Grand Prix – Νίρμπουργκρινγκ

Grand Prix – Νίρμπουργκρινγκ
Μίλαν

Ο Κάσπερ Άντερσεν δεν τα κατάφερε με το ερυθρόλευκο μονοθέσιο ούτε στο Νίρμπουργκρινγκ

Μίλαν και Αιντχόβεν μοιράστηκαν τις νίκες, που θα μπορούσε να είχε διεκδικήσει ακόμα και η ομάδα του Ολυμπιακού, αν δεν αντιμετώπιζε προβλήματα με το κιβώτιο αλλά και την ατυχία στον δεύτερο αγώνα που έθεσε τον βασικό οδηγό της ομάδα, Κάσπερ Άντερσεν, εκτός “μάχης”.



Και στους δύο αγώνες ο Δανός οδηγός εγκατέλειψε την προσπάθειά του, ενώ ο Σταμάτης Κατσίμης, που αποτελεί τον δεύτερο οδηγό του Ολυμπιακού (rookie driver), δεν κατάφερε να κάνει δοκιμές στο rookie session εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων που εμφανίστηκαν ξαφνικά με τις αγωνιστικές άδειες.



Μιλώντας για τον αγώνα στο Νίρμπουργκρινγκ ο Σταμάτης Κατσίμης δήλωσε χαρακτηριστικά: ”
Είχαμε ένα άτυχο Σαββατοκύριακο. Ο Κάσπερ αντιμετώπισε προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων στον πρώτο αγώνα, ενώ στον δεύτερο, είχε επαφή με άλλο μονοθέσιο και εγκατέλειψε. Δυστυχώς για μένα, υπήρξε ένα πρόβλημα με τις αγωνιστικές άδειες και δεν κατάφερα να καλύψω αγωνιστικά χιλιόμετρα με το μονοθέσιο. Περιμένουμε το Βέλγιο, όπου πιστεύω ότι, τα πράγματα θα είναι καλύτερα για εμάς“.



Το ερυθρόλευκο μονοθέσιο πήρε την 12η θέση στον πρώτο αγώνα, ενώ στον δεύτερο μπορεί να ξεκίνησε πολύ δυνατά όμως δεν είχε ανάλογη συνέχεια λόγω μιας επαφής που το κράτησε πολύ πίσω.



Συγκεκριμένα στην αρχή του πρώτου αγώνα ο Κάσπερ Άντερσεν έχασε αρκετές θέσεις λίγο μετά την εκκίνηση και σαν μην έφτανε αυτό ένα μηχανικό πρόβλημα τον ανάγκασε να χάσει την επαφή με τις πρώτες θέσεις και να τερματίσει στην 12η θέση.



Την νίκη κατέκτησε η Μίλαν, αφήνοντας στην δεύτερη θέση το μονοθέσιο της Άντερλεχτ, ενώ τρίτη τερμάτισε η Γαλατάσαραϊ.



Σ’ ότι αφορά τον δεύτερο αγώνα οι προϋποθέσεις ήταν ιδανικές για τον Ολυμπιακό καθώς ξεκίνησε από την έκτη θέση.



Ο Κάσπερ Άντερσεν έκανε δυνατό ξεκίνημα κερδίζοντας δύο θέσεις και ενώ προσπαθούσε να περάσει τρίτος μια επαφή με το μονοθέσιο της Φλαμένγκο τα κατέστρεψε όλα…



Το βάθρο ήταν πολύ κοντά για τους ερυθρολεύκους όμως μετά την σύγκρουση, το εμπρός μέρος του μονοθεσίου έσπασε και ο υπόλοιπος αγώνας ήταν διαδικαστικού χαρακτήρα για τον ίδιο.



Όσο για την πρώτη θέση, η Αϊντχόφεν κατάφερε στα τελευταία λεπτά να “αρπάξει” την νίκη μέσα από τα χέρια της Ρόμα.



Η ιταλική ομάδα βρισκόταν στην πρώτη θέση μέχρι και δύο λεπτά πριν πέσει η καρό σημαία, εκμεταλλευόμενη την pole position, όμως ένας λάθος χειρισμός του πιλότου των “τζαλορόσι”, τον άφησε στην τέταρτη θέση.



Δεύτερο τερμάτισε το μονοθέσιο της Αντερλεχτ, ενώ η Γκοουάν από το Πεκίνο κατέκτησε την τρίτη θέση του αγώνα.




H κατάταξη στον 1ο αγωνα




Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος

1. Robert Doornbos AC Milan 46:13.313

2. Craig Dolby Anderlecht +6.631

3. Alessandro Pier Guidi Galatasaray +19.978

4. James Walker Rangers +23.002

5. Davide Rigon Beijing Guoan +29.603

6. Borja Garcia Sevilla FC +30.140

7. Antonio Pizzonia Corinthians +34.028

8. Tristan Gommendy FC Porto +42.546

9. Max Wissel FC Basel +43.436

10. Yelmer Buurman PSV Eindhoven +53.033

11. Andi Zuber Al Ain +53.541




Εγκαταλείψεις



Kasper Andersen Olympiacos 20 laps

Duncan Tappy Tottenham Hotspur 18 laps

Adrian Valles Liverpool 7 laps

Nelson Philippe Borussia Dortmund 3 laps

Tuka Rocha Flamengo 0 laps

Enrico Toccacelo AS Roma 0 laps

Andy Soucek Atletico Madrid 0 laps




H κατάταξη στον 2ο αγωνα



Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος


1 5 Y.Buurman PSV Einhoven 46:41.041

2 8 C.Dolby RSC Anderlecht -0.611 sec

3 12 D.Rigon Beijing Guoan -1.630

4 22 A.Toccocela AS Roma -6.574

5 16 T.Gommendy FC Porto -7.914

6 3 R.Doornbos AC Milan -8.318

7 4 A.Pier Guidi Galatasaray -8.713

8 18 B.Garcia Sevilla FC -9.060

9 15 A.Soucek Atletico Madrid -9.418

10 14 A.Pizzonia Corinthians -10.075

11 6 A.Zuber Al-Ain -1 lap

12 17 J.Walker Rangers DNF -10 laps

13 10 M.Wissel FC Basel DNF -12 laps

14 21 A.Valles Liverpool FC DNF -21 laps

15 9 K.Andersen Olympiacos DNF -23 laps

16 7 T.Rocha Flamengo DNF -24 laps

17 19 D.Tappy Tottenham Hotspur DNF -24 laps

18 11 N.Philippe Borussia Dortmund Did Not Start

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα