Infiniti FX 37

To AUTO 24 οδηγεί το νέο πολυτελές Infiniti FX 37 και σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του (pics)
- 17 Μαΐου 2009 23:08
Όταν είδα το Infiniti FX 37 για πρώτη φορά, δεν το κρύβω, μου άρεσε πολύ. Και όταν το γνώρισα από τη θέση του οδηγού το λάτρεψα. Σε σημείο που αν σήμερα μου ζητήσει κάποιος να ιεραρχήσω τι μου άρεσε περισσότερο, είναι κάτι αρκετά δύσκολο. Για τον απλούστατο λόγο, επειδή είναι δύσκολο να επιλέξω τι θα πρέπει να τοποθετήσω πρώτο. Την σπορ εμφάνιση; Ή μήπως την διάχυτη πολυτέλεια και τον hi-tech εξοπλισμό. Ή θα ήταν λάθος αν δεν βάλω σε πρώτη μοίρα το τρίπτυχο «κινητήρας- επιδόσεις- συμπεριφορά στο δρόμο».
Δεν πειράζει όμως. Μετά από μιας εβδομάδας συμβίωση με το αυτοκίνητο της Infiniti (για όσους δεν γνωρίζουν πρόκειται για θυγατρική εταιρία της Nissan που δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ και αποφάσισε να κάνει το άνοιγμα στην ευρωπαϊκή αγορά πρόσφατα) , είναι τόσα πολλά αυτά που μπορείς να αναφέρεις, σε σημείο που μικρή σημεία έχει ποιο θα βάλεις πρώτο και ποιο στη συνέχεια.
Η συμβίωση με το Infiniti FX 37 ξεκίνησε με ένα αστείο γεγονός. Πήρα το αυτοκίνητο από την Λεωφόρο Αθηνών και κατευθυνόμουν στη Νέα Ερυθραία μέσω της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας. Σε κάποια στιγμή λοιπόν διαπιστώνω πως η πλάτη και τα πόδια μου κρύωναν. Δεν το κρύβω. Αιφνιδιάστηκα. Άρχισα να αναρωτιέμαι τι συμβαίνει και η ματιά μου πέφτει σε ένα στρογγυλό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Ήταν αυτός που ρυθμίζει το θερμαινόμενο κάθισμα. Μόνο που στην περίπτωση του Infiniti FX 37 διαθέτει και ψύξη. Και το συγκεκριμένο, είναι ένα από τα πολλά gadget που έχει το αυτοκίνητο. Θέλετε άλλα; Έχουμε και λέμε λοιπόν.
Μια ευκρινής οθόνη στην κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί το σύστημα πλοήγησης αλλά και διάφορες άλλες λειτουργίες (ηχοσύστημα, κλιματισμό κλπ). Σύστημα παρκαρίσματος με τέσσερις κάμερες (εμπρός και πίσω προφυλαχτήρες, πλευρικοί καθρέπτες). Ένα σύστημα που συγκεντρώνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, τις μεταφέρει σε ένα ειδικό λογισμικό που τις αναλύει και προβάλει στην κεντρική οθόνη την διαδρομή που θα ακολουθήσεις στην διάρκεια του παρκαρίσματος αλλά και την τελική θέση που θα έχει το αυτοκίνητο. Μάλιστα αυτή η εικόνα είναι σαν να βλέπεις το αυτοκίνητο και την όλη διαδικασία από ψηλά. Έτσι, θα παρκάρεις εύκολα και ξεκούραστα. Χωρίς … ακουστική βοήθεια (από την έστω και ελαφριά σύγκρουση με το εμπρός ή το πίσω αυτοκίνητο).
Αν βαθμολογήσουμε το αυτοκίνητο στον τομέα πολυτέλεια, δεν μπορούμε παρά να του βάλουμε «λίαν καλώς». Οι δερμάτινες επενδύσεις είναι από τις κορυφαίες που έχουμε συναντήσει ενώ το φινίρισμα είναι άψογο. Και να μην ξεχάσουμε το πολύ καλό ηχοσύνολο της Bose, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, την ηλιοροφή και πολλά ακόμη.
ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Η διαπίστωση που κάνεις βλέποντας για πρώτη φορά το Infiniti FX 37, είναι πως η καμπίνα των επιβατών έχει «τραβηχτεί» αρκετά πίσω, με αποτέλεσμα ένα τεράστιο καπό. Κάτι που παραπέμπει σε ένα σπορ κουπέ μοντέλο, υψηλών επιδόσεων. Οι καμπύλες – μυώδεις επιφάνειες δίνουν το δικό τους στίγμα και κάνουν το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει σαν την … μύγα μες το γάλα, από τον ανταγωνισμό. Το Infiniti FX 37 θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί σαν ένα από τα πιο εξωτικά μοντέλα που κυκλοφορούν στους δρόμους.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Ο κινητήρας που κινεί το Infiniti FX 37 είναι ένα 6κύλινδρο σύνολο σε διάταξη V, χωρητικότητας 3.696 κ.ε. Η απόδοσή του φθάνει τα 320 άλογα στις 7.000 σαλ. ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής είναι στα 36,7 κιλά στις 5.200 σαλ. Αυτό το μοτέρ εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο εξαιρετικές επιδόσεις. Τελική ταχύτητα που φθάνει τα 235 χλμ. / ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 6,8’’ .
Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός ημιαυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων, το οποίο διαθέτει paddles στο τιμόνι για χειροκίνητη χρήση. Στο δρόμο, αυτό που εισπράττεις είναι πως οδηγείς ένα καθαρόαιμο κουπέ και όχι ένα SUV. Σε αυτό το αίσθημα σημαντική συμβολή έχει και η τετρακίνηση , σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές αναρτήσεις, τα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης αλλά και την άριστη ποιότητα κύλισης.
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ
Μπορεί να εντάσσεται στην κατηγορία των SUV ή των crossover , αλλά Infiniti FX 37 είναι ένα αυτοκίνητο που λατρεύει την άσφαλτο. Και εκεί είναι που θα το λατρέψεις κι εσύ. Είτε κινείσαι στον αυτοκινητόδρομο, είτε σε επαρχιακούς δρόμους. Ακόμη, παρά τον όγκο του, αποδεικνύεται αρκετά ευέλικτο και στην πόλη. Σε συνθήκες κίνησης όμως, θα σε εντυπωσιάσει –αρνητικά- η υψηλή κατανάλωση (πάνω από 16 λίτρα στα 100 χλμ.). Επίσης, για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και αυτών των διαστάσεων, οι διαθέσιμοι χώροι κρίνονται μέτριοι.
Όπως και να έχει πάντως, ο ανταγωνισμός όπως αυτός ορίζεται από μοντέλα σαν την BMW X5 , την Mercedes M αλλά και το Audi Q7, μάλλον πρέπει να αισθάνεται αρκετά στενάχωρα με αντίπαλο το Infiniti FX 37.
Στα συν
Εξωτική εμφάνιση
Δυνατός κινητήρας
Εξαιρετικές επιδόσεις
Καλή οδική συμπεριφορά
Ποιότητα κατασκευής
Υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας
Στάνταρ εξοπλισμός
Μείον
Μέτριοι χώροι
Υψηλή κατανάλωση σε κύκλο πόλης
Infiniti FX37
ΤΙΜΗ: 65.600 €
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μήκος: 4.870 mm
Πλάτος: 1.930 mm
Ύψος: 1.680 mm
Κινητήρας: 3.696 κ.εκ., V6
Ιπποδύναμη: 320 ίπποι στις 7000 σαλ.
Μέγιστη ροπή: 36,7 Kgm.
Κιβώτιο: Ημιαυτόματο 7 σχέσεων
Μετάδοση κίνησης: Σε όλους τους τροχούς
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 6,8 δευτερόλεπτα *
Τελική ταχύτητα: 235 χλμ./ώρα *
Κατανάλωση: 12,1 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτό κύκλο *
* Εργοστασιακές μετρήσεις
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ABS
ASR
ESP
Αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί και τύπου κουρτίνας
Σταθεροποιητής Ταχύτητας
Κλιματισμός δύο σταδίων
Ραδιο-CD με MP3 και εξάδισκο CD Player
Προβολείς Bi-Xenon
Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
Ηλεκτρικά παράθυρα
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
Ηλιοροφή
Προβολείς ομίχλης
Ζάντες αλουμινίου
Καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι
Αισθήτηρες φώτων και βροχής
Ξύλινες επενδύσεις
Δερμάτινο σαλόνι
Καθίσματα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα
Αισθητήρες στάθμευσης
Κάμερα υποβοήθησης στάθμευσης