KTM: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

KTM: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Ό,τι νέο έρχεται από την EICMA του Μιλάνου: δείτε όλες τις καινούριες μοτοσυκλέτες και scooters του 2020.

KTM 1290 Super Duke R

Η αυστριακή εταιρεία «επανεφηύρε», όπως αναφέρει, τo θηριώδες super naked, τη «ναυαρχίδα» 1290R, χάρη στο νέο πλαίσιο (χωροδικτύωμα) που μείωσε το βάρος κατά 2 κιλά παρότι απέκτησε τριπλάσια (!) ακαμψία, στο νέο ψαλίδι και τις νέες αναρτήσεις WP APEX, στην αναβάθμιση των ηλεκτρονικών και στην απομύζηση περισσότερης ισχύος από τον κινητήρα LC8. Η μονάδα του 1.3 λίτρου τώρα αποδίδει -για τα μόλις 189 κιλά του «θηρίου»- 180 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. που βγαίνουν στο δρόμο με τη βοήθεια του Traction Control και των τεσσάρων Riding Modes, καθώς στα Rain, Street, Sport τώρα έχει προστεθεί και το Track για χρήση στην πίστα. Όλα αυτά, μάλιστα, λειτουργούν τώρα με περισσότερη ακρίβεια χάρη στην τοποθέτηση της μονάδας IMU 6 αξόνων. Στα φρένα της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες προστίθεται το Cornering ABS, καθώς και το Supermoto ABS, που επιτρέπει το πλασάρισμα στην είσοδο. Τέλος, η οθόνη είναι έγχρωμη TFT 5 ιντσών, ρυθμιζόμενη στην κλίση της.

KTM 890 Duke R

Περισσότερο «Δούκας» από την 790 Duke είναι η 890 Duke R που η ΚΤΜ εμφάνισε στην EICMA, παρουσιάζοντάς την ως μια ακόμα πιο σπορ και ακραία naked για πιο «άγρια» οδηγική εμπειρία. Μεγαλώνοντας τον δικύλινδρο κινητήρα κατά 91 κ.εκ., στα 890 τώρα, και αυξάνοντας το όριο στροφών του, η ΚΤΜ πλέον απομυζεί από αυτόν 121 ίππους – από 105 στο 790. Τον άγριο «χορό» της σπορ οδήγησης, σε πίστα ή βουνό, συμπληρώνει η πιο ποιοτική ανάρτηση (πλήρως ρυθμιζόμενη WP APEX), τα μεγαλύτερα δισκόφρενα και οι τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, αλλά και η εντυπωσιακή μείωση (!) του βάρους κατά 3 κιλά, στα συνολικά 166 kg. Η 890 Duke R διαθέτει, επίσης, traction control, ABS (με δυνατότητα απενεργοποίησης) και προαιρετικά quick-shifter. Ειδικά για την πίστα έχει λίγο ψηλότερα τη σέλα, τα footrests και το ύψος από το έδαφος, και παράλληλα μεταξύ των Riding Modes διαθέτει το πρόγραμμα Track.

KTM 390 Adventure

Το πολυαναμενόμενο μικρό Adventure της ΚΤΜ, η μικρή εκδοχή του 790 Adventure, έρχεται με όλη την τεχνολογία των νέων ΚΤΜ όχι για σκληροπυρηνικό enduro, αλλά -σύμφωνα με την αυστριακή εταιρεία- για να εισάγει τους νέους αναβάτες στο χωμάτινο τερέν. Για το σκοπό αυτό, παίρνει ως βάση το 390 Duke και αποκτώντας ψηλότερες αναρτήσεις, νέους τροχούς, ψηλότερο τελικό εξάτμισης, ποδιές του κινητήρα και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, χτίζει τον off-road χαρακτήρα του. Οι πρώτες είναι της WP και έχουν διαδρομή 170 mm εμπρός και 177 mm πίσω, οι τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός και 17’’ πίσω, ενώ το ρεζερβουάρ με χωρητικότητα 14,5 λίτρων προσφέρει, κατά την ΚΤΜ, 400 χιλιόμετρα αυτονομίας. Το μοτέρ είναι ίδιο με του «Δούκα», το μονοκύλινδρο τετράχρονο των 373 κ.εκ. με 43 ίππους με ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire, κιβώτιο 6 σχέσεων και συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Το ύψος από το έδαφος που έχει αυξηθεί τώρα στα 20 εκατ., η ζελατίνα που ρυθμίζεται σε ύψος και οι χούφτες προσθέτουν επιπλέον off-road ή και touring στοιχεία. Τέλος, η έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα Bluetooth, το traction control και το προαιρετικό quick-shifter συμπληρώνουν την τεχνολογία αιχμής της μικρής Adventure.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα