«Eν Κινήσει» 25/11/2007

«Eν Κινήσει» 25/11/2007
enkinhsei_auto291107s

O Τάσος Ιαβέρης, εκπρόσωποι της Opel, Citroen αλλά και το AUTO 24 μίλησαν στη ραδιοφωνική εκπομπή «Eν Κινήσει»

Στην δεύτερη αυτή εκπομπή [14:00-15:00 – Κυριακή 25/11/2007 – ραδιοφωνικό σταθμό Κανάλι 1 του Πειραιά στους 90.4], τον λόγο “έλαβαν”:



1. κος Τάσος Ιαβέρης [πρώην οδηγός αγώνων],

2. κος Κωνσταντίνος Μαντές, [Ηλεκτρολόγος μηχανικός και Μηχανικός τηλεπικοινωνιών – MSc-MBA-PhD],

3. κος Τάσος Αραμπατζής [Δ/ής πωλήσεων OPEL / μέλος ομίλου G.M.],

4. κα Κορίνα Βαλυράκη [Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της CITROEN] &

5. κος Διονύσης Ματιάτος [Δημοσιογράφος – AUTO 24 Project Manager].



Από τα λεχθέντα των εν λόγω προσκεκλημένων στην εκπομπή, προέκυψαν σημαντικές πληροφορίες και συγκεκριμένα:




«Δημοσιοποιούνται ψευδή στοιχεία για τα τροχαία…»



Ο κύριος Τάσος Ιαβέρης τόνισε ιδιαιτέρως ότι «… η Οδική Ασφάλεια είναι το μείζον εθνικό ζήτημα και πρέπει όλοι να το καταλάβουμε και να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο, από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο πολίτη αυτής της χώρας, ώστε να σταματήσει η γενοκτονία», όπως χαρακτήρισε την κατάσταση με τα τροχαία συμβάντα!



Αναφερόμενος στον εν λόγω θέμα με αριθμούς, ανέφερε ότι «τα τελευταία 50 χρόνια έχουμε απολέσει 100.000 συνανθρώπους μας, άλλες 300.000 έχουν μείνει μόνιμα ανάπηροι τετραπληγικοί, κι έχουν τραυματιστεί περίπου 2 εκ. άλλοι. Το 80% αυτών των ανθρώπων είναι ηλικίας 18-34 ετών, δηλαδή, πρόκειται για τους πιο παραγωγικούς και αναπαραγωγικούς ανθρώπους της χώρας μας, αποτρέποντας έτσι έως το 2040 το να γεννηθούν 3 εκ. ελληνόπουλα!».



Ως βασική αιτία αυτών των δυσάρεστων αποτελεσμάτων, είναι «όχι το ότι οι Έλληνες δεν ξέρουν να οδηγούν, αλλά, το ότι δεν γνωρίζουν ότι δεν ξέρουν να οδηγούν!».



Μεταξύ άλλων, κατήγγειλε ότι «κρύβουμε τον πραγματικό αριθμό των νεκρών μας δημοσιοποιώντας ψευδή στοιχεία, προκειμένου να μην δώσουμε την πραγματική μας εικόνα!»



Ως προς την οικονομική διάσταση του θέματος, τα στοιχεία που ανέφερε ο κύριος Ιαβέρης, είναι επίσης συγκλονιστικά και αμείλικτα, αφού όπως ανέφερε, «το ετήσιος κόστος των νεκρών είναι 9 δις, όσο ήταν το κόστος των Ολυμπιακών Αγώνων ή όσο είναι το 1/20 του εθνικού ακαθαρίστου εθνικού προϊόντος μας!»

Κατά την γνώμη του, αυτό που μπορεί να αναστρέψει την πορεία αυτή, είναι αφ’ ενός μεν «να αντιληφθεί ο κάθε ένας μας, για τον ίδιο και την οικογένειά του, ότι μπορεί να κλείσει το σπίτι του σε κλάσματα του δευτερολέπτου από μία ανοησία, βγαίνοντας στον δρόμο, θεωρώντας την οδήγηση ως κάτι εύκολο και ακίνδυνο!», αφ’ ετέρου δε, «ήδη από την γέννησή του παιδιού να εκπαιδεύεται με το σωστό παράδειγμα που θα του δίνουν από το περιβάλλον κι όχι αργότερα στο σχολείο, που τότε μπορεί να είναι ήδη αργά!».




«Χρήση υβριδικών οχημάτων, για μηδενικές εκπομπές ρύπων!»



Από την πλευρά του ο κύριος Κωνσταντίνος Μαντές, έκανε μία σειρά από αναφορές σε θέματα που αφορούν:

1. την σχέση ασφάλειας και νέων τεχνολογιών στην αυτοκίνηση. Συγκεκριμένα, για την σχέση των τηλεπικοινωνιών με την οδική ασφάλεια, που προφανώς αφορά την χρήση και δη την εσφαλμένη, του κινητού κατά την οδήγηση, από την οποία όπως δήλωσε, είναι η βασική αιτία πρόκλησης του 30% των τροχαίων συμβάντων, αφού προκαλεί διάσπαση καταλυτικής προσοχής! Επίσης, αναφέρθηκε στην τηλεματική, δια της οποίας μπορούν οι οδηγοί να ενημερώνονται για ό,τι επικίνδυνο υπάρχει στους οδικούς άξονες, ώστε να αποφεύγεται ή έστω να ελαττώνεται η όποια πιθανότητα πρόκλησης τροχαίων συμβάντων. &

2. την προστασία του περιβάλλοντος από τα αρνητικά παρεπόμενα της αυτοκίνησης, με την χρήση των νέων τεχνολογιών, όπως είναι η πλήρης αποδοτική και οικονομική εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης με χρήση ηλιακής ενέργειας. Επίσης, αναφέρθηκε και ως δυναμικής εφαρμογής λύση η χρήση υβριδικών οχημάτων, για μηδενικής εκπομπής ρύπων.




«Η GM θα έχει στην αγορά οκτώ υβριδικά μοντέλα έως το 2008»



Από την τοποθέτηση του Τάσου Αραμπατζή, αναφέρθηκε στη σημαντική είδηση, ότι «…H General Motors έχει δεσμευτεί να προσφέρει διεθνώς βιώσιμες εναλλακτικές φιλοπεριβαλλοντικές – οικολογικές λύσεις μεταφορών και ότι για τον λόγω αυτό, η GM παρουσίασε την παγκόσμια σειρά μοντέλων της με εναλλακτικά συστήματα παραγωγής ισχύος στο Michelin Challenge Bibendum 2007, στη Σαγκάη (Κίνα).».



[σ.σ.: Το Challenge Bibendum είναι ένα διεθνές forum, όπου κατασκευαστές οχημάτων, πολιτικοί, Μ.Μ.Ε. και λοιποί εμπλεκόμενοι φορείς συζητούν το μέλλον των βιώσιμων μέσων μεταφοράς και παρουσιάζουν τρέχουσες και μελλοντικές τεχνολογίες οχημάτων.]



Επίσης, εξήγησε ότι «…η GM επενδύει παγκοσμίως σε μία σειρά τεχνολογιών, που μεταξύ αυτών, είναι προηγμένοι κινητήρες, κιβώτια και βιοκαύσιμα, επειδή καμία μεμονωμένη τεχνολογία δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τα θέματα ενέργειας και περιβάλλοντος στον κόσμο.» και ότι «… με τη κίνησή της αυτή η GM υπογραμμίζει τον παγκοσμίως ηγετικό ρόλο της στη χρήση ποικίλων τεχνολογικών στρατηγικών για τη μείωση της εξάρτησης από το πετρέλαιο, τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και την αύξηση της απόδοσης καυσίμου.».



Πιο συγκεκριμένα, «…Στον υβριδικό τομέα, η GM παρουσιάζει τέσσερα νέα οχήματα, μεταξύ των οποίων, τα πρώτα στον κόσμο υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα δύο προγραμμάτων λειτουργίας [2-mode] και έως το τέλος του 2008, η GM θα έχει στην αγορά οκτώ υβριδικά μοντέλα. Ακόμη ένα βασικό στοιχείο της εν λόγω δέσμευσης της GM, είναι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων με συστήματα αύξησης αυτονομίας. Στο σχέδιο αυτό εντάσσεται και η πρωτοποριακή αρχιτεκτονική E-Flex, με την οποία η GM διαφέρει έναντι των συμβατικών υβριδικών στο ότι η πρόσθετη κινητήρια μονάδα βενζίνης, diesel ή κυψελών καυσίμου, δεν είναι συνδεδεμένη στους τροχούς, αλλά, βρίσκεται στο αυτοκίνητο για να παράγει πρόσθετο ηλεκτρισμό με σκοπό τη φόρτιση της μπαταρίας και την αύξηση της αυτονομίας, όταν κρίνεται απαραίτητο.».




«Το νέο CITROËN C-1 Folli Follie για τους λάτρεις του chic»



Από την πλευρά της η κυρία Κορίνα Βαλυράκη, συνεχίζοντας στο θέμα των νέων φιλοπεριβαλλοντικών & οικολογικών τεχνολογιών στην αυτοκίνηση, αναφέρθηκε στην ήδη εφαρμοσμένη στα Ι.Χ. οχήματα, νέα οικολογική και πρωτοποριακή τεχνολογία και συγκεκριμένα στο C-Cactus και στο ιδιαίτερο C-1 Folli-Follie.



Όπως είπε η κυρία Βαλυράκη, «…το C-Cactus είναι ένα οικολογικό αυτοκίνητο, που αποτελείται από ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό ανακυκλωμένων, αλλά και ανακυκλώσιμων υλικών και όπως και το φυτό από το οποίο πήρε και το όνομά του, καταναλώνει ελάχιστα, αφού χάρη στο υβριδικό σύστημα κίνησης HDi, καταναλώνει μόνο 2.9 l/100 km, επιτυγχάνοντας τιμές εκπομπών CO2, που φτάνουν τα 78 g/km! …».



Ωστόσο, διευκρίνισε μεταξύ άλλων, ότι «… το C-Cactus παραμένει στα ίδια επίπεδα τιμής με ένα μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο, αφού το κόστος παραγωγής του είναι χαμηλό. Αυτό,» εξήγησε, «… οφείλεται -κυρίως- στην χρήση νέων υλικών, αλλά και στην εφαρμογή μίας πιο εκλογικευμένης διαδικασίας σχεδιασμού, με τη χρήση λιγότερων εξαρτημάτων.». Όπως ανέφερε παραδειγματικά «…στην κατασκευή του εσωτερικού έχουν χρησιμοποιηθεί κάτι παραπάνω από 200 εξαρτήματα, τα μισά σχεδόν από όσα απαιτούνται σε ένα αντίστοιχου μεγέθους συμβατικό hatchback. …».



Επίσης, η κυρία Βαλυράκη, αναφέρθηκε στην πρωτότυπη, όσο και ασυνήθιστη συνεργασία της CITROËN με την εταιρεία Folli Follie και



Στο προϊόν αυτής της συνεργασίας, το “κάτι σαν κόσμημα” CITROËN C-1 Collection Folli Follie.



Όπως είπε η κυρία Βαλυράκη, «… το νέο CITROËN C-1 Folli Follie προσφέρει ένα αυτοκίνητο με υψηλή αισθητική για τους λάτρεις του chic, με σχεδιαστικές πινελιές εμπνευσμένες από την κομψότητα του στυλ της Folli Follie. …».

Η Εκπομπή «Eν Κινήσει», θα οδηγήσει το μοντέρνο, αυτό “αυτοκίνητο… κόσμημα” των δρόμων με την ξεχωριστή προσωπικότητά του, ώστε να παρουσιάσει μία πληρέστερη εικόνα του.




«Το Site Auto 24 έχει ήδη 88.000 μοναδικούς χρήστες»



Ως γνωστόν, ο χώρος του αυτοκίνητου κυριαρχεί στην ζωή μας και μαζί του και ο ειδικός Τύπος. Για την εκπομπή «Eν Κινήσει», οι συνάδελφοι δημοσιογράφοι & τα μέσα του “χώρου” που εκπροσωπούν θεωρούνται συνεργάτες και αρωγοί της.



Ως εκ τούτου, ο λόγος θα δίνεται σε αυτούς ώστε να ακούμε τις δικές τους ειδικές απόψεις, αλλά και θέματα που μας ενδιαφέρουν.



Έτσι, καλέσαμε τον συνάδελφο δημοσιογράφο, κύριο Διονύση Ματιάτο από το “AUTO24.gr”, ο οποίος έκανε μία παρουσίαση του εν λόγω Site.



Όπως ανέφερε, «… το “AUTO 24” είναι ένα σχετικά νέο Site που εμφανίστηκε πριν από περίπου ενάμιση χρόνο, παρέχοντας δωρεάν ειδήσεις και ενημέρωση για γενικά και εξειδικευμένα θέματα που αφορούν την αυτοκίνηση [νέα αγοράς – test drives – οδηγό αγοράς – νέα των εταιρειών – νέες ειδήσεις –κ.ά.], με εξέχουσες υπηρεσίες τις συγκρίσεις μοντέλων με τεράστια ποσότητα δεδομένων & το Auto-24 Club για την εγγραφή μελών με video και φωτογραφιών των φίλων του Site. …».

Επίσης, αναφέρθηκε και στην γλώσσα των αριθμών, που «… σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, το Site Auto 24 έχει ήδη 88.000 μοναδικούς χρήστες και 1 εκ. page views …».



Όσον αφορά το Site Auto 24, θα πρέπει να το ευχαριστήσουμε, αφού ήδη μετά την πρώτη εκπομπή, έχει κάνει ειδική αναφορά στην εκπομπή μας και το σχετικό δελτίο Τύπου στην εξής διεύθυνση: «http://www.auto24.gr/html/ent/681/ent.25681.asp».



Η εκπομπή «Eν Κινήσει», προτείνει ανεπιφύλακτα την επίσκεψή σας στο εν λόγω Site, γιατί το auto24.gr ήρθε και… καταπίνει χιλιόμετρα!

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα