I love Supercars

I love Supercars
supesuper4507s

Όλα τα Supercars που θα θέλαμε να έχουμε στο γκαράζ μας, μαζεμένα σε μια σελίδα...

Ο λόγος που το αυτοκίνητο παύει να είναι ένα απλό μέσο μεταφοράς, ο λόγος που θα γυρνούσες τους δρόμους χωρίς λόγο και αιτία, απλά για να οδηγήσεις…



Στο AUTO 24 συγκεντρώσαμε για εσάς μερικά από τα πιο γρήγορα και όμορφα αυτοκίνητα που παράγονται αυτή τη στιγμή στον πλανήτη!




Lamborghini Gallardo Superleggera



Η Superleggera έχει 10 ίππους παραπάνω από την νορμάλ Gallardo, είναι όμως και 100 κιλά ελαφρύτερη, γεγονός που κατεβάζει τη συνάρτηση κιλών ανά ίππο στα 2,5. Η επιτάχυνση των 0-100 χ.α.ώ. έπεσε κατά δύο δευτερόλεπτα, οπότε απαιτούντα μόλις 3,8!



Πότε



Η νέα Lambo με το (ρομποτικό – μηχανικό) e-gear κιβώτιο ταχυτήτων υπόσχεται πολύ γρήγορες αλλαγές, χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι! Οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει, όμως θα κατασκευαστεί περιορισμένος αριθμός μοντέλων.



Τι άλλαξε;



Οι αλλαγές στο γνωστό 10κίλυνδρο με διάταξη V κινητήρα, επικεντρώθηκαν στο σύστημα εξάτμισης, στη βελτιωμένη διαχείριση του καθαρού αέρα καθώς και στην επαναχαρτογράφηση του ηλεκτρονικού εγκεφάλου. Έτσι, το μοτέρ των 4.961 κυβ. εκ., άγγιξε τους 530 ίππους στις 8.000 σ.α.λ.



Οι εκπομπές ρύπων της Superleggera εναρμονίζονται πλήρως με τη φάση EURO 4 και LEV II. Ύστερα από που παρεμβάσεις που έγιναν στα υλικά του αμαξώματος, τα κιλά από τα 1.430, μειώθηκαν στα 1.330. Η εκτεταμένη χρήση carbon fibre, επέτρεψε στους μηχανικούς της εταιρείας να βελτιώσουν αρκετά τη συνάρτηση κιλών ανά ίππο.



Αίσθηση προκαλεί το διάφανο πολυανθρακικό υλικό που παίζει το ρόλο της βιτρίνας για τον V10. Για τα μοντέλα που θα πωληθούν στις Η.Π.Α., η μείωση του βάρους περιορίστηκε στα 70 κιλά! Εκτός, από τις νέες σφυρήλατες ζάντες που πατάνε πάνω στα Pirelli P Zero Corsa, αλλαγές έχουν επέλθει και στο εσωτερικό, με νέες suede επενδύσεις και μεγαλύτερη ποικιλία χρωματικών συνδυασμών.




Mercedes – Benz SLR 722 Edition



H νέα SLR «722 Edition» έχει όλα τα στοιχεία για να χαρακτηριστεί ως ένα αυτοκίνητο πίστας. Tο ανανεωμένο supercar, είναι βελτιωμένο σε πολλά σημεία και έχει πλέον περισσότερη δύναμη, καλύτερη γεωμετρία ανάρτησης και ένα πιο σπορ εσωτερικό διάκοσμο.



Η ονομασία της νέας έκδοσης είναι δανεισμένη από το ένδοξο παρελθόν της αγωνιστικής δράσης μιας παλαιότερης SLR. Για την ακρίβεια το 1955 στη γνωστή Ιταλική διαδρομή Mille Miglia, νικητές ήταν ο Βρετανός Stirling Moss και ο συνοδηγός τους Denis Jenkinson. Το Βρετανικό πλήρωμα πήρε την πρώτη θέση με μια 300 SLR, η οποία είχε το νούμερο 722. Ούτε το συγκεκριμένο νούμερο όμως ήταν τυχαίο, διότι συμβόλιζε την ώρα εκκίνησης του αγώνα που ήταν 7:22 το απόγευμα.



Οι δύναμη που θα τρελάνει…



Το Αγγλογερμανικό supercar που θα αρχίσει να πωλείται από τις 11 Ιουλίου, είναι πιο δυνατό από πριν και κατά συνέπεια πιο γρήγορο. Οι 626 ίπποι έφτασαν τους 650, δίνοντας στην SLR 722, νέες καταιγιστικές επιδόσεις.



Mετά από τις βελτιώσεις αυτές για την επιτάχυνση των 0 – 100 η SLR 722 Edition χρειάζεται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα έναντι των 3,8 που είχε προηγουμένως. Για τα 0 – 200 το αυτοκίνητο θέλει 10,2 δευτερόλεπτα για να τα αγγίξει, ενώ η τελική ταχύτητα έχει φτάσει τα 337 χλμ./ω, δηλαδή τρία περισσότερα από την προηγούμενη έκδοση.




Alfa Romeo 8C Competizione



Εμπνευσμένη από το ένδοξο παρελθόν της εταιρείας προβάλλει αυτές τις αξίες στο μέλλον και αποτελεί για το γκρουπ Fiat τον καλύτερο πρεσβευτή των δυνατοτήτων και των φιλοδοξιών του σπορ «πόλου» Alfa-Maserati. Ο κινητήρας αποτελεί την καρδιά μιας Alfa Romeo και στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για ένα οκτακύλινδρο σύνολο σε V 90°, χωρητικότητας 4.691 κ.εκ., που αποδίδει 450 ίππους στις 7000 στροφές και ροπή 470 Nm στις 7500 στροφές.



Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σειριακό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων εγγυάται αυτή την προσαρμοστικότητα του αυτοκινήτου, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής τεσσάρων διαφορετικών τρόπων λειτουργίας: χειροκίνητη «νορμάλ», χειροκίνητη σπορ, αυτόματη «νορμάλ» και αυτόματη σπορ. Αντίστοιχα το μπλοκέ διαφορικό εγγυάται την αποτελεσματική μεταφορά όλης αυτής της δύναμης στο δρόμο και την απόλυτη σταθερότητα του αυτοκινήτου, ενώ οι 4 αεριζόμενοι δίσκοι στους τροχούς των 20” εξασφαλίζουν το απόλυτο φρενάρισμα.



Στη μακρά και σπουδαία παράδοση της Alfa Romeo, οι επιλογές στη μηχανολογία των αυτοκινήτων της προέρχονται κατευθείαν από τους αγώνες αυτοκινήτου. Το σύστημα ανάρτησης στο νέο μοντέλο δεν αποτελεί φυσικά εξαίρεση, με τα διπλά ψαλίδια να δεσπόζουν με την παρουσία τους και να εξασφαλίζουν ένα εξαιρετικό κράτημα σε όλες τις οδηγικές και οδικές συνθήκες.




Pagani Zonda R

Κανείς δε θα μπορούσε να πει ότι η Zonda F είναι ένα αυτοκίνητο που του λείπουν οι επιδόσεις ή το προκλητικό σχεδιαστικά αμάξωμα. Ειδικά αν υπολογίσουμε τους αριθμούς που λένε ότι για τον γύρο του Nurburgring χρειάζεται 7 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα, ενώ παράλληλα επιτυγχάνει πλευρικές πιέσεις της τάξεως του 1.5 G! Ωστόσο παραμένει ένα προσιτό αυτοκίνητο, που θα μπορούσαμε να πούμε ότι ενδείκνυται ακόμη και για καθημερινή χρήση!



Υπερβολικές απαιτήσεις!



Και όμως, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ιταλικού supercar δεν ικανοποιούσαν εντελώς μερικούς από τους απαιτητικούς ιδιοκτήτες της Zonda F, οι οποίοι προσδοκούσαν κάτι πιο απόλυτο στην πίστα!



Έτσι, ένας από τους πιο φανατικούς οπαδούς της εταιρείας και ιδιοκτήτης τριών Zonda (!!!) έβαλε τη σφραγίδα λέγοντας… «
Αυτό το εγχείρημα το έχω στο μυαλό μου εδώ και καιρό, χωρίς να σημαίνει ότι ενδιαφέρομαι για αγώνες»!



Το Σεπτέμβριο του 2006 τα πρώτα σχέδια ήταν ήδη έτοιμα, αλλά ήταν σημαντικό να υπάρξει και η απαιτούμενη υποστήριξη από τη Mercedes AMG, η οποία θα έπρεπε να προικίσει την R με έναν κινητήρα 750 ίππων. Η βάση για το συγκεκριμένο μοτέρ δανείστηκε από το αντίστοιχο της CLK GTR, που πρωταγωνιστούσε στο GT Championship.



Όλα από την αρχή



Τα περισσότερα μέρη της R, όπως το αναβαθμισμένο 6άρι σειριακό σαζμάν της Pagani, η ανάρτηση και πολλά άλλα, είναι εντελώς καινούρια και μόλις ένα 10% προέρχεται από την F.




Ferrari 612 Scaglietti 60th Anniversary Edition

Η Ferrari κλείνει 60 χρόνια από την ίδρυση της και τα γιορτάζει κατασκευάζοντας 60 μοναδικά αυτοκίνητα. Η συλλεκτική έκδοση είναι βασισμένη στην Granturismo πρόταση της Ferrari, δηλαδή την 612 Scaglietti.



Θα συνδυάζει τις καταπληκτικές επιδόσεις και τον υπέροχο έλεγχο, με την άνεση, την πολυτελή χειροποίητη ταπετσαρία, τα αξεσουάρ και την επιμελημένη προσοχή στην λεπτομέρεια. Τα αυτοκίνητα θα προσφέρονται με ένα ειδικό χαρακτηριστικό χρώμα σε συνδυασμό με τα χρώματα της κλασσικής Ferrari, έτσι όπως είναι χρησιμοποιημένα σε κάποια από τα υπέροχα μοντέλα της.



Το εσωτερικό θα περιέχει εκλεπτυσμένα χρώματα και μια νέας γενιάς ηλεκτρονική οροφή, η οποία είναι και μια από τις πιο πρόσφατες προσθήκες. Ο βαθμός αδιαφάνειας της γυάλινης οροφής, μπορεί να ρυθμιστή ανάλογα με την προτίμηση του κατόχου.



Κάθε αυτοκίνητο που θα κατασκευαστεί, θα έχει ένα πορσελάνινο σύμβολο που το καθένα θα αντιπροσωπεύει μια από τις 60 εκδηλώσεις εορτασμού που θα πραγματοποιηθούν φέτος.




Maserati GranTurismo

Η GranTurismo είναι ένα αυτοκίνητο με μυώδες σχεδίαση, η οποία προορίζεται για τους λάτρεις της οδήγησης που θα την προτιμήσουν και ως το καθημερινό τους μέσο μεταφοράς.



Οι άνθρωποι της Maserati πρόσεξαν ιδιαίτερα εκτός από την οδική συμπεριφορά και τους χώρους της καμπίνας επιβατών, για να φιλοξενεί άνετα τέσσερις ενήλικες.



Κινητήρας



Το ατμοσφαιρικό V8 μηχανικό σύνολο των 4,2 λίτρων αποδίδει 405 ίππους και σε συνδυασμό με την κατανομή βάρους 49% εμπρός και 51% πίσω, υπόσχεται μια μοναδική οδηγική εμπειρία.



Το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με το οδηγικό στυλ του εκάστοτε οδηγού (adaptive control system).



Για την ιστορία



Η παράδοση των Gran Turismo μοντέλων της Maserati ξεκινά από τι 1947 ύστερα από την απαίτηση των οπαδών της μάρκας. Η Α6, που ήταν η πρώτη Maserati αυτής της κατηγορίας παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 1947 και είχε σχεδιαστεί από τον Pininfarina.



Το συγκεκριμένο μοντέλο παράχθηκε σε μόλις 58 αντίτυπα και αγαπήθηκε γρήγορα από τον ειδικό τύπο, λόγω της εκλεπτυσμένης του σχεδίασης και των τεχνολογικών καινοτομιών που εσωκλείονταν στην εξέλιξη του κινητήρα.




Audi R8

Το R8 δανείζεται το όνομά του από το επιτυχημένο αγωνιστικό μοντέλο που έγραψε ιστορία στους αγώνες του Le Mans. Η επιτυχία αυτή προσδιορίζεται από τις 62 νίκες σε 79 αγώνες, που πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες πίστες ανά την υφήλιο.



Τι είναι το R8;



Το αλουμινένιο σασί τηρεί αστροναυτικές προδιαγραφές, η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (μόνιμη τετρακίνηση Quattro – όχι επιλεκτική) και ο V8 FSI κινητήρας άμεσου ψεκασμού, που είναι τοποθετημένος στο κέντρο (πίσω από τα δύο καθίσματα), έχει μέγιστη ισχύ 420 ίππους. Η δύναμη θα περνάει στους τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου με pads στο τιμόνι!



Πότε θα βγει και πόσο θα κοστίζει



Το R8 της Audi αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στους ευρωπαϊκούς δρόμους, κατά το δεύτερο τέταρτο του 2007, ενώ η τιμή του βασικού μοντέλου θα κυμανθεί στις 104.400 ευρώ.



Επιδόσεις



Ο 8κύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας των 4,2 λίτρων, είναι πολύστροφος (κόφτης στις 8.250 σ.α.λ.) και αποδίδει 420 ίππους. Για τα 0-100 χ.α.ώ. απαιτούνται 4,4 δευτερόλεπτα κάνοντας χρήση είτε του χειροκίνητου είτε του R tronic σειριακού κιβωτίου. Αμφότερα τα κιβώτια είναι 6 σχέσεων, ενώ στη σειριακή έκδοση υπάρχει και launch control για εκρηκτικές εκκινήσεις, όπως στην F1. Η βελόνα του ταχύμετρου ακουμπά τα 200 ύστερα από 14,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 301 χ.α.ώ.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα