Devil’s work

Devil’s work
tuningthebest11207s

Αν ο «666» έστελνε τα παιδιά του στη γη, αυτή τη μορφή θα είχαν... επιλέγουμε τα καλύτερα

Η απάντηση είναι μια… «
Πάω να κλέψω μια τράπεζα τώρα!!!»



Εμείς στο AUTO 24 μετά από συζητήσεις επί συζητήσεων, επιλέξαμε τα βελτιωμένα supercars, που στην όψη τους και μόνο «θολώνουν» τα πειραγμένα εγκεφαλικά μας κύτταρα!!!



Με αλφαβητική σειρά σας παραθέτουμε:




Aston Martin V8 Vantage από την Prodrive

Ο βελτιωτικός οίκος της Prodrive που ειδικεύεται κυρίως σε αγωνιστικού τύπου μετατροπές και βελτιώσεις (βλέπε Subaru WRC), έβγαλε πρόσφατα στην αγορά ένα βελτιωτικό πακέτο για την Aston Martin V8 Vantage.



H Prodrive έβαλε χέρι στο V8 μηχανικό σύνολο των 4.3 λίτρων και αύξησε την ιπποδύναμη από τα 380 στα 425 άλογα, ενώ ούτε η μέγιστη ροπή έμεινε αμέτοχη, καθώς από 410 Nm ανέβηκε στα 440 Nm.



Οι παραπάνω αλλαγές είχαν ως αντίκτυπο τη βελτίωση των επιδόσεων. Έτσι, τα 5 δευτερόλεπτα που χρειαζόταν η Vantage για να αγγίξει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από την πλήρη ακινησία, έπεσαν στα 4,7 δεύτερα. Η μέγιστη ταχύτητα πήρε και αυτή την ανιούσα και από τα 280 χιλιόμετρα έφτασε λίγο πριν από τα 300 και πιο συγκεκριμένα τα 293 χ.α.ώ.




BMW M6 από τη Lumma

Εάν δεν υπήρχε η χαρακτηριστική διπλή γρίλια στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, θα μπορούσες να παρομοιάσεις τη Μ6 με κάποιο Ιταλικό Supercar. Το original body kit έχει εντελώς αφαιρεθεί και στη θέση του έχει τοποθετηθεί ένα πιο δυναμικό της Lumma. Η απόσταση του αμαξώματος έχει επίσης διαφοροποιηθεί, αφού το αυτοκίνητο κάθεται πλέον πιο χαμηλά.



Ο V10 των 4.999 κυβικών εκατοστών αποδίδει 507 ίππους, έτσι το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση στα 100 χ.α.ω. σε μόλις 4.8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 249,45 χλμ./ω και σύμφωνα με την εταιρεία, εάν δεν υπήρχε αυτή η ηλεκτρονική παρέμβαση η M6 θα επιτάχυνε μέχρι τα 321,87 χιλιόμετρα!




F430 Spider από τη Hamann

Υπάρχουν τετράτροχα μοντέλα, που στη θέα τους οι θιασώτες της σπορ οδήγησης μένουν αποσβολωμένοι. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και η F430, η οποία όπως βγαίνει από το εργοστάσιο είναι κούκλα, αλλά η Hamann την μετέτρεψε σε ένα εντελώς σεξουαλικό αντικείμενο πόθου.



Το εμπρός σπόιλερ εκτός από την πιο κακιά εμφάνιση που προσδίδει στην F430, είναι υπεύθυνο και για τη μείωση της αεροδυναμικής άνωσης του εμπρός άξονα. Στο πίσω μέρος, ο περίτεχνης σχεδίασης αεροδυναμικός διαχύτης σε συνδυασμό με τη νέα αεροτομή, κρατούν καλά κολλημένο στην άσφαλτο τον πίσω άξονα, όταν η ταχύτητα ξεπερνά τα συνηθισμένα όρια.



Η νέα εξαγωγή συνδέθηκε με τον αγωνιστικό καταλύτη και αυτός με τη σειρά με το τελικό καζανάκι και τις τέσσερις ατσάλινες μπούκες που βγάζουν έναν ανατριχιαστικό ήχο!!! Το αποτέλεσμα (;), άλλοι 48 ίπποι από τον V8 των 4308 κυβικών εκατοστών. Έτσι, η ιπποδύναμη ξεπέρασε τους 500 ίππους και για την ακρίβεια έφτασε τους 538!




Lamborghini Gallardo Spyder από την IMSA

Μέχρι πρόσφατα, η Γερμανική βελτιωτική εταιρία IMSA, δεν ήταν και τόσο γνωστή. Αλλά τώρα, το τελευταίο της project με την ονομασία Gallardo GTV, την έβαλε για τα καλά στο χάρτη.



Η εταιρία από το Brüggen, περιποιήθηκε τον κινητήρα της Gallardo έτσι, όπως δεν τόλμησε κανένας μέχρι σήμερα. Μετά την ειδική περιποίηση, ο V10 κινητήρας αποδίδει 610 ίππους στις 7900 στροφές. Με άλλα λόγια μια αύξηση της τάξεως των 110 ίππων, καθώς το στάνταρ μοντέλο αποδίδει 500 ίππους.



Μεγάλη έμφαση δόθηκε στο να περνά σωστά όλη η δύναμη στο δρόμο. Ασχέτως, από την αυξημένη ιπποδύναμη του κινητήρα και την υψηλή ροπή των 655 Nm στις 5300 στροφές, η IMSA ήθελε η Gallardo να είναι ένα αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση (είναι τρελοί)!!!




Mercedes SL από τη Brabus (SV12 S Biturbo)

Αυτή τη φορά οι μηχανικοί της Brabus ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο ρεκόρ, κατασκευάζοντας τo ταχύτερο όπως λένε και οι ίδιοι roadster στον κόσμο.



Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος αύξησαν τον κυβισμό από τα 5.5 λίτρα στα 6.2. Έτσι, ο V12 συνεπικουρούμενος από τα δύο γιγάντιων διαστάσεων τούρμπο απέδωσε 730 ίππους στις 5.100 σ.α.λ. (έναντι των 517 στις 5.000 σ.α.λ.). Η ροπή πήρε διαζύγιο από τα 830 Nm και εγκαταστάθηκε στα 1.320 Nm, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 2.100 σ.α.λ. Βέβαια, για να μην υπάρξουν περαιτέρω επιπλοκές στην αξιοπιστία του αυτοκινήτου λόγω της υπερβολικής δύναμης, η νέα χαρτογράφηση του εγκεφάλου που έχει επιστρατευθεί, περιορίζει τη μέγιστη ροπή στα 1.100 Nm.



Υστέρα από αυτή τη μετατροπή η SL έγινε όντως το ταχύτερο roadster στον κόσμο. Για τα 0-100 χλμ./ω χρειάζεται πλέον μόλις 4 δευτερόλεπτα, για τα 0-200 χλμ./ω 10,9 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ω όπου ο ηλεκτρονικός κόφτης περιορίζει την τελική ταχύτητα.



Για την απόλυτη πέδηση η Brabus χρησιμοποιεί εμπρός αεριζόμενους δίσκους διάστασης 375×28 mm με 12πίστονες (!) δαγκάνες και αεριζόμενους δίσκους πίσω διάστασης 355×28 mm με 6πίστονες (!) δαγκάνες!




Porsche Carrera GT από τη Gemballa

Η Gemballa ονόμασε το συγκεκριμένο βελτιωτικό πακέτο Mirage GT, θέλοντας να δανειστεί την αίγλη του ομώνυμου αερομαχητικού.



Όσο και αν φαίνεται περίεργο ο βελτιωτικός οίκος βάλθηκε να διαφοροποιήσει σχεδόν τα πάντα στην Carrera GT, ξεκινώντας από το εμπρός σπόιλερ από carbon σε μαύρη απόχρωση, το καπό με αεραγωγό τύπου naca, τα μαύρα διακοσμητικά των αεραγωγών, τα πλαϊνά μαρσπιέ με τις εισαγωγές και το λογότυπο Mirage GT της Gemballa, καθώς και οι ανασχεδιασμένες εισαγωγές στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου με το μαύρο πλέγμα.



Ο V10 των 5733 κυβικών εκατοστών αποδίδει 40 ίππους παραπάνω από την προσθήκη της νέας εξάτμισης, φτάνοντας πλέον τη μέγιστη ισχύ των 645 ίππων. Για την ιστορία θα σας αναφέρουμε ότι ο κόφτης των στροφών είναι στις 8.400 σ.α.λ.




Dodge Viper SRT Venom 1000 Twin Turbo από τη Hennessey

Η Dodge Viper SRT Venom 1000 Twin Turbo, είναι το ταχύτερο και ένα από τα πιο δυνατό limited – edition αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί ποτέ.



Η Hennessey είναι υπεύθυνη γι’ αυτό το «τερατούργημα» δύναμης και ταχύτητας, το οποίο θα κυκλοφορήσει σε 24 κομμάτια.



Διαβάστε στη λίστα που ακολουθεί, τις επιδόσεις και τα καλούδια που έχουν τοποθετηθεί στο μοναδικό αμερικάνικο muscle car.




Ιπποδύναμη:

1000 ίπποι @ 5000 σ.α.λ.




Επιδόσεις:

0-100 χ.α.ώ.: 2.9 δευτ.

0-160 χ.α.ώ.: 5.8 δευτ.

0-240 χ.α.ώ.: 10.9 δευτ.

0-321 χ.α.ώ.: 19.6 δευτ.

Τελική Ταχύτητα: 410 χ.α.ώ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα