Fiat Bravo 1.6 Multijet

Fiat Bravo 1.6 Multijet
bravomj6208small

Το Fiat Bravo προσθέτει στην γκάμα του έναν νέο ανταγωνιστικό diesel κινητήρα! (105-120 hp)

Οι αριθμοί πωλήσεων είναι η καλύτερη απόδειξη: περισσότερα από 90.000 αυτοκίνητα διατέθηκαν στην Ευρωπαϊκή ζώνη κατά τη διάρκεια του 2007 (έναντι του στόχου πωλήσεων που ήταν 70.000) και 120.000 παραγγελίες τοποθετήθηκαν, εκ των οποίων περισσότερες από το 60% ήταν από το εξωτερικό.



Τα εμπορικά αυτά αποτελέσματα μάλιστα γίνονται ακόμη πιο ενδιαφέροντα, αν αναλογιστούμε ότι η κατεύθυνση των Ευρωπαίων καταναλωτών κινήθηκε στις ακριβότερες εκδόσεις του μοντέλου: 35% των πελατών επέλεξαν τις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού (Emotion και Sport), 60% προτίμησαν την έκδοση Dynamic, ενώ το 55% των επιλογών ήταν με τον κινητήρα 1.9 Multijet (120 ίπποι).



Βλέπουμε δηλαδή χαρακτηριστικά, ότι το Fiat Bravo δεν πέτυχε απλά τους στόχους του, αλλά τους ξεπέρασε και τους αύξησε σημαντικά.



Οι άνθρωποι που το αγόρασαν είναι νεότεροι από το μέσο όρο ηλικίας που προτιμάει το συγκεκριμένο segment -δυναμικοί, ενδιαφέρονται για το στιλ και αναζητούν τις επιδόσεις και το χαρακτήρα που μόνο ένα ιταλικό αυτοκίνητο μπορεί να πετύχει, αλλά χωρίς να χάνουν σε λειτουργικότητα και πρακτικότητα.



Άλλωστε οι πελάτες του Bravo δηλώνουν εξαιρετικά ενθουσιασμένοι με την ποιότητα του αυτοκινήτου.




Νέος κινητήρας

Παρόλα αυτά, η επιτυχία ενός αυτοκινήτου πρέπει να αντιμετωπίσει τη σκληρότερη όλων των δοκιμασιών: το χρόνο. Γι’ αυτό άλλωστε μια σειρά σημαντικών νέων χαρακτηριστικών ενσωματώνονται, με καθήκον να απαντήσουν πλήρως στις νέες απαιτήσεις των πελατών μας.



Και οι νέες προσθήκες στο Fiat Bravo εκπροσωπούνται σήμερα από έναν ακόμη νέο κινητήρα: τον 16βάλβιδο 1.6 Multijet. Multijet και πολυβάλβιδος – μια μονάδα τελευταίας γενιάς των turbo diesel που επιβεβαιώνει εμφαντικά την αδιαμφισβήτητη πρωτοκαθεδρία της Fiat στην τεχνολογία, το σχεδιασμό και την εξέλιξη των κινητήρων ντίζελ.



Διαθέσιμος σε δυο εκδόσεις (με 105 ή 120 ίππους, εκ των οποίων ο πρώτος θα είναι διαθέσιμος στην αγορά από τον Ιανουάριο και ο δεύτερος από τον Μάρτιο), ο ολοκαίνουργιος 1.6 ολοκληρώνει τη γκάμα κινητήρων από τη FPT (Fiat Powertrain Technologies) που περιλαμβάνει επίσης κινητήρες χωρητικότητας 1.3, 1.9 και 2.4 λίτρων.



Ο νέος κινητήρας είναι ο ιδανικός συνδυασμός της εξαιρετικά επιτυχημένης τεχνολογίας Multijet και πολλών άλλων πλεονεκτημάτων της φιλοσοφίας “downsizing”, που είδαμε και στους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης 1,4 λίτρων, με 120 ή 150 ίππους.



Και είναι η ιδανική λύση αν θέλει κανείς να πετύχει τη σωστή ισορροπία μεταξύ του σεβασμού του περιβάλλοντος και του χαμηλού κόστους χρήσης, χωρίς να περιορίσει τη δύναμη και την ελαστικότητα, που προσφέρουν αληθινή οδηγική ευχαρίστηση.




Πλεονεκτήματα κινητήρα

Συγκρινόμενο με τον γνωστό κινητήρα 1.9 Multijet των 120 ίππων, ο 1.6 Multijet αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα εμπρός, με ιδιαίτερα πλεονεκτήματα:



– η ροπή βελτιώνεται κατά περίπου 25% (300 Nm στις 1500 στροφές) και η κατανάλωση μειώνεται κατά 8% στον κύκλο NEDC)



– η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 10,5 δλ., ενώ στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η σχέση είναι περίπου 4 δλ. χαμηλότερη



– η «ακουστική άνεση» βελτιώθηκε, με τα επίπεδα θορύβου να μειώνονται κατά 5%



Επίσης με τον 1.6 Multijet το Fiat Bravo επιτυγχάνει κάποια αξιοθαύμαστα ρεκόρ στην κατηγορία του:



– είναι το πρώτο αυτοκίνητο με προδιαγραφές Euro5 που προηγείται των νόμιμων ορίων και έχει τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών HCNOx στην κατηγορία του



– είναι ένα από τα πολύ λίγα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας ισχύος που διατίθεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και στις δυο εκδόσεις του



– έχει την υψηλότερη ροπή (σε σχέση με τον κυβισμό του) στην κατηγορία μέχρι τους 200 ίππους



– η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από εξαιρετικά χαμηλές στροφές: μόλις στις στροφές 1500 είναι διαθέσιμα 290 Nm και 300 Nm στις εκδόσεις των 105 ίππων και 120 ίππων αντίστοιχα



– είναι το μόνο αυτοκίνητο με διαστήματα service ανά 35,000 χλμ., μειώνοντας τα βασικά κόστη κατά 25%




1.6 Multijet

Ο νέος κινητήρας 1.6 Multijet ανήκει στη δεύτερη γενιά των πολυβάλβιδων υπερτροφοδοτούμενων πετρελαιοκινητήρων Multijet, έχει 4 κυλίνδρους εν σειρά, 16 βαλβίδες και χωρητικότητα 1598 κ.εκ. Δυο διαφορετικοί κινητήρες θα παραχθούν: ο πρώτος με 105 ίππους στις 4000 στροφές και ροπή 290 Nm στις 1500 στροφές, ο δεύτερος με 120 ίππους στις 4000 στροφές και ροπή 300 Nm στις 1500 στροφές.



Ο κινητήρας είναι υπερτροφοδοτούμενος, ηλεκτρονικά ελεγχόμενος με υπερσυμπιεστή σταθερής γεωμετρίας (στην έκδοση των 105 ίππων) ή μεταβλητής γεωμετρίας (στην έκδοση των 120 ίππων).



Παράλληλα με τις εξαιρετικές επιδόσεις και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, μια βασική προτεραιότητα των μηχανολόγων ήταν τα χαμηλά επίπεδα εκπομπών ρύπων, προτεραιότητα που αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της Fiat. Έτσι, ο 1.6 Multijet πετυχαίνει εκπομπές CO2 μικρότερες από 120 γρ./χλμ.



Παράλληλα, ο 1.6 Multijet είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής της κατηγορίας του στη μείωση θορύβου. Σε σύγκριση με το Bravo 1.9 Multijet, ο 1.6 Multijet βελτιώνει τα επίπεδα θορύβου κατά 5% στα 130 χλμ./ώρα.



Κι επειδή η πρόοδος είναι γραμμένη στο DNA της Fiat, το 6τάχυτο κιβώτιο Dual Logic θα παρουσιαστεί στην έκδοση των 120 ίππων πριν το καλοκαίρι, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την οδηγική άνεση, ειδικά σε συνθήκες κυκλοφοριακής φόρτισης.




Τεχνικά Χαρακτηριστικά


Κινητήρας 1.6 Multijet 16v 105 HP
Χωριτικότητα (κ.εκ.) 1589
Κύλινδροι/διάταξη 4 εν σειρά
Ισχύς (ίπποι) 105
Σ.α.λ. 4000
Ροπή (kgm) 29,5
Σ.α.λ. 1500
Μετάδοση Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Ανάρτηση
Εμπρός Γόνατα MacPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
Διαστάσεις και Βάρη
Μήκος x Πλάτος x Μήκος (mm) 4336 x 1792 x 1489
Μεταξόνιο (mm) 2600
Χώρος αποσκευών (dm3) 400
Φρένα
Εμπρός Δίσκοι
Πίσω Δίσκοι





Κινητήρας 1.6 Multijet 16v 120 HP
Χωριτικότητα (κ.εκ.) 1589
Κύλινδροι/διάταξη 4 εν σειρά
Ισχύς (ίπποι) 120
Σ.α.λ. 4000
Ροπή (kgm) 30,5
Σ.α.λ. 1500
Μετάδοση Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Ανάρτηση
Εμπρός Γόνατα MacPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
Διαστάσεις και Βάρη
Μήκος x Πλάτος x Μήκος (mm) 4336 x 1792 x 1489
Μεταξόνιο (mm) 2600
Χώρος αποσκευών (dm3) 400
Φρένα
Εμπρός Δίσκοι
Πίσω Δίσκοι






Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα