Έτοιμη για την Βαλένθια

Έτοιμη για την Βαλένθια
chevrolet

Η αγωνιστική μάδα της Chevrolet είναι έτοιμη για την Βαλένθια μετά τις επιτυχυμένες δοκιμές

Μετά από δύο αγώνες στην Αμερική, το WTCC ταξιδεύει τώρα στη Γηραιά Ήπειρο για 16 αγώνες μέσα σε οκτώ Σαββατοκύριακα, στους οποίους θα δούμε τα Chevrolet Lacetti σε δράση στην Ισπανία, Γαλλία, Δημοκρατία της Τσεχίας, Πορτογαλία, Βρετανία, Γερμανία και κατ’ εξαίρεση δύο φορές στην Ιταλία, από τότε που ο Σουηδικός γύρος της Anderstorp αντικαταστάθηκε από έναν δεύτερο, Ιταλικό αγώνα στην Imola. Ωστόσο, ο αγώνας της Imola – όπως έγινε και το 2005 – θα πραγματοποιηθεί με το όνομα ‘Αγώνας του San Marino’.



Το διάλειμμα πέντε εβδομάδων από το πρώτο τερματισμό του Lacetti στο πόντιουμ στην Puebla έχει χρησιμοποιηθεί για περαιτέρω βελτίωση του Chevrolet, τόσο σε ιδιωτικές δοκιμές, όσο και σε κεντρικά οργανωμένες ομαδικές δοκιμές.



Στην πρώτη από αυτές, που πραγματοποιήθηκε στη Βαλένθια, ο Alain Menu σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο από όλους τους συμμετέχοντες, ενώ ο Rob Huff πέτυχε το ίδιο, την πρώτη μέρα της δεύτερης ομαδικής δοκιμής στο Oschersleben την περασμένη εβδομάδα.



Τη δεύτερη μέρα στη Γερμανία, ο Nicola Larini σημείωσε το δεύτερο ταχύτερο γύρο. Όπως είναι αναμενόμενο, οι Menu, Huff και Larini, ετοιμάζονται με πρωτοφανές πάθος και ενθουσιασμό να γράψουν νέες επιτυχίες στην Ισπανία.




Δηλώσεις



Nicola Larini: ”
Η διήμερη δοκιμή στο Oschersleben ήταν εξαιρετικά προσοδοφόρα. Ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη γιατί έπρεπε να ελέγξουμε κάποιες ρυθμίσεις πάνω στις οποίες είχαμε πειραματιστεί στο Guadix. Τίποτα πολύ σημαντικό.

Σ’ αυτό το στάδιο εξέλιξης του αυτοκινήτου δουλεύεις με μικροπράματα, αλλά συνολικά, αυτές οι λεπτομέρειες, κάνουν τη διαφορά και σε ένα πρωτάθλημα τόσο ανταγωνιστικό όπως το WTCC, η όποια βελτίωση είναι ευπρόσδεκτη. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη δουλειά που κάναμε τους τελευταίους μήνες. Πραγματικά, δουλέψαμε σκληρά προς τη σωστή κατεύθυνση.

Στο Oschersleben, είχα τον ταχύτερο γύρο μέχρι το τέλος της δοκιμής, όταν με νίκησε ένας αντίπαλος για ένα δέκατο του δευτερολέπτου. Οι χρόνοι των γύρων δεν σημαίνουν πολλά σε τέτοιες δοκιμές, καθώς ποτέ δεν ξέρεις με ποια διάταξη τρέχουν τα αυτοκίνητα, αλλά τουλάχιστον είναι μία θετική ένδειξη.

Πηγαίνουμε στη Βαλένθια με αυτοπεποίθηση, αν και φέτος είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε την όποια πρόβλεψη. Επειδή όμως ήμασταν ανταγωνιστική στην Puebla, όπου το υψόμετρο ήταν σαφές μειονέκτημα, δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην είμαστε εντάξει σε μια πίστα όπως της Βαλένθια

“.



Rob Huff: ”
Οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά αυτή την εβδομάδα και καταφέραμε να ολοκληρώσουμε όλη τη λίστα των στόχων που είχαμε θέσει. Το αυτοκίνητο είναι πολύ γρήγορο και εύκολο στην οδήγηση σε τμήματα με στροφές, πραγματικά ευοίωνο για πολλές πίστες που θα επισκεφθούμε αργότερα μέσα στη σεζόν.

Όπως ο Nic και ο Alain ασφαλώς ανυπομονώ και εγώ να αρχίσουμε πάλι τους αγώνες, κυρίως τώρα που έχουμε ένα αυτοκίνητο, που είναι πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη χρονιά σε αυτό το στάδιο εξέλιξης. Πέρσι, βέβαια, ήρθαμε στην Ευρώπη με μια νίκη, επομένως θα είναι ωραίο να το επαναλάβουμε

“.



Alain Menu: ”
Όλες οι δοκιμές μας, από τότε που επιστρέψαμε από την Puebla πήγαν πολύ καλά, αν και πάντα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν συγκρίνουμε τους χρόνους μας με των άλλων αντιπάλων, γιατί ποτέ κανείς δεν ξέρει κατά πόσον κρύβουν ή όχι τις πραγματικές τους δυνατότητες παίζοντας ένα παιχνίδι εντυπώσεων. Με αυτό το δεδομένο, θα είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί στη Βαλένθια και ένας τερματισμός στο πόντιουμ είναι πολύ πιθανός, ενδεχομένως, ακόμα περισσότερο“.



Mark Busfield: ”
Ήταν μία πολύ φορτωμένη εβδομάδα, με την ομάδα δοκιμών σε δράση στη Γερμανία και τον εξοπλισμό να επιστρέφει δια θαλάσσης από το Μεξικό. Αυτό σημαίνει ότι η ομάδα είχε μόνο πέντε ημέρες για να ετοιμάσει εκ νέου τα τρία αγωνιστικά αυτοκίνητα. Όπως πάντα, στον πρώτο Ευρωπαϊκό αγώνα της χρονιάς, θα έχουμε μια έξτρα δοκιμαστική περίοδο την Παρασκευή. Από όσα βλέπουμε στις δοκιμές, το σετάρισμα της ανάρτησης πηγαίνει πολύ καλά, γι’ αυτό και ανυπομονούμε να ξαναμπούμε στον αγωνιστικό στίβο“.



Eric Nθve: ”
Αρχίσαμε να μαζεύουμε βαθμούς του WTCC στο Μεξικό με το πρώτο μας πόντιουμ της σεζόν και σκοπεύουμε να φέρνουμε πλέον τέτοια αποτελέσματα στους προσεχείς αγώνες. Οι πρόσφατες δοκιμές σε Ισπανία και Γερμανία αποδεικνύουν ότι είμαστε πιο ανταγωνιστικοί από ποτέ, ενώ και οι τρεις οδηγοί ανυπομονούν να κατακτήσουν την πρώτη τους νίκη το 2008 για τη Chevrolet το ταχύτερο δυνατόν.

Στη Βαλένθια, θα υποδεχτούμε επίσης δύο νέους κατασκευαστές στους κόλπους του θεσμού, κάτι που δηλώνει σαφώς τη σημασία του WTCC σαν ένα εργαλείο του μάρκετινγκ για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων τουρισμού.

Όπως πάντα στην Ευρώπη, η Chevrolet θα φιλοξενήσει αρκετούς προσκεκλημένους μέσω του δικτύου διανομέων της, ενώ θα έχουμε και αρκετούς επισκέπτες από την Κορέα. Το WTCC σίγουρα κερδίζει έδαφος και είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε ότι η Chevrolet παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε ένα πρωτάθλημα που γίνεται ολοένα και πιο ισχυρό

“.




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΒΑΛΕΝΘΙΑ (Ώρα Ελλάδας)



Παρασκευή, 16 Μαΐου 2008 16.00-16.30 Δοκιμαστικά



Σάββατο, 17 Μαΐου 2008 09.30-10.00 Ελεύθερες Δοκιμές 1 12.30-13.00 Ελεύθερες Δοκιμές 2 16.00-16.30 Προκριματικά



Κυριακή, 18 Μαΐου 2008 10.00-10.15 Προθέρμανση 13.05-13.30 Αγώνας 1 (13 γύροι = 52.065kms) (Εκκίνηση εν κινήσει) 16.50-17.15 Αγώνας 2 (13 γύροι = 52.065kms) (Εκκίνηση από στάση)




ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΔΗΓΩΝ ΣΤΟ 2008 WTCC (Μετά από 4 από τους 24 αγώνες)



1. R Rydell (SEAT), 26 βαθμοί 2. G Tarquini (SEAT), 24 βαθμοί 3. Y Muller (SEAT), 22 βαθμοί 4. J Genι (SEAT), 15 βαθμοί 5. A Priaulx (BMW), 14 βαθμοί 6. T Monteiro (SEAT), 12 βαθμοί 7. J Mόller (BMW), 11 βαθμοί 8. T Coronel (SEAT), 10 βαθμοί 9. F Porteiro (BMW), 9 βαθμοί 10. N Larini (Chevrolet), 6 βαθμοί 11. A Farfus (BMW), 3 βαθμοί 12. A Menu (Chevrolet), 3 βαθμοί 13. O Tielemans (BMW), 1 βαθμός.




ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΣΤΟ 2008 WTCC (Μετά από 4 από τους 24 αγώνες)



1. SEAT, 69 βαθμοί 2. BMW, 40 βαθμοί 3. Chevrolet, 28 βαθμοί 4. Honda 0 βαθμοί.




ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΛΕΝΘΙΑ



1. R Rydell, 56kgs;2. J Genι, 40kgs 3. G Tarquini, 39kgs 4. Y Muller, 32kgs 5. T Monteiro, 32kgs 6. J M Pιrez-Aicart, 30kgs 7. A Lvov, 30kgs 8. A Smetsky, 30kgs 9. T Coronel, 20kg 10. A Priaulx, 14kg 11. J Mόller, 11kgs 12. F Porteiro, 9kgs 13. N Larini, 6kgs 14. A Farfus, 3kgs 15. A Menu, 3kgs 16. O Tielemans, 1kg.




ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ WTCC ΤΗΣ ΒΑΛΕΝΘΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ



Στην Ευρώπη, η προθέρμανση και ο δεύτερος αγώνας θα μεταδοθούν ζωντανά από το Eurosport International. Ο πρώτος αγώνας θα μεταδοθεί ζωντανά από το Eurosport 2, ενώ τα προκριματικά και η προθέρμανση θα μεταδοθούν σε μαγνητοσκόπηση.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα