LEXUS LS 600h

LEXUS LS 600h
lexuseco15407s

Θα κυκλοφορούν οι Αρχηγοί Κρατών με πολυτελή υβριδικά sedan όπως το Lexus LS 600h;

Άλλωστε, οι παντοδύναμες επιτροπές ήταν αυτές που υπέδειξαν με μεγάλη επιμονή τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.



Οι χαμηλές, έως και μηδενικές εκπομπές ρύπων, είναι αυτές που θέλουν τα υβριδικά και τα υπόλοιπα μοντέλα με τις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες, να φαντάζουν ως η μοναδική λύση για τη συντήρηση των ισορροπιών του οικοσυστήματος μας.



Στο AUTO 24 όμως, αναρωτιόμαστε, αν οι Υπουργοί και οι Πρωθυπουργοί των χωρών, θα δώσουν το καλό παράδειγμα με το να απαλλαχθούν από τις λιμουζίνες των πολλών κυβικών, δίνοντας τη θέση του στις αντίστοιχες υβριδικές λύσεις;




Το AUTO 24 προτείνει στους οικολόγους Υπουργούς και Πρωθυπουργούς το Lexus LS 600h

Το τετρακίνητο LS 600h, που προβλέπεται να φτάσει στην Ευρώπη τον Ιούνιο του 2007, θα είναι το πρώτο στον κόσμο όχημα με πλήρως υβριδικό κινητήρα V8.



Το LS 600h σχεδιάστηκε ώστε να εξερευνά τα ανώτατα επίπεδα επιδόσεων, στυλ και ασφάλειας. Είναι ένα όχημα τόσο πρακτικό και αποδοτικό όσο είναι και πολυτελές.




Υβριδικό σύστημα V8

Το σύστημα Lexus Hybrid Drive στο LS 600h αναπτύσσει την κληρονομιά των RX 400h και GS 450h, συνδυάζοντας έναν ολοκαίνουριο πεντάλιτρο βενζινοκινητήρα V8 με μεγάλους ηλεκτροκινητήρες υψηλών επιδόσεων, και μια νέα μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας.



Αυτός ο προηγμένος συνδυασμός θα παρέχει στο LS 600h μια απαράμιλλη ισορροπία περιβαλλοντικής αποτελεσματικότητας και επιδόσεων, προσδίδοντας στο υβριδικό όχημα μέγιστη συνδυασμένη απόδοση πάνω από 435 DIN hp (320 kW).




Και… τετρακίνητο

Προκειμένου να κατανέμεται αυτή η τεράστια ισχύς, χρησιμοποιείται ένα ολοκαίνουριο σύστημα τετρακίνησης, για ανώτερη σταθερότητα χειρισμών.



Το LS 600h διαθέτει επίσης ένα νέο, διπλό σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (E-CVT). Αυτός ο συνδυασμός παρέχει γραμμική κατανομή ισχύος και εντυπωσιακή ταχύτητα προσπέρασης.



Το σύστημα Lexus Hybrid Drive που ενσωματώνεται στο LS 600h είναι ένα από τα πιο προηγμένα υβριδικά συστήματα βενζίνης-ηλεκτρισμού που έχει αναπτύξει η αυτοκινητοβιομηχανία ως σήμερα, παρέχοντας ισχύ και επιδόσεις αντίστοιχες με τους σύγχρονους 12κύλινδρους κινητήρες, αλλά με την καλύτερη οικονομία καυσίμων στην κλάση των κινητήρων V8.




Δε θα το ακούσετε να έρχεται

Χάρη στις εγγενείς βελτιώσεις NVH που προσφέρει ο υβριδικός κινητήρας του, το LS 600h είναι σχεδιασμένο ώστε να ορίζει ένα νέο πρότυπο για την αθόρυβη λειτουργία στην κλάση των πολυτελών σεντάν.



Η βαθειά και αδιαπέραστη ησυχία στην καμπίνα του LS 600h απαιτούσαν εκτεταμένη αναθεώρηση των συμπληρωματικών κινητήρων και διακοπτών.



Μετά από λεπτομερείς εργασίες μηχανολόγησης και μετρήσεις NVH, το υβριδικό LS θα είναι ένα από τα πιο ήσυχα αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.




Επίσης, το AUTO 24 προτείνει…

BMW Hydrogen 7

BMW Hydrogen 7 με κινητήρα καύσης υδρογόνου είναι το αποτέλεσμα μιας στρατηγικής εξέλιξης που καθιστά πλήρως κατάλληλη αυτή την πρωτοποριακή φιλοσοφία βιώσιμης μετακίνησης για καθημερινή χρήση στον κόσμο του σήμερα.



Το συγκεκριμένο μοντέλο αντλεί ισχύ από ένα δωδεκακύλινδρο κινητήρα 260 ίππων και επιταχύνει από 0–100 km/h σε 9.5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 km/h. Όσο η κανονική παροχή υδρογόνου δεν είναι εξασφαλισμένη, η κινητήρια μονάδα δύο προγραμμάτων λειτουργίας της BMW Hydrogen 7 προσαρμόζεται γρήγορα και εύκολα για χρήση συμβατικής σούπερ αμόλυβδης.



Το BMW Group, λανσάροντας το πρώτο στον κόσμο αυτοκίνητο υδρογόνου για καθημερινή χρήση, επιλέγει την τεχνολογία δύο προγραμμάτων λειτουργίας, με τον κινητήρα καύσης της BMW Hydrogen 7 να μπορεί να λειτουργεί και με υδρογόνο και με βενζίνη.



Η αυτονομία του αυτοκινήτου στο πρόγραμμα του υδρογόνου είναι πάνω από 200 km, με 500 km επιπλέον στο πρόγραμμα βενζίνης. Σαν αποτέλεσμα, ο οδηγός της BMW Hydrogen 7 ωφελείται από τη σχεδόν απεριόριστη κινητικότητα και μπορεί να χρησιμοποιεί το όχημά του χωρίς προβλήματα ακόμα και όταν απέχει πολύ από τον πλησιέστερο σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου.




Εκτός από τις δύο παραπάνω εταιρείες, υπάρχει και η Saab με τη δική της πρόταση

Saab BioPower 100

Το πρωτότυπο Saab BioPower 100 παρουσιάζει τον πρώτο κινητήρα που έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να καίει καθαρή βιοαιθανόλη (Ε100).



Με το συνδυασμό υπερσυμπίεσης (turbo) και τη χρήση καυσίμου υψηλής περιεκτικότητας σε οκτάνια (Ε100), ο αναβαθμισμένος 2λιτρος κινητήρας της γκάμας του 9-5 έχει μέγιστη ισχύ 300 ίππων.



Αυτό κατέστη εφικτό μέσω τροποποιήσεων στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα και των εσωτερικών συστατικών του, επιτρέποντας τη χρήση μεγαλύτερης πίεσης ώθησης με μια αυξημένη αναλογία συμπίεσης.



Η εκπληκτικά μεγάλη απόδοση των 150 ίππων ανά λίτρο αφήνει να διαφανεί το εύρος για μελλοντική προσαρμογή, χρησιμοποιώντας μικρότερους κινητήρες υψηλής απόδοσης, που επίσης εξοικονομούν ενέργεια.




Δύο φορές πιο δυνατό

Η μέγιστη ισχύς συνοδεύεται από 400Nm ροπής, προσδίδοντας έτσι στον αναβαθμισμένο αυτό κινητήρα χαρακτηριστικά απόδοσης παρόμοια με ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρητικότητας 4λίτρων.




Επιδόσεις Sport Sedan

Αυτό αντανακλάται στις υψηλές τιμές απόδοσης, αφού το πρωτότυπο Saab 9-5 BioPower 100 πετυχαίνει επιτάχυνση από 0 σε 100 χλμ/ώρα σε μόλις 6.6 δευτερόλεπτα και από 80 σε 120 (με πέμπτη ταχύτητα) στον ακόμα πιο εντυπωσιακό χρόνο των 8.2 δευτερολέπτων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα