chevrolet Θα έρθει η μέρα που θα λέτε... 8 κιλά υδρογόνο, παρακαλώ!

Ο λόγος, για την αποκάλυψη της επόμενης έκδοσης της ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής E-Flex, διαμορφωμένης με βάση το πιο σύγχρονο, πιο αποδοτικό σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου που έχει κυκλοφορήσει μέχρι τώρα.




Νέα τεχνολογία που παρέχει αυτονομία 483 χιλιομέτρων



Αυτή η δεύτερη έκδοση του συστήματος E-Flex χρησιμοποιεί τη νέα τεχνολογία κίνησης κυψελών καυσίμου πέμπτης γενιάς της GM και μία μπαταρία ιόντων λιθίου που παρέχει αυτονομία 483 km με ηλεκτρική λειτουργία, χωρίς τη χρήση βενζίνης και φυσικά, χωρίς εκπομπές ρύπων. Το E-Flex κυψελών καυσίμου είναι ένα πραγματικό όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων – Zero Emission Vehicle (ZEV) και λειτουργεί μόνο με ηλεκτρισμό που παράγεται και από την κυψέλη καυσίμου υδρογόνου και από το δημόσιο δίκτυο ηλεκτροδότησης. Η δυνατότητα σύνδεσης στο δημόσιο ηλεκτρικό δίκτυο προσθέτει 34 km επιπλέον κάθε φορά που φορτίζεται, μειώνοντας περαιτέρω τις στάσεις στο σταθμό ανεφοδιασμού.



Το σύστημα E-Flex είναι μία ευέλικτη, πλήρως ηλεκτρική αρχιτεκτονική οχήματος, που μπορεί να διαμορφωθεί για να λειτουργεί με ηλεκτρισμό από ποικίλες πηγές.




Η παρθενική εμφάνιση



Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Β. Αμερικής στο πρωτότυπο όχημα Chevrolet Volt. Το Volt είναι ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρίες και αυτονομία 40 μιλίων με ηλεκτρική λειτουργία. Χρησιμοποιεί όμως και ένα μικρό κινητήρα βιοκαυσίμου με γεννήτρια που εκτείνει την αυτονομία στα 1030 km.



«Η ευφυΐα της στρατηγικής μας E-Flex είναι αυτή που μας επιτρέπει να τοποθετούμε διάφορα συστήματα παραγωγής ισχύος στον ίδιο χώρο, ανάλογα με την ενέργεια που διατίθεται σε κάθε περιοχή» δήλωσε ο Larry Burns, αντιπρόεδρος τομέα Έρευνας & Εξέλιξης και Στρατηγικού Σχεδιασμού της GM. «Επίσης, προσφέρει ευελιξία στις πηγές ενέργειας. Μπορούμε να λάβουμε υδρογόνο ή ηλεκτρισμό από χιλιάδες ανανεώσιμες πηγές – αιολική, ηλιακή, γεωθερμική, υδροηλεκτρική και βιοκαύσιμα – ή από παραδοσιακές πηγές, όπως φυσικό αέριο, καθαρό άνθρακα, πυρηνική ενέργεια ακόμα και από τη βενζίνη».



«Το E-Flex παρέχει διπλή ευελιξία: και σε ό,τι αφορά τα συστήματα παραγωγής ισχύος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις πηγές ενέργειας που μπορεί να βασιστεί για εμπορική χρήση, ώστε να ανταγωνιστεί το πετρέλαιο και να ικανοποιήσει τις αυξανόμενες μεταφορικές ανάγκες σε όλο τον κόσμο με βιώσιμο τρόπο».




Μεγαλύτερη απόδοση με λιγότερες εκπομπές CO2



Ανεξάρτητες μελέτες δείχνουν ότι τα οχήματα κυψελών καυσίμου προσφέρουν ανώτερη συνολική απόδοση και λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα – του αερίου που είναι υπεύθυνο για το φαινόμενο του θερμοκηπίου -συγκριτικά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης οι οποίοι λειτουργούν με βενζίνη, εάν λάβουμε υπόψη και τη διαδικασία δημιουργίας ενέργειας και τη χρήση της στο αυτοκίνητο.




Θα έρθει η μέρα που θα λέτε οκτώ κιλά υδρογόνο… παρακαλώ!



Το σύστημα κυψελών καυσίμου πέμπτης γενιάς της GM είναι μισό σε μέγεθος από τον προκάτοχό του, αλλά παρόλα αυτά προσφέρει ίδια ισχύ και επιδόσεις. Η έκδοση τέταρτης γενιάς αυτή τη στιγμή παρέχει ισχύ στο πρωτότυπο Chevrolet Sequel. Το Sequel αποθηκεύει 8 kg υδρογόνου και προσφέρει μία αυτονομία 483 km. Το Volt κυψελών καυσίμου θα έχει επίσης ίδια αυτονομία, αλλά με 4.0 kg υδρογόνου (75 μίλια/kg).



Η πρόοδος της GM αποτελεί μία ισχυρή ένδειξη ότι η τεχνολογία μας κυψελών καυσίμου έχει τη δυνατότητα να γίνει μία ανταγωνιστική εναλλακτική πρόταση έναντι του κινητήρα εσωτερικής καύσης – σε μέγεθος, επιδόσεις, αντοχή και κόστος.



«Η πρόοδος που σημειώνουμε μας ενισχύει την αυτοπεποίθηση, ότι το σύστημά μας παραγωγής ισχύος μέσω κυψελών καυσίμου θα είναι ανταγωνιστικό στον τομέα της αυτοκίνησης» σχολίασε ο Burns. «Αλλά πριν αυτή η τεχνολογία μπορέσει να γίνει ευρέως διαθέσιμη, οι κυβερνήσεις, οι εταιρίες παροχής ενέργειας και υποδομών σε όλο τον κόσμο πρέπει να συνεργαστούν με τη GM και τη βιομηχανία αυτοκινήτου, για τη δημιουργία μιας αγοράς με οχήματα κυψελών καυσίμου και καύσιμο υδρογόνο».




Πιο ελαφρύ από το Sequel



Πλείστες καινοτομίες και η τεχνολογία υλικών ελαφρού βάρους συμβάλλουν στην απόδοση του Volt. Με απόβαρο, περίπου 1,588 kg, ζυγίζει 30% λιγότερο από το Sequel. Το σύστημα παραγωγής ισχύος κυψελών καυσίμου τοποθετείται αποκλειστικά κάτω από το καπό και αντιστοιχεί στο μέγεθος ενός τετρακύλινδρου κινητήρα με αυτόματο κιβώτιο. Το Volt διαθέτει επίσης χυτά GE πλαστικά πάνελ στα φτερά, στα κρύσταλλα των παραθύρων, στο ταμπλό και στο τιμόνι, που επιτυγχάνουν μείωση βάρους από 30 μέχρι 50% ανά εξάρτημα.




Και τετρακίνητο…



Η έκδοση κυψελών καυσίμου E-Flex φέρει επίσης την τρίτη γενιά ηλεκτροκινητήρων στις πλήμνες των τροχών της GM, οι οποίοι στην περίπτωση αυτή είναι τοποθετημένοι στους πίσω τροχούς, κάτι που, εκτός από σημαντική αύξηση στην ελκτική ροπή, βελτιώνει και τις αρετές της τετρακίνησης. Η νέα τεχνολογία ηλεκτροκινητήρα χωρίς σιδηροπυρήνα μειώνει τη μάζα και παράγει περισσότερη ισχύ συγκριτικά με την πρώτη γενιά που παρουσιάστηκε το 2003.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα