Lexus SC 430
Αναβαθμισμένο Lexus SC 430 – Ένα ξεχωριστό coupe cabriolet υψηλών προδιαγραφών!
- 17 Ιουνίου 2007 22:31
Το νέο εμπρός τμήμα περιλαμβάνει ανανεωμένους προβολείς και μεγαλύτερη μάσκα και προφυλακτήρα, δίνοντας έμφαση στην πληθωρική, δυναμική παρουσία του σπορ coupe. Επιπλέον, με την υιοθέτηση του διακοσμητικού στοιχείου του βέλους, που τοποθετείται στα νέα μοντέλα GS και IS, το SC 430 θα αναγνωρίζεται άμεσα σαν το πιο πρόσφατο μέλος στη νέα οικογένεια αυτοκινήτων Lexus.
Τα δύο κυλίνδρων φωτιστικά σώματα των προβολέων I-AFS, τοποθετούνται κατά ένα επίπεδο ψηλότερα από τη μάσκα, τονίζοντας το σπορ ταμπεραμέντο του SC 430, ενώ η ίδια η μάσκα φέρει ακμές και έξι οριζόντιες μπάρες. Η θέση των φώτων ομίχλης μέσα στους αεραγωγούς στο κάτω τμήμα του εμπρός προφυλακτήρα τονίζεται με την προσθήκη μιας χρωμιωμένης κεντρικής μπάρας, ενώ τα πλαϊνά φλας και οι ζάντες αλουμινίου 18″ έχουν επίσης ανασχεδιαστεί.
Στο πίσω τμήμα, νέα οριζόντια γραφικά για τα μεγάλα φανάρια δύο επιπέδων ενισχύουν το δυναμικό, σπορ στήσιμο του SC 430. Ένα ισχυρό νέο φως LED βελτιώνει το φωτισμό της πινακίδας, ενώ δύο φώτα όπισθεν ενσωματώνονται άριστα στον κάτω προφυλακτήρα, ανάμεσα στις δύο χρωμιωμένες απολήξεις εξαγωγής.
Χρωματικές επιλογές
Το Lexus SC430 διατίθεται σε εννέα χρώματα, μεταξύ των οποίων δύο νέες χαρακτηριστικές αποχρώσεις, Morello Red και Premium Brown, καθώς και τρεις νέες στάνταρ αποχρώσεις, Silver Mist, Dark Grey Metallic και Tottori Sand.
Εσωτερικό
Μέσα στην καμπίνα, ο πίνακας οργάνων έχει ελαφρώς αναβαθμιστεί παράλληλα με αλλαγές στους χρωματικούς συνδυασμούς της επένδυσης οροφής και της κολόνας A, και την προσθήκη μιας νέας απόχρωσης εσωτερικού με την ονομασία Camel, δίπλα στις υπάρχουσες επιλογές Ecru και Black. Επίσης διατίθενται δύο νέα φινιρίσματα Ξύλου, το μονοκόμματο σφεντάμι, ή καφέ καρυδιά.
Κινητήρες
Το SC 430 αντλεί την ισχύ του από τον βενζινοκινητήρα 4,283 cc V8 της Lexus, που φημίζεται για τα έξοχα χαρακτηριστικά ισχύος και ομαλής λειτουργίας. Αποδίδει 286 DIN hp στις 5,600 σ.α.λ. και 419 Nm ροπής στις 3,500 σ.α.λ., και μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χ.α.ώ. σε 6.2 δευτερόλεπτα, προσφέροντάς του τελική ταχύτητα 250 χ.α.ώ. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μονάδα 4.3 λίτρων καταναλώνει μόλις 11.4 λίτρα/100χλμ στο μικτό κύκλο.
Ο κινητήρας έχει ηλεκτρονικό σύστημα (“drive-by-wire”) ETCS-I (Electronic Throttle Control System-intelligent), που ελέγχει το γκάζι όχι μόνο μέσω της θέσης του πεντάλ, αλλά και της ταχύτητας του αυτοκινήτου και των στροφών του κινητήρα.
Η αναβαθμισμένη ψύξη της κυλινδροκεφαλής αυξάνει την αποδοτικότητα καύσης, ενώ οι κοντού μήκους πολλαπλές επιτρέπουν την τοποθέτηση των προ-καταλυτών πιο κοντά στους αυλούς εξαγωγής, μειώνοντας το χρόνο προθέρμανσης, πράγμα που συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Ο κινητήρας 4.3 V8 καταδεικνύει τις βασικές αρετές της Lexus που συνίστανται στη σχεδόν αθόρυβη λειτουργία και στα εξαιρετικά χαρακτηριστικά NVH (Θορύβων, Κραδασμών & Τριγμών).
Επιλογέας ταχυτήτων
Η κινητήρια μονάδα του SC 430 συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που περιλαμβάνει λειτουργία σειριακής αλλαγής ταχυτήτων.
Το σύστημα διαθέτει έλεγχο Τεχνητής Νοημοσύνης Artificial Intelligence (AI-SHIFT) που μεταβάλλει αυτόματα το σχέδιο αλλαγής ταχυτήτων σύμφωνα με τις οδικές συνθήκες και το οδηγικό στυλ. Το AI-SHIFT υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση και ταχύτερη απόκριση αποφεύγοντας τα άσκοπα ανεβάσματα ταχύτητας σε μία ανηφορική διαδρομή, και επιλέγοντας αυτόματα μία μικρότερη σχέση για βέλτιστο φρένο κινητήρα σε μία κατηφόρα.
Επιπρόσθετα, όταν έχει επιλεγεί το πρόγραμμα Power, ο οδηγός απολαμβάνει καλύτερο έλεγχο με πιο έγκαιρη αλλαγή ταχυτήτων σε γρήγορη επιτάχυνση ή επιβράδυνση και με το αυτόματο κράτημα μιας σχέσης όταν αφήσει γρήγορα το πεντάλ του γκαζιού, πράγμα που βελτιώνει την απόκριση σε μία εκ νέου επιτάχυνση.
Μετακινώντας τον επιλογέα στη θέση “S”, ο οδηγός μπορεί να επιλέγει τις ταχύτητες μετακινώντας το μοχλό προς τα εμπρός για επιλογή μεγαλύτερης σχέσης ή προς τα πίσω για κατέβασμα.
Ασφάλεια
Το Lexus SC είναι εξοπλισμένο με δύο εμπρόσθιους αερόσακους SRS δύο σταδίων, εμπρός και πίσω πλευρικούς αερόσακους. Το προηγμένο σύστημα SRS ελέγχει τους εμπρόσθιους αερόσακους μεταβλητής πίεσης για τον οδηγό και το συνοδηγό. Αισθητήρες προσδιορίζουν τη σφοδρότητα μιας σύγκρουσης και, επομένως, τη δύναμη με την οποία ενεργοποιούνται οι αερόσακοι.
Ανέσεις
Το SC430 φέρει ένα σύστημα πλοήγησης με DVD με τεχνολογία φωνητικής αναγνώρισης που ανταποκρίνεται σε μέχρι 200 φωνητικές εντολές σχετικές με λειτουργίες πλοήγησης και ηχοσυστήματος.
Τα ηχεία στις πόρτες έχουν σχεδιαστεί ειδικά για χρήση σε μοντέλο convertible, προφέροντας υψηλού επιπέδου ήχο, ακόμα και με την οροφή ανοιχτή. Τα συστήματα ASL (Automatic Sound Leveliser) και EQ (Equaliser) ρυθμίζονται αυτόματα για την αντιστάθμιση των σημαντικών διαφορών στα χαρακτηριστικά ήχου ανάμεσα στην οδήγηση με ανοιχτή και με κλειστή την οροφή.
Επίσης, προσφέρει τα πλεονεκτήματα της πιο πρόσφατης, προηγμένης ασύρματης τεχνολογίας Bluetooth.
Τιμή: 104.192 ευρώ