Ικανοποίηση και πίστη για τη συνέχεια

Ικανοποίηση και πίστη για τη συνέχεια
toyota

Δεν μπήκαν και οι δυο οδηγοί στους βαθμούς αλλά το GP του Μπαχρέιν κρίνεται επιτυχημένο

Η Ιαπωνική εταιρία κάνει αργά αλλά σταθερά βήματα στο πρωτάθλημα και με εξαίρεση το μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Τίμο Γκλοκ όλα πήγαν όπως τα είχε σχεδιάσει η ομάδα.



Ο
Γιάρνο Τρούλι έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, είχε μία πολύ δυνατή εκκίνηση και παρέμεινε σταθερά στην έκτη θέση για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, θέση στην οποία και τερμάτισε.




Είμαι χαρούμενος που τερμάτισα για μία ακόμα φορά μέσα στους έξι πρώτους -τόσο για τον εαυτό μου όσο και για την ομάδα που εργάστηκε σκληρά κι έκανε θαυμάσια δουλειά. Τερματίσαμε ακριβώς πίσω από τις τρεις πρώτες ομάδες, επομένως είναι το καλύτερο που μπορούσαμε να περιμένουμε από αυτό το Σαββατοκύριακο. Έκανα μία δυνατή εκκίνηση και κατάφερα να κερδίσω μία δύο θέσεις στην πρώτη στροφή. Για λίγο πιέστηκα από το Νίκο Ρόσμπεργκ στις αρχές, αλλά μετά βρήκα ρυθμό και έδωσα τον αγώνα μου.

Το αυτοκίνητο είχε καλή ισορροπία, ήξερα ότι ήμουν γρήγορος και είχαμε σωστή στρατηγική, επομένως απλά παρέμεινα συγκεντρωμένος. Ο ρυθμός ήταν πολύ δυνατός, και τα δύο αυτοκίνητα τερμάτισαν και φανήκαμε πολύ ανταγωνιστικοί. Αυτό το αποτέλεσμα μας δίνει μία ώθηση για το μέλλον. Τώρα, θα συνεχίσουμε με τη δοκιμή στη Βαρκελώνη στο πλαίσιο της προετοιμασίας μας για τον επόμενο αγώνα

“.



Ο
Τίμο Γκλοκ από την πλευρά του έδειξε να ενσωματώνεται όλο και περισσότερο στην φιλοσοφία της ομάδας και του πρωταθλήματος, αφού έφτασε ακόμα και στην 3η θέση στο πρώτο κομμάτι του αγώνα, αλλά κάποια δυσλειτουργία του κιβωτίου του στέρησε μία βαθμολογούμενη θέση.




Ήταν ένας καλός αγώνας σήμερα και γενικά έμεινα ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. Ήταν μεγάλη βελτίωση για το οδηγικό μου στυλ και έκανα μερικές μικρές ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα που βοήθησαν. Οι πρώτοι γύροι ήταν ενδιαφέροντες με όλους τους οδηγούς γύρω μου να πέφτουν ο ένας πάνω στον άλλο.

Το γεγονός αυτό έκανε την πίστα επικίνδυνη λόγω λαδιού στο οδόστρωμα, στο πρώτο και δεύτερο τμήμα του αγώνα. Μπορούσα να έχω τερματίσει σε βαθμολογούμενη θέση αλλά καθυστέρησα κυνηγώντας το Νίκο Ρόσμπεργκ στη μέση του αγώνα. Ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσω πίσω μου τον Φερνάντο Αλόνσο μετά από αυτό, αλλά τελικά είμαι ευτυχής που τερμάτισα. Το αυτοκίνητο ήταν πραγματικά καλό στο σετάρισμά του, τώρα πρέπει απλά να συνεχίσουμε την προσπάθεια για να βελτιώσουμε τους υπόλοιπους τομείς

“.



Τέλος ο
Ταμπάσι Γιαμασίνα, επικεφαλής της Ομάδας, εμφανίστηκε ικανοποιημένος από το γεγονός πως και τα δύο μονοθέσια έφτασαν στην γραμμή του τερματισμού.




Και οι δύο οδηγοί μας έκαναν έξοχη δουλειά σήμερα. Χαίρομαι που ο Γιάρνο πήρε τρεις βαθμούς και ο Τίμο ολοκλήρωσε τον αγώνα τόσο δυνατά. Μπαίνοντας στην πίστα σήμερα, βασικός στόχος μας ήταν να φύγουμε καλά από τη γραμμή εκκίνησης, επομένως ήταν καλό που ο Γιάρνο κέρδισε θέσεις στην πρώτη στροφή. Μετά, αγωνίστηκε σκληρά όλο το απόγευμα, η δουλειά στα pits ήταν καλή και η στρατηγική του αγώνα, άριστη, και για τα δύο αυτοκίνητα.

Ο Τίμο επίσης έκανε θαυμάσια δουλειά σήμερα και ήταν πολύ γρήγορος. Δυστυχώς είχαμε ένα μικρό πρόβλημα στο κιβώτιο μετά το πρώτο pit stop και αναγκαστήκαμε να του υποδείξουμε μία αμυντική στρατηγική. Είναι κάτι που μπορούμε να επιδιορθώσουμε για τον επόμενο αγώνα, αλλά του κόστισε ένα βαθμό που σίγουρα του άξιζε. Παρόλα αυτά, μπορούμε τώρα να πάμε με αυτοπεποίθηση στη Βαρκελώνη. Ο Γιάρνο τερμάτισε πάλι σε βαθμολογούμενη θέση, ενώ η αυτοπεποίθηση του Τίμο θα ενισχυθεί από την απόδοσή του

“.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα