Ευρωπαϊκή πρεμιέρα για το Mitsubishi Concept AR και δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες

Ευρωπαϊκή πρεμιέρα για το Mitsubishi Concept AR και δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες

Το Mitsubishi Concept AR (“Active Runabout”) είναι ένα συμπαγές υβριδικό όχημα που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των αρχιτεκτονικών MPV και SUV.

Tο Concept AR αντιπροσωπεύει ένα ξεχωριστό μείγμα σχεδίασης και τεχνολογιών – αρχιτεκτονική SUV / MPV, ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης BSG,... – που θα δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες από τους επισκέπτες της 92ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου / Μοτοσικλέτας των Βρυξελών, η οποία ανοίγει σήμερα τις πύλες της στο κοινό.

Το Concept AR χρησιμοποιεί ένα ελαφρύ, ήπιο υβριδικό σύστημα Belt Start Generator που περιλαμβάνει έναν μειωμένου κυβισμού 3-κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο MIVEC κινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.100 κυβ. εκ., τον ηλεκτροκινητήρα του BSG, την μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και έναν αερόψυκτο μετασχηματιστή DC-DC.

Πέρα από το στιβαρό, σπορτίφ στυλ και το ευέλικτο σύστημα καθισμάτων του, το Concept AR υιοθετεί πλείστες προηγμένες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας της Mitsubishi Motors που βασίζονται σε συστήματα πληροφορικής επόμενης γενιάς.

Μεταξύ αυτών είναι ένα σύστημα ανίχνευσης κινδύνου το οποίο ενεργοποιεί τις αντίστοιχες λειτουργίες ασφάλειας και ένα σύστημα έγκαιρης ανίχνευσης βλάβης / δυσλειτουργίας που προειδοποιεί τον οδηγό για τις απαιτούμενες επισκευές ή άλλες εργασίες συντήρησης.

Ελεύθερη & δημιουργική σχεδίαση εξωτερικού

Το Mitsubishi Concept AR (“Active Runabout”) είναι ένα συμπαγές όχημα που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των αρχιτεκτονικών MPV και SUV.

Τα υπερμεγέθη ελαστικά χαρίζουν στο αμάξωμα ‘ύψος’ ενώ οι τεράστιες προστατευτικές ποδιές παραπέμπουν στην ευελιξία παντός εδάφους, την ευστάθεια και το σφρίγος ενός SUV.

Άλλα στυλιστικά στοιχεία που συμβάλλουν στη φρέσκια και ξεχωριστή σχεδίαση του Concept AR είναι η εμπρός μάσκα με το έμβλημα των τριών διαμαντιών και οι περίτεχνοι αεραγωγοί στις πίσω κολόνες που συμβάλλουν στη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης.

Χαλαρωτικό περιβάλλον στο εσωτερικό

Στο εσωτερικό, το Concept AR κυριολεκτικά αγκαλιάζει τους επιβάτες με απαλούς τόνους χωρίς περιττά στοιχεία, όπου τα πάντα συμβάλλουν στη δημιουργία μιας χαλαρής ατμόσφαιρας.

Με κύριο χαρακτηριστικό τις μαλακές και στρογγυλεμένες επιφάνειες, η ευρύχωρη καμπίνα προσφέρει τρεις διαφορετικές διατάξεις καθισμάτων που παρέχουν ευρυχωρία για έξι επιβάτες ή τέσσερις επιβάτες με μεγάλο χώρο αποσκευών ή ένα τεράστιο κοινό χώρο για τους επιβάτες της 2ης και 3ης σειράς όταν τα καθίσματα ρυθμίζονται σε αντικριστή διάταξη.

Πέρα από την παραδοσιακή ευέλικτη διάταξη καθισμάτων MPV, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε επίσης στην επίτευξη ατομικής ευρυχωρίας και στην απόσταση μεταξύ των επιβατών. Ένας επιβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει τον Η/Υ τύπου ταμπλέτας από τη θήκη της στο πλάι της καμπίνας και να συνδεθεί με τον έξω κόσμο μέσω internet ή να ελέγξει τα email του και άλλες προσωπικές πληροφορίες.

Συνδυαζόμενο με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, το σχετικά μακρύ μεταξόνιο διαμορφώνει μία ευρύχωρη και φωτεινή καμπίνα. Αυτή η αίσθηση ενισχύεται από την ελαφρώς τοξοειδή οροφή Crystal Lighted Roof από το κέντρο της οποίας έμμεσος φωτισμός δημιουργεί μία άλλη διάσταση.

Στην αίσθηση ηρεμίας της καμπίνας συντελούν τα ελαφριά ρεύματα αέρα και άλλοι ήχοι που αναδύονται από σχισμές στις εσωτερικές επενδύσεις. Με αποσπώμενες ποτηροθήκες και μία διεπαφή τύπου ταμπλέτας, αυτή η πρωτοποριακή σχεδίαση εσωτερικού συνδυάζει τις ευκολίες με την άνεση.

Lightweight + Mild Hybrid System

Το Concept AR χρησιμοποιεί ένα ελαφρύ ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης τύπου Belt Start Generator (BSG) που περιλαμβάνει ένα μειωμένου κυβισμού   3-κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο MIVEC κινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.100 κυβ. εκ. σε συνδυασμό με τον χαμηλής ισχύος ηλεκτροκινητήρα του BSG.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 48B που τοποθετείται πίσω και ο αερόψυκτος μετασχηματιστής DC-DC συνεργάζονται για άμεση επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από idle-stop (αυτόματο σβήσιμο του κινητήρα) αλλά και για να ενισχύσουν τη ροπή κατά την επιτάχυνση. Ο ηλεκτροκινητήρας χρησιμοποιείται για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας κατά τη διάρκεια αναγεννητικής πέδησης και για τη λειτουργία του συμπιεστή A/C όταν ο κινητήρας σβήνει. Με τον τρόπο αυτό, εξοικονομείται περισσότερο καύσιμο και ταυτόχρονα διασφαλίζεται μία αξιόπιστη και απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Στη φάση εξέλιξής του, το Concept AR υποβλήθηκε σε διεξοδικό πρόγραμμα μείωσης βάρους από τον κινητήρα και το υβριδικό σύστημα σε συνδυασμό με την εκτενή χρήση πάνελ από ατσάλι υψηλής αντοχής ήδη γνωστά στα τελευταία προϊόντα της Mitsubishi Motors (New Outlander, New Space Star,...). Επίσης ελαφρά δομικά υλικά τοποθετήθηκαν σε στρατηγικές θέσεις. Η ίδια φιλοσοφία μείωσης βάρους εφαρμόστηκε και στo λιτό ταμπλό, τα καθίσματα ακόμα και στην ταπετσαρία τους. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική μείωση της κατανάλωσης και η αισθητά μεγαλύτερη άνεση στην οδηγική εμπειρία.

Τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας

Το Concept AR εφοδιάζεται με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας της Mitsubishi Motors που βασίζονται στα συστήματα πληροφορικής επόμενης γενιάς.

Τα συστήματα αυτά συνεργάζονται μεταξύ τους  για να προβλέψουν και να προειδοποιήσουν τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις και για να ενεργοποιήσουν λειτουργίες ασφάλειας γρήγορα και με ακρίβεια.

Περιλαμβάνουν:

• Rearward Blind Spot Vehicle Warning

• Driving Safety Support System (DSSS)

• Auto Hi-beam (Αυτόματη Μεγάλη Σκάλα Φώτων)

• Unintentional Vehicle Move Off Control (Έλεγχος Κίνησης του Οχήματος Παρουσία Εμποδίου Εμπρός)

• Forward Collision Mitigation Braking (FCM)

• Lane Departure Warning (LDW)

• Adaptive Cruise Control (ACC)

SHARE:

24Media Network