Δοκιμές Chevrolet

Δοκιμές Chevrolet
chevytest28108small

Η Chevrolet ολοκλήρωσε το τριήμερο πρόγραμμα δοκίμων στην Πορτογαλική πίστα του Estoril

Οι Alain Menu, Nicola Larini και Rob Huff δοκίμασαν και αξιολόγησαν αρκετά νέα Chevrolet Lacetti προδιαγραφών 2008, για το προσεχές Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC).



Περαιτέρω δοκιμές, μεταξύ των οποίων αυτές του κινητήρα 2008, θα πραγματοποιηθούν στη Βρετανία, με το αυτοκίνητο δοκιμών, καθώς τα αγωνιστικά αυτοκίνητα μεταφέρονται στη Ν. Αμερική για τον πρώτο γύρο του WTCC στη Curitiba της Βραζιλίας, στις 2 Μαρτίου.




Σχόλια

Rob Huff:


«Από τη δοκιμή της Βαλένθια μέχρι τώρα έχουμε προοδεύσει αρκετά. Όλοι καταλαβαίνουν λίγο περισσότερο το σετάρισμα και δουλεύουν με συνέπεια προς της σωστή κατεύθυνση. Όλες οι μέρες των δοκιμών που είχαμε μέχρι τώρα με το νέο αυτοκίνητο του 2008 έχουν πάει πολύ καλά και είναι καλό που είμαστε έτοιμοι τόσο νωρίς».


Alain Menu:
«Έκανα δοκιμή μόνο την τελευταία ημέρα, δουλεύοντας πάνω στα ελατήρια και τα φρένα: αυτά με τα οποία ασχολείσαι το χειμώνα. Με το δεδομένο ότι το Lacetti είναι τόσο καλό, ανυπομονούμε να βελτιώσουμε τους χρόνους μας κατά ένα εκατοστό του δευτερολέπτου και όχι κατά ένα δέκατο. Κάτι τέτοιο δεν είναι τόσο εύκολο, αλλά σίγουρα δικαιώνει τους κόπους μας. Μερικές φορές κάνεις δοκιμές μία ολόκληρη ημέρα, χωρίς να πετυχαίνεις κάποιο ΣΥΝ αλλά μπορεί να καταφέρεις να εξαλείψεις ένα ΜΕΙΟΝ που συχνά βοηθάει εξίσου. Όπως και πριν, πολλά θα εξαρτηθούν από το είδος της πίστας που αγωνίζεσαι, ανεξάρτητα αν βρεις ή όχι αυτό το κάτι παραπάνω. Καθώς η ποιότητα και η αξιοπιστία του Lacetti είναι διασφαλισμένα, όπως επιβεβαιώνουν και οι επτά νίκες μας την περσινή χρονιά, θα πρέπει να αγωνιστούμε για την πρώτη θέση με το που θα δοθεί η εκκίνηση».


Nicola Larini:
«Αυτά που δοκιμάζουμε εδώ σήμερα είναι καινούργια αυτοκίνητα, αλλά με τον κινητήρα του ’07. Έχουν όμως όλα τα υπόλοιπα στοιχεία του πακέτου του ’08. Τις ημέρες αυτές ασχολούμαστε κυρίως με την αξιολόγηση εξαρτημάτων, κυρίως της ανάρτησης, του διαφορικού και του συνολικού σεταρίσματος. Κάνουμε όσους περισσότερους γύρους μπορούμε και δεν έχουμε αντιμετωπίσει προβλήματα αξιοπιστίας, πράγμα που μου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση για τη σαιζόν. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, τα παιδιά στην RML έχουν κάνει τρομερή δουλειά όλο το χειμώνα, προετοιμάζοντας ένα σούπερ αγωνιστικό αυτοκίνητο, με το οποίο ευελπιστώ να κερδίσω τον πρώτο μου αγώνα σε WTCC».


Mark Way:
«Τις δύο τελευταίες σεζόν, αγωνιζόμαστε σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές που έχουν τεθεί για τον κινητήρα (αναλογία συμπίεσης 12:1 και αυξημένη βύθιση βαλβίδων) ώστε να ξεπεράσουμε τις διαφορές μεταξύ της αεροδυναμικής του αυτοκινήτου μας και των άλλων κατασκευαστών. Φέτος, αντί αυτού, θα έχουμε μία μείωση 10 kg στο βασικό μας βάρος. Δουλεύουμε σκληρά σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου του 2008 για να προσαρμόσουμε αυτή τη διαφορά και είμαστε σίγουροι ότι με τη μείωση βάρους και τις χειμερινές εξελίξεις μας μπορούμε να συνεχίσουμε την ανταγωνιστικότητα που επιδείξαμε την περσινή χρονιά με το Chevrolet Lacetti».


Mark Busfield:
«Έχουμε ολοκληρώσει ένα μεγάλο πρόγραμμα δοκιμών σε πίστα το Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για της σεζόν του 2008. Με τις τωρινές δοκιμές στο Estoril είναι η δεύτερη φορά που χρησιμοποιούμε αυτή την πίστα από το Δεκέμβριο, και μας έδωσε την ευκαιρία μιας καλής δοκιμής, με ζεστό χειμώνα και το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι θα αγωνιστούμε εδώ για πρώτη φορά στο WTCC κατά τη διάρκεια του Ιουλίου. Αυτή την εβδομάδα έγινε η τελική μας δοκιμή και οι οδηγοί μας χρησιμοποίησαν τα νέα τους αγωνιστικά αυτοκίνητα πριν τα μηχανήματα και ο εξοπλισμός φορτωθούν για τη Βραζιλία την 1η Φεβρουαρίου. Ο πρώτος μας αγώνας σύντομα θα γίνει εκεί και προγραμματίζουμε να έχουμε τα πάντα έτοιμα μέχρι αυτή την ημερομηνία, ενώ περαιτέρω δοκιμές θα γίνουν μέσα στο Φεβρουάριο, χρησιμοποιώντας το αυτοκίνητο δοκιμών προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι θα ξεκινήσουμε τη σαιζόν όσο το δυνατόν πιο δυνατά».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα